Nieuwe oude laptop

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop. Het gaat daarbij vooral om het schrijven van tesktjes (Word) en luisteren van muziek (WinAmp), ofwel, geen zware eisen. Een 266 zou voldoen... Maar, deze zijn (bijna) nergens meer "nieuw" te koop.

Ik ben dus op zoek naar een winkel (liefst regio Amsterdam), welke nieuwe oude laptops verkoopt, dus verouderde (goedkope :P) systemen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is een goedkoop celeron machientje geen alternatief?

kijk dan eens op www.jewelnotebooks.nl
deze hebben op zich leuke machines en zijn nog niet eens is zo duur.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Een Celeron is geen probleem. Gewoon een beetje verouderde laptop, ik hoef niet zo nodig veel ermee te kunnen, alleen beetje kunnen typen, dat iedergeval. Voor DVD, DivX ed heb ik een desktop...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
dat zou ik ook wel willen, aangezien 2e hands, de batteryen meestal toch wel al voor over de helft op zijn van dit soort laptops, maar ik denk niet dat ze nog verkocht worden voor de prijs, of je moet een winkel met een heel erg slecht administratief systeem tegenkomen waar ze perongeluk nog een paar op de plank hadden laten liggen.

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
Ik heb zelf ook een tweedehands laptop van
toplaps

het is een P166 met cd-rom
en op de accu kan ik zo'n uur of 4 a 5 werken.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb nog eens rondgekeken, maar veel goedkope laptops zijn echt heel oud (<166Mhz), hebben geen CD-Rom en kunnen niet aan een netwerk worden gehangen...

In het topic over afgeschreven laptops komen nog wel een paar sites naar voren, maar ook niet echt spectaculair.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 11:48 schreef WieMie het volgende:
Ik heb nog eens rondgekeken, maar veel goedkope laptops zijn echt heel oud (<166Mhz), hebben geen CD-Rom en kunnen niet aan een netwerk worden gehangen...

In het topic over afgeschreven laptops komen nog wel een paar sites naar voren, maar ook niet echt spectaculair.
Kijk op www.marktplaats.nl en www.2dehands.nl :)
Ik heb nog wel thuis een p133-laptop liggen van IBM :)
Pagina: 1