Ik heb nu meer als 2 maanden gewacht op de upgrade van Basic naar Fast.
Op Maandag 24 December kon ik ineens niet inetten. Wel verbinding maken, maar geen data verkeer mogelijk. Nadat ik me de account van een vriend van me wel data binnen kreeg, en me status bekeek van XS4ALL, zag ik die ineens van 2/7 naar 5/7 versprongen! Dus ik inloggen met het -fast- stukkie. En ja hoor, Ik kreeg data binnen..
Geen goede organisatie van XS4ALL en KPN dus..
De dag erna stond me status op 7/7, voltiood dus,
DACHT IK. Maar me snelheid was nogsteeds 53 kB/s down en 6 kB/s up, basic-speeds dus. Ik bellen naar XS4ALL --> Gesloten wegens Kerst. KUT, wachten.
toen donderdag (na kerst) gebeld naar KPN, en zij sturen me door naar XS4ALL! Ik zeg nog; KPN bepaald toch de snelheid?". "Nee, je moet bij XS4ALL zijn" zei de medewerker van KPN. OK, ik naar XS4ALL. Heb ik 1,5 uur aan de lijn gehangen omdat ik 5 keer werd door verbonden, met steeds weer wachttijden. Uiteindelijk moest ik bij een afdeling zijn die toen gesloten was. "Morge terug bellen"
Ik vandaag (vrijdag, ja, tis nu eigenlijk zaterdag, maar ben laat op) gebeld met XS4ALL. Moet ik bij KPN zijn! "Zij knijpen je lijn" zegt XS4ALL, zoals ik al d8. Ik kreeg een speciaal nummer, omdat ze op 0800-MXSTREAM alleen administratief bezig zijn. Weet een slecht NL-pratende vrouw me te vertellen dat de laatste handeling nog niet is uitgevoerd! Iets in de telefooncentrale. PFFFFFffffffffff
Ik betaal nu dus al voor Fast (175 per mnd.) maar heb nogsteeds een basic verbinding. Ik hoop dat het snel klaar is. Want 6 kB/s upload is echt veeeelste weinig.
BTW: ZODRA me jaarcontract is verlopen = ik Cistron