Stelling: Logitech Cordless Desktop Optical rulez!

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07
Jup ik heb em vandaag gekregen, en hij is echt super. werkt echt relaxed.
dat moest ik gewoon ff kwijt >:)

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
hehe ja ik heb um ook en hij is zeker zwaar relaxt *D

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

* Moartn seconds that

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

waar "krijg" je zoiets?
dan hou ik me aanbevolen...
>:)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

yup yup helemaal waar ! heb hem ingeruild voor een cordless geval zo fijn is ie !

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Me so happy with it. :)

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik heb de Cordless Elite Pro genomen omdat de baterijen van de Optical volgens de reviews toch iets te snel leeg waren. Maar idd het is een heel leuk setje. (Nu nog kernfusie op kamertemperatuur er in :))

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• De_Bastaard
Uhm ja "gekregen" .. KERSTKADOOTJE :))

maar een probleempie .. af en toe dan 'freezed' de cursus (muis en toetsenbord) voor heel ff .. 5 seconden ofzo en dan gaat ie weer verder.. iemand enig idee wat hