FIFA 2002 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit hier nu bij m'n neef; we hebben net fifa 2002 gekocht. Nou is er alleen een probleem: elke keer als er gescoort is of een andere actie waarbij de camera dichtbij een speler komt loopt ie vast.
Ik heb de nieuwste drivers van de 3d kaart al geinstalled(Trident 3D Blade) maar verder wil ik niet te veel klooien met m'n neefs pc. Dit zijn de verdere specs:
PIII 450 Mhz,
64MB ram,
mobo weet ik niet,
Trident 3D Blade,
Windoos 98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

je video kaart zal wel te kort komen.
kan je niet op een lagere kwaliteit spelen ?

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online
Heeft iemand hier een makkelijke(re) oplossing voor? Ik ga namelijk zaterdag al weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 21:30
Als het spel iedere keer op het zelfde moment vastloopt dan kun je een hardware error eigenlijk wel uitsluiten (maw geheugen of videokaart)
nouja het zou de videokaart kunnen zijn maar lijkt me heel stug als je bij andere spellen geen problemen hebt..
Installeer het spel nog een keer (op een andere plek op je harde schijf)
en kijk ff op de internet voor patches.. misschien is het wel een bekend probleem..
www.easports.com ofzo?

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Patches gaan met auto-update (ik geloof niet dat er 1 is). Misschien moet je Full-Install doen, dus alles(!) op de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
iets meer geheugen kan ook geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 10:37 schreef Go0s het volgende:
iets meer geheugen kan ook geen kwaad ;)
idd, hier daait fifa 2002 goed op een P2 350 384MBram en een Viper2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

--> SP <--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is trouwens net een officiele update uitgekomen, misschien toch ff proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Mmm, bij mij vind ie niks (met Auto Update), op de website staat idd dat je er zo aan kan komen (maar moet ie wel gaan installen). Ik heb het nooit zo erg op (vaak niet werkende) auto-updates, geef mij maar een lijst met te downen files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AGP afzetten via DXtool (zie systemtools)

Werkte bij mij ook onder Fifa2001 en 2000 en 99 toen ik nog een Riva Tnt2Ultra had. Liep constant vast met AGp aan in 3D spellen. Nadat ik AGP had gedisabled werkte het perfect. Oke de 3Dmarkscore daalde, en UT draaide zeer slecht, liep ie niet meer vast. Misschien dat er net als toen bij mij er een progje is (bij mij creative AGP wizard) waarmee je dat kunt regelen, kan je nl, snel switchen van AGP aan of uit. Ik denk dat dit wel moet werken, je kaart is trouwens wel vrij traag, misschien zelfs te traag maar dat moet je maar uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airbrain
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 13:55
Op vrijdag 28 december 2001 09:58 schreef cooolkast het volgende:
Ik zit hier nu bij m'n neef; we hebben net fifa 2002 gekocht. Nou is er alleen een probleem: elke keer als er gescoort is of een andere actie waarbij de camera dichtbij een speler komt loopt ie vast.
Ik heb de nieuwste drivers van de 3d kaart al geinstalled(Trident 3D Blade) maar verder wil ik niet te veel klooien met m'n neefs pc. Dit zijn de verdere specs:
PIII 450 Mhz,
64MB ram,
mobo weet ik niet,
Trident 3D Blade,
Windoos 98.
Misschien een beetje een late reactie, maar ik heb de search gebruikt en zag dit bericht, aangezien ik hetzelfde probleem had en op zoek was naar een oplossing. Nou liep hij bij mij ook op dezelfde wijze vast. Maar ik heb twee identieke computers waarbij alleen de videokaart verschilt (Radeon 8500 en GF2). Nou gebeurde dit vastlopen op allebei de computers, dus de videokaart zal dan waarschijnlijk niet het probleem zijn. Dus moederbord zou een factor kunnen spelen. Ik heb een aopen ak77pro dus ik ging kijken op de site voor bios updates. Laat ik dit zinnetje tegen komen bij de verbeterde punten:
"Improve AGP reliability"
Nadat ik de bios geupdate had, heb ik geen problemen meer gehad, op beide computers niet. Oftewel, bij mij lag het aan het moederbord.. Misschien heb je er iets aan, als je nog geen oplossing hebt gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online
Op zaterdag 16 maart 2002 15:28 schreef airbrain het volgende:

[..]

Misschien een beetje een late reactie, maar ik heb de search gebruikt en zag dit bericht, aangezien ik hetzelfde probleem had en op zoek was naar een oplossing. Nou liep hij bij mij ook op dezelfde wijze vast. Maar ik heb twee identieke computers waarbij alleen de videokaart verschilt (Radeon 8500 en GF2). Nou gebeurde dit vastlopen op allebei de computers, dus de videokaart zal dan waarschijnlijk niet het probleem zijn. Dus moederbord zou een factor kunnen spelen. Ik heb een aopen ak77pro dus ik ging kijken op de site voor bios updates. Laat ik dit zinnetje tegen komen bij de verbeterde punten:
"Improve AGP reliability"
Nadat ik de bios geupdate had, heb ik geen problemen meer gehad, op beide computers niet. Oftewel, bij mij lag het aan het moederbord.. Misschien heb je er iets aan, als je nog geen oplossing hebt gevonden...
Ik zal het proberen; ik ga in de mei-vakantie waarschijnlijk er weer naartoe dus dan zal ik dat proberen. Zowiezo wil ik dan ook met hem z'n ramm upgraden en misschien nog wat anders.
Pagina: 1