Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
hoe bedoel jeOp vrijdag 28 december 2001 01:24 schreef noki_JA het volgende:
Garanzione di Nokia?! Is de kreet "Firmware" in ofzo btw?
Als er iets aan de hand is wat onder garantie valt. Of als er bugs in de software zitten...Op vrijdag 28 december 2001 10:06 schreef Hyphylus het volgende:
volgens mij is het updaten van de firmware gratis hoorje bent hem alleen effies kwijt
Ik heb snowboarden (duf spel, mis je nix aan) als je ff zegt waar die versie nummers staan kan ik mijn softwareversie vertellen.Op vrijdag 28 december 2001 01:04 schreef ederooij het volgende:
spel snowboarden zijn.
Oftewel een andere software versie. Mijne is versie 3.07.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
*#0000# intoetsen. Dan krijg je een scherm met je versienummer.Op vrijdag 28 december 2001 10:58 schreef bombadil het volgende:
[..]
Ik heb snowboarden (duf spel, mis je nix aan) als je ff zegt waar die versie nummers staan kan ik mijn softwareversie vertellen.
Verwijderd
Als iets van zijn telefoon niet werkt valt dat gewoon onder de garantie. En met de firmware; het lijkt wel of iedereen zijn firmware maar wil upgraden vandaarOp vrijdag 28 december 2001 01:32 schreef mafiasven het volgende:
[..]
hoe bedoel je
Het kost trouwens niets om je telefoon bij Nokia te laten updaten, mits je hem in combinatie met een contract hebt aangeschaft en er geen simlock opzit.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Er zal ongetwijfeld al een update voor je telefoon zijn. Als jij je telefoon met duidelijke probleem omschrijving naar de winkel brengt waar je hem hebt gehaald, sturen hun hem op (kan niet anders) En zet nokia gezien je probleem, als reparatie 100% zeker de laatste SW-versie/laatste firmware erin.Op vrijdag 28 december 2001 12:01 schreef ederooij het volgende:
Maar weet iemand nou of er een update beschikbaar is?
Het kost trouwens niets om je telefoon bij Nokia te laten updaten, mits je hem in combinatie met een contract hebt aangeschaft en er geen simlock opzit.
Als de eigenaar van de winkel een beetje op goede voet staat met nokia heb je hem binnen 10 werkdagen terug.
Nokia Servicepoint raad ik ten zeerste af!! Die babes achter de balie zijn natuurlijk heel interesant met hun baan bij Nokia, maar ondanks dat hun hoofdje er lekker uitziet bevat het weinig inhoud. Sorry als er dames werken waarbij dat niet zo is, maar dit is mijn ervaring...
Suc6 joh!
Verwijderd
ow zow snapte de zin niet helemaal vandaarOp vrijdag 28 december 2001 11:29 schreef noki_JA het volgende:
[..]
Als iets van zijn telefoon niet werkt valt dat gewoon onder de garantie. En met de firmware; het lijkt wel of iedereen zijn firmware maar wil upgraden vandaar![]()
Iedereen bedankt voor z'n input. Zodra ik meer weet horen jullie weer van mij.
Bennie gek, ben een koe!
V 04.04Op vrijdag 28 december 2001 11:02 schreef _Menno_ het volgende:
*#0000# intoetsen. Dan krijg je een scherm met je versienummer.
19-10-01
Nhm-7
wat betekend dat NHM-7?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
NHM is je type hardware versie, dit is voor elk type telefoon verschillend. Zo heb je bv ook NSE-x (3210 Of 8210,weet niet meer zeker,heb ze niet meer), NPE-3 (6210) en NHM-6 (3330). Enz.De datum is de release datum van de laatste SW versie.Op vrijdag 28 december 2001 22:31 schreef bombadil het volgende:
[..]
V 04.04
19-10-01
Nhm-7
wat betekend dat NHM-7?
Zojuist dit stuk gevonden op een italiaanse site, de vertaling is dus niet alte best.
