Geen banners meer ?

Pagina: 1
Acties:

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
hey,

ik zie op T.net geen banner meer alleen een zwarte balk.
ik heb geen ad blocker (heb ik wel maar staat niet aan (NIS 2002)) hierdoor loopt t.net alleen bij mij al flink wat inkomsten mis :P

en waarom heeft GoT geen banner (meer)? GoT heeft toch ook flink wat pageviews...? ook hierdoor lopen jullie flink wat inkomsten mis.

niet dat ik het erg vind, maar ik maak me alleen zorgen over de inkomsten v. t.net zonder banners.. :)

of heb ik een betaalde versie zonder banners gewonnen :?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het bannerproggel was even de weg kwijt.
en waarom heeft GoT geen banner (meer)? GoT heeft toch ook flink wat pageviews...? ook hierdoor lopen jullie flink wat inkomsten mis.
Zo werkt dat niet. De adverteerders kopen vooraf een bepaalde hoeveelheid banners in. Als er een half uurtje lang geen banners worden getoond dan wordt de achterstand ingehaald door op een ander tijdstip meer betaalde banners in de roulatie te gooien.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar is dan die grote banner aan de rechterkant heen :?

• The System
Op vrijdag 28 december 2001 01:05 schreef Femme het volgende:
Zo werkt dat niet. De adverteerders kopen vooraf een bepaalde hoeveelheid banners in. Als er een half uurtje lang geen banners worden getoond dan wordt de achterstand ingehaald door op een ander tijdstip meer betaalde banners in de roulatie te gooien.
dat snap ik maar got heeft helemaal geen banners dan valt er toch ook niks te gooien..! ik bedoel niet dat de banners van t.net hier ingehaald moeten worden maar dat got voor zich zelf ook banners moet hebben... heeft eigen webserver en database server.. mag ie ook wel wat verdienen toch ? ;)

en btw ik was wel een voorstander (een van de weinige?) van die groote ads rechtsboven.. vond ze wel mooi (beter dan saai grijs(1280x1024 fullscreen= een hele hoop grijs)) maar ik kan begrijpen dat mensen zonder chello dat minder fijn vinden...

//edit wordt die nieuwe atlas trouwens gebruikt als adserver ? had zo'n grijs vermoeden... :)

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/tweakers/adserver/config.inc.php:335)

dit krijg ik

• Robin
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 02:35 schreef -the system- het volgende:
dat snap ik maar got heeft helemaal geen banners dan valt er toch ook niks te gooien..!
Eeh, wat staat er dan helemaal boven aan voor een ding :? Hoe heet dat :?

• The System
hey nou je het zegt... ik zou toch zweren dat ie er eerst niet zat !

* The System system- gaat bril schoonwrijven en daarna slapen.. :z

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op vrijdag 28 december 2001 01:12 schreef robinvreuls het volgende:
Waar is dan die grote banner aan de rechterkant heen :?
Je bedoelt de skyscraper? Die is alleen zichtbaar als er ook daadwerkelijk een (betaalde) banner op is getarget. Momenteel zijn ze niet te zien omdat er geen banners op die positie zijn verkocht.

• Robin
  • Niet online
Jammer, ik vond die wel stoer staan :P
Pagina: 1