Ik heb weer een vraagje over een query. Ik heb uitgebreid gezoch op php.net en in de documentatie van phpMyAdmin.. Maar ik kwam er niet uit...
Na hier me vraag. Ik wil graag de berichten uit de db op halen die "gister zijn gepost" dus tussen 00:00 gisteren en 00:00 uur vannmorgen.
Daar dacht ik de volgende query voor te hebben
Ik heb alleen de regel die met $yesterday begint toegevoegd en de $query aangepast van een bestand werkend script... De fout MOET hier liggen. Als ik dit script run komt hij gewoon met geen resultaat, geen error's ofzo. En er zit zeker een bericht in de db dit tussen dit tijd is gepost.
Dus wat is er fout?
Na hier me vraag. Ik wil graag de berichten uit de db op halen die "gister zijn gepost" dus tussen 00:00 gisteren en 00:00 uur vannmorgen.
Daar dacht ik de volgende query voor te hebben
code:
1
2
3
| $epoch = mktime(0,0,0,date("m") ,date("d")-1,date("Y"));
$yesterday = mktime(0,0,0,date("m") ,date("d")-1,date("Y"));
$query = "SELECT * FROM articles WHERE date BETWEEN $epoch AND $yesterday ORDER BY date DESC"; |
Ik heb alleen de regel die met $yesterday begint toegevoegd en de $query aangepast van een bestand werkend script... De fout MOET hier liggen. Als ik dit script run komt hij gewoon met geen resultaat, geen error's ofzo. En er zit zeker een bericht in de db dit tussen dit tijd is gepost.
Dus wat is er fout?