Aardig wat veranderingen/verbeteringen lijkt mij.New version sw V04.04 of the Nokia 8310
Of www.Portel.it - the portal of the telephony
To distance of an updating software month dallultimo (In chronological order: - V03.05- V03.07) for the Nokia 8310 is new already ready one firmware, V04.04. Questultima will be available to short moles Nokia Point and should solve all the bugs definitively sw of the previous versions.
Who wanted for to know the software version some really cellular, type in, to inserted sim, the code: *#0000#
And then the indication of your version sw, with date of release and initials of the telephone will appear will xxx (for the 8310 NHM 7 is.)
The content of this item of news is supplied in cooperation with Francesco small bridges (http://www.ponticellinks.com/)The cellular Italian site for the modifications sw of yours.
In particular modifications regard:
GPRS:
- Improvement of the management of the indicative GPRS
- Improvements in the management of a few blocks owed moles mistakes check sum
- Selection rhos of the cell in the signal GPRS loss case
Survey:
- Improvement in the "search" of the names function
- Improvements in the dispatch and the receipt some loghi of the groups calling
- Improvements in the management of the made calls
- Read improvements in the system of caller's visualization
SMS:
- Improvements in the stability for the cancellation of the messages and in the management some Picture Message
- Improvements in the management of the vocal square
I register calls:
- Cancellation of the registers called in the insertion of new one sim case
- Visualization of the currency and the residual credit for them sim with cash display in the menu voices
Profiles and Settaggi:
- Changes in the order of the bells
- Improvements in the management of the call tones received via SMS
- Increased the tone of the alarm (first bass!)
- Solution of the lack of disappearance - in some cases - of the indicator of the earphone, after what the auricular one was disconnected
- Read improvements in the functionality of the automatic selection of languages for the menu
Games and pocket calculator:
- I join together the game ***Snowboard*** !!
- I use some tones of the games on the basis of the tones of the way of selected use
- Possibility of excluding the dispatch of the "tops scores" of a few games
- Improvements in the management of lighting and a few modifications of the texts
- Improvements in the "look & feel" of the computer
Calendar and list of the engagements:
- Read improvements in the "look & feel" of the list of the engagements
- Improvements in the calendar, both for the text and the "look & feel. For istance, the today's date is highlighted
Expel and "extras:
- Improvements in the use of the exclusion of the radio
- He modifies some adopted font in the countdown
- Improved the management of the list of vocal recordings
- Improvements in the use of the alarm of vocal recordings
- The voice recognition can be only activated in the stand by
- Improved and added the management of the exclusion of the vocal commands and the vocal recorder
Menu services and SIM toolkit:
- He join togethers the line of title in the "services
- Improvements in the functionality USSD (support of bound functionalities to different operator services)
WAP push:
- Improvements in the management of the messages "PUSH" in the navigation WAP, hips in GPRS.
WAP bookmarks and cookies:
- Corrected a few mistakes
- Correction of the problems of length maximum of some URL some bookmark
Error messages:
- Improvements and corrections of a few messages of mistake
Visualization of WAP visiting cards:
- Correction of the visualization of the correct icons for the numbers LAVORO and CELLULARE
Other changes:
- Only use dell'8310 with SIM of new generation: Them sim from 5 volt am not "not supported compatible, receiving a message than mistake "Sim card
- Implemented the support CPHS
- Improvements in the recognition of the Plug in HF Car kit PPH 1
- He join togethers the visualization of the note of alarm of "low battery
- Improvement of quite a lot of witnesses and font, of the "look & feel" of more less many parts
- Improvements in the general stability of the device
We hope such improvements are discovered in the practice; the implementation of new one hardware version, was there hips but there are not significant improvements
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Damn, doet die 8310 het eigenlijk wel?Op zaterdag 29 december 2001 21:23 schreef ederooij het volgende:
Aardig wat veranderingen/verbeteringen lijkt mij.
Verwijderd
Bij nokia is iedereen testgebruiker, is standaard hoor. Wen er maar aan bij eventuele toekomstige nieuwe modellen.Op zondag 30 december 2001 02:39 schreef noki_JA het volgende:
[..]
