Verwijderd

Topicstarter
Is er een tweaker die eigen ervaring heeft met de Sony DSC-P50 ik hecht daar veel meer waarde aan dan aan een revieuw..
Ik kan hem kopen voor FL 950,- en zover ik kan zien heeft deze camera een hoop voor dat geld in huis! Ik zou ook heel graag willen weten of die accu het een beetje vol houd...

Ik wilde eerst dol graag een Canon powershot A20 alleen daar gaan batterye in en ik heb liever een accu...
shit ik ga twijfelen heeft die sony nu wel of niet een accu?

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49
Heb je bij Dpreview gekeken? Alle informatie.

Wij dachten zelf ook aan de P50, is een erg goede camera voor zijn prijs, maar we hebben toch gekozen voor de DSC-S75 omdat 3 megapixelcamera's toch veel meer mogelijkheden bieden (voor ons). Hij koste f2099,- met een 64 MB stick bij de Mediamarkt. Als we een 2 megapixelcamera zouden kopen, dan de P50. Helaas geen ervaring met die camera, maar kijk even op bovenstaande site. S-75 heeft wel een accu.

[correctie] Bovenstaande heeft geen voorbeelden van de P50, maar wel van andere camera's. Je kunt wel 2 Mpixel met 3Mpixel vergelijken. Kijk eventueel ook bij photographyreview, deze hebben wel ervaringen.