Topic weg...?

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het komt wel eens voor dat ik meedoe aan een topic (echt waar :)) maar dat ik dat bij mijn posts niet terug kan vinden. Voorbeeldje is http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/362209 en de vraag is dus... ligt dit aan mij of komt het omdat ik dit vanaf mijn werk doe?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Je hebt zo te zien niet gepost in dat topic hoor :)
Misschien per ongeluk onder de naam van een collega :?

• hemiparo
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 07:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Je hebt zo te zien niet gepost in dat topic hoor :)
Misschien per ongeluk onder de naam van een collega :?
9e post... en nog meer... of ben ik nou gek :?

• Hoicks
  • Laatst online: 20:27

Hoicks

Techno!

Je staat er wel tussen. Is het niet zo dat de topics 's nachts geindexeerd worden zodat je je posts de volgende dag pas in de search terug kan vinden ivm bandbreedte besparing?

Staat me iets van bij iig.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• hemiparo
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 07:33 schreef Hoicks het volgende:
Is het niet zo dat de topics 's nachts geindexeerd worden zodat je je posts de volgende dag pas in de search terug kan vinden ivm bandbreedte besparing?

Staat me iets van bij iig.
Mij dus ook... is dus alleen met de topics waar ik aan deelneem (niet die ik start, dat heb ik net bewezen :)) maar wanneer gebeurd dat dan. Niet dat het zo belangrijk is maar wil het wel graag weten...

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 28 december 2001 07:34 schreef hemiparo het volgende:

[..]

Mij dus ook... is dus alleen met de topics waar ik aan deelneem (niet die ik start, dat heb ik net bewezen :)) maar wanneer gebeurd dat dan. Niet dat het zo belangrijk is maar wil het wel graag weten...
Meer info hierover valt te vinden op: [topic=308612]

En er was al eens een topic waarin precies werdt vertel, maar als ik het me goed herinner was het zo dat de topics meteen worden bijgewerkt, maar de inhoud daarvan 's nachts wordt geupdate. Ik heb geprobeerd het topic te vinden, maar helaas geen succes.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Topics in de restricted forums komen niet naar voren in de beperkte search op username die nu draait.

Het genoemde topic staat in [SG].

Who is John Galt?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 28 december 2001 11:28 schreef justmental het volgende:
Topics in de restricted forums komen niet naar voren in de beperkte search op username die nu draait.

Het genoemde topic staat in [SG].
Dit is de enige goede uitleg :). De search zoekt inderdaad pas de volgende dag in topics van de vorige dag, vanwege die indexering. Maar de search op username (via een klik op je naam) zoekt direct naar alle posts in 'normale' fora. (niet in SG HK NST&M dus). Lastig, maar 't is nu niet anders :{.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1