Damn, doet die 8310 het eigenlijk wel?
Verwijderd
Je kan gewoon gratis up-daten als je maar een bonnetje hebt.
Verwijderd
Ben je hem zeker weer wat weken voor kwijt?Op zondag 30 december 2001 13:52 schreef Nielsvdv het volgende:
Bij de Nokia Stores zeggen ze al een tijdje dat ze het kunnen up-daten. Alleen hebben ze op dit moment de computers om dit te doen weer niet. De datakabels hadden ze er geloof ik wel al voor.
Je kan gewoon gratis up-daten als je maar een bonnetje hebt.
En hun computers draaien zeker ook op XP. De dombo's, daar kan geeneen nokia programma een telefoon mee herkennen
Verwijderd
ROFLOp zondag 30 december 2001 02:47 schreef Tuinlaafje het volgende:
[..]
Bij nokia is iedereen testgebruiker, is standaard hoor. Wen er maar aan bij eventuele toekomstige nieuwe modellen.
Maar voor de topicstarter: als je bij een Club Nokia servicepoint gaat, kun je er eventjes op wachten.. Kost je 15 minuten ipv 5-6 weken
Helaas. Ik zal gewoon moeten wachten denk ik. En daar doen ze er inderdaad maar 15 minuten over. Maar bij de Nokiastore moet je hem voor 12.00 afleveren en kan je hem na 17.00 weer afhalen.
Ander vraagje voor mensen die al een firmwareupdate hebben laten doen. Hoe zit het met de gegevens die in je telefoon staan zoals agenda spul en dergelijke? Ben je die data kwijt of staat dat in een ander geheugen?
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Ik heb in april mijn 6210 ooit een keer laten upgraden omdat de WAP browser bleef hangen en omdat hij niet meer op handsfree ging in de carkit. Ik heb toen alle gegevens opnieuw moeten invoeren. Als je datasuite op een niet XP pc zet,kun je een backup maken. Heb ik ook gedaan toen ik vrijdag een nieuwe 6210 kochtOp zondag 30 december 2001 23:42 schreef ederooij het volgende:
Ander vraagje voor mensen die al een firmwareupdate hebben laten doen. Hoe zit het met de gegevens die in je telefoon staan zoals agenda spul en dergelijke? Ben je die data kwijt of staat dat in een ander geheugen?
Verwijderd
Maar deze software maakt een backup van meerdere gegevens, meer dan bij oudere datsuites zoals die vna de 6210. Maar die heb ik nog nooit teruggezet dus vroeg ik mij af wat er werkelijk werd gebackuped.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Maak je dan gebruik van de IR verbinding,of heb je zo'n niet originele datakabel?Op maandag 31 december 2001 18:27 schreef ederooij het volgende:
Ik kan op mijn xp-pc met mijn Nokia software voor de 8310 een backup maken zonder grote problemen.
Ik wil dan wel ff je instellingen weten waardoor je prog onder XP je telefoon kan herkennen
Thnx
Beide programma's werken prima al merk je wel dat logomanager de 8310 nog niet compleet ondersteund. Hij kan bijvoorbeeld niet alle 2 de geheugens lezen.
Vraagje voor DWEIL: is die software versie ook van de 8310? of is dat gewoon de laatste versie van firmware die Nookia in het algemeen heeft uitgebracht?
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Ik ben nu met nokia in correspondentie met de vraag of ze een patch voor datasuite willen maken voor gebruik met XP.
Zodra ik deze heb, zal ik dat laten weten.
NHM-7 heet 8310. Nokia brengt voor elke telefoon apart softwareversies uit.Vraagje voor DWEIL: is die software versie ook van de 8310? of is dat gewoon de laatste versie van firmware die Nokia in het algemeen heeft uitgebracht?
Bennie gek, ben een koe!
Bennie gek, ben een koe!
Relaxed, middag zonder foon is niet erg eigenlijk best een keer lekker. 4 weken lijkt me teveel.
Bennie gek, ben een koe!