Ik heb een vraag over de functie Autoaanvullen. Waar op je computer worden de woorden die Autoaanvullen bewaard, opgeslagen?
Nee zeker niet MSCONFIG...Op vrijdag 28 december 2001 09:57 schreef fredbuskirk het volgende:
Ik dacht dat het iets te maken had met msconfig, maar ik weet het niet zeker.
Quote van: http://www.3dspotlight.com/tweaks/iexplorer/print.shtml
Use inline AutoComplete. Tick this to enable inline Auto Complete. When enabled a list of previously entered URLs are displayed when typing in a URL with a similar address (This list is obtained from your History), e.g. if I were to type in www.3dspotli, AutoComplete would display the following URLs based on the address currently typed, removing incorrect URLs as I type out the remainder. Untick to disable inline Auto Complete for Web addresses.
Use inline AutoComplete. Tick this to enable inline Auto Complete. When enabled a list of previously entered URLs are displayed when typing in a URL with a similar address (This list is obtained from your History), e.g. if I were to type in www.3dspotli, AutoComplete would display the following URLs based on the address currently typed, removing incorrect URLs as I type out the remainder. Untick to disable inline Auto Complete for Web addresses.
Wat ik bedoel is eigenlijk als je formulieren invult, of inlogt in je Hotmail. Dan geeft hij als je bijv. een 'G' intypt, allerlei suggesties. Helaas heb ik bij het inloggen in mijn Hotmail (geoffreyhibbert@hotmail.com) meerdere malen een typefout gemaakt. Die typefouten laat hij ook allemaal zien.
Aangezien ik het wel handig vindt dat IE meteen mijn volledige inlognaam geeft, wil ik het lijstje vinden waar al die namen instaan, zodat ik de fouten eruit kan halen.
De vraag is dus: waar vind ik die?
Aangezien ik het wel handig vindt dat IE meteen mijn volledige inlognaam geeft, wil ik het lijstje vinden waar al die namen instaan, zodat ik de fouten eruit kan halen.
De vraag is dus: waar vind ik die?
Verwijderd
ik weet alleen dat je die lijst leeg kan maken... zou niet weten waar hij staat! ik heb ook wel eens gezocht, want ik had precies hetzelfde probleem
komt hij eerst met alle foute suggesties en nr. 10 is pas het goede woord dat je moet hebben
komt hij eerst met alle foute suggesties en nr. 10 is pas het goede woord dat je moet hebben
Verwijderd
nee het staat niet in de geschiedenis, het wordt in een gecodeerd bestandje opgeslagen. Waar weet ik niet precies, heb er een keer iets over gezien op internet, maarja zoek dat maar eens terug in die miljoenen pagina's

Het is nogal logisch dat het niet in de hisory of iets dergelijks staat, want als je die leegmaakt kun je daarna nog steeds autoaanvullen gebruiken
Het is nogal logisch dat het niet in de hisory of iets dergelijks staat, want als je die leegmaakt kun je daarna nog steeds autoaanvullen gebruiken
Pagina: 1