Oke ik heb een site met een navigatiebalk links. Niet ongewoon!!
Dan heb ik een paar knoppen een stuk niets en dan een counter.
Ik bouw mijn site op met procentuele size dan kan iedereen mijn site bekijken zoals hij is bedoelt. Maar hoe krijg ik een plaatje onderaan. Met valign of align werkt het niet want die lijnt alleen op die regel uit.
Nu ben ik met een tabel aan het kloten en dat gaat aardig. In netscape dan want in Ie gaat het helemaal fout. Die bakt er weer troep van.
Als ik in een tabel in een cel een
[img]....[/img]
tik moet hij toch de hele cel vullen met dat plaatje??
Dat d8 ik ook maar Bill&Co denken er weer eens anders over... zij geven dan de verhouding width/heigth=100%/100% dus mijn plaatje is breder en zal dus buiten mijn cel vallen.
Netscape vult de cel op maar Ie kijkt niet naar de cel maar naar de image
.
Wat is de oplossing??
Kan je ook browserafhankelijke opmaak maken like
if browser=Ie then
...
else
Dan heb ik een paar knoppen een stuk niets en dan een counter.
Ik bouw mijn site op met procentuele size dan kan iedereen mijn site bekijken zoals hij is bedoelt. Maar hoe krijg ik een plaatje onderaan. Met valign of align werkt het niet want die lijnt alleen op die regel uit.
Nu ben ik met een tabel aan het kloten en dat gaat aardig. In netscape dan want in Ie gaat het helemaal fout. Die bakt er weer troep van.
Als ik in een tabel in een cel een
[img]....[/img]
tik moet hij toch de hele cel vullen met dat plaatje??
Dat d8 ik ook maar Bill&Co denken er weer eens anders over... zij geven dan de verhouding width/heigth=100%/100% dus mijn plaatje is breder en zal dus buiten mijn cel vallen.
Netscape vult de cel op maar Ie kijkt niet naar de cel maar naar de image
Wat is de oplossing??
Kan je ook browserafhankelijke opmaak maken like
if browser=Ie then
...
else