Jup ik heb em vandaag gekregen, en hij is echt super. werkt echt relaxed.
dat moest ik gewoon ff kwijt
dat moest ik gewoon ff kwijt
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
van het toetsenbord valt het wel mee, die heb ik nog niet leeg gehad. Maar voor de muis is het idd wel aan te raden twee paar oplaadbare batterijen te hebben, maar ach, wie heeft er tegenwoordig geen reservemuizen meer?Op vrijdag 28 december 2001 05:28 schreef digitaldead het volgende:
Na ja.. hijs best fijn.. todat je het gemeuk met batterijen krijgt... (het is echt zooo irritant niet vooruit te kunnen omdat je batterijen op zijn.. )
Verwijderd
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
voor gamers is dit waar, voor overigen niet (of dacht je zo snel te kunnen typenOp vrijdag 28 december 2001 21:42 schreef ShaDoW het volgende:
draadloos zuigt!![]()
al die vetraging... bah
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
de "cursus" computers voor beginners[b]maar een probleempie .. af en toe dan 'freezed' de cursus (muis en toetsenbord) voor heel ff ..
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
eej een tweaker die volmondig M$ aanhanger is ?? nog niet meegemaaktOp zondag 30 december 2001 10:31 schreef Petergr het volgende:
komop zeg, je koopt tog geen logitech? koop gewoon microsoft dat is tenminste goed en valt niet uitelkaar na 3 dagen.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Zo te zien ben jij nieuwe op hardwaregebied van Logitech is al jaren de marktleider op het gebied van kwaliteit van muizen en toetsenborden. Microsoft heeft nu ook zo'n setje. Wel iets goedkoper, maar komt qua kwaliteit in de verste verte niet in de buurt van logitech. Deze uitspraak slaat dus echt compleet nergens op en zullen we dan ook maar afdoen als een mindburp.Op zondag 30 december 2001 10:31 schreef Petergr het volgende:
komop zeg, je koopt tog geen logitech? koop gewoon microsoft dat is tenminste goed en valt niet uitelkaar na 3 dagen.
Verwijderd