Na lang goed functioneren geeft mijn freesco router van de ene op de andere moment het leven. Na alles te hebben na gelopen kan ik het probleem niet vinden en daardoor dus ook niet oplossen.
Vroeger hoorde ik de a schijf van de router altijd ff schrijven op het moment dat 1 van de 2 compu werdt aangezet, dan kregen ze een ip adress toegewezen. Dat gebeurt nu niet meer en ik weet tot mijn frustatie niet waar dat aan kan liggen. Heeft iemand deze ervaring eerder gehad?
Nog ff wat geven op een rijtje
1. Freesco router met 0.27
2. 2 compu met XP
3. Er hebben geen veranderingen plaats gevonden
4. De avond er voor draaide alles nog volgende ochten was er met beide compus geen verbinding meer mogelijk met freesco, ook niet onder 192.168.0.1:82
5. Freesco opnieuwe geinstalleerd er worden geen foutmeldingen geven tijdens het opstarten van mijn router
6. ik weet het echt niet meer
Wie o wie kan mijn helpen
Thx
Vroeger hoorde ik de a schijf van de router altijd ff schrijven op het moment dat 1 van de 2 compu werdt aangezet, dan kregen ze een ip adress toegewezen. Dat gebeurt nu niet meer en ik weet tot mijn frustatie niet waar dat aan kan liggen. Heeft iemand deze ervaring eerder gehad?
Nog ff wat geven op een rijtje
1. Freesco router met 0.27
2. 2 compu met XP
3. Er hebben geen veranderingen plaats gevonden
4. De avond er voor draaide alles nog volgende ochten was er met beide compus geen verbinding meer mogelijk met freesco, ook niet onder 192.168.0.1:82
5. Freesco opnieuwe geinstalleerd er worden geen foutmeldingen geven tijdens het opstarten van mijn router
6. ik weet het echt niet meer
Wie o wie kan mijn helpen
Thx