TNT2 en voodoo2 in een machine?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Heeft het nut/gaat het werken om in een computer zowel een voodoo2 addon kaart als een TNT2 kaart te hbben?

Ik ben bezig een pc in elkaar te zetten en had deze kaarten nog liggen.

echt nuttig is het niet (want ik neem aan dat hij geen 44MB video geheugen kan gaan gebruiken) maar kan het wel?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat kan gewoon werken, heb zelfs eens iemand horen zeggen dat hij "allejesus snel" werd :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 00:35 schreef OProg het volgende:
Dat kan gewoon werken, heb zelfs eens iemand horen zeggen dat hij "allejesus snel" werd :)
ben benieuwd wat allejesus snel is.

kijken of mijn Cel433 dan mijn PIII450 met Geforce in kan halen >:)

Verwijderd

nee tnt 1 is ongeveer voodoo2 en tnt2 is 2x zo snel ongeveer , hij gebruikt maar 1 tegelijk maar misschien heb je geluk en gebeurt er bij jouw een wonder ofzo en gaat het opeens vet snel

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 28 december 2001 00:41 schreef MASTER_M het volgende:
nee tnt 1 is ongeveer voodoo2 en tnt2 is 2x zo snel ongeveer , hij gebruikt maar 1 tegelijk maar misschien heb je geluk en gebeurt er bij jouw een wonder ofzo en gaat het opeens vet snel
Denk, typ het ff in in de search :)
[topic=48434/1/25]

Verwijderd

Ik heb die combo in mijn K6-2 gehad omdat een TNT2 daar retetraag was. Voodoo 2 kan heel snel zijn (in glide bijvoorbeeld)

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Als je veel oude games speelt kan het heel nuttig zijn om er een voodoo2 bij in te stoppen, veel oudere 3D games kunnen alleen software rendering en 3Dfx glide aan.
Pagina: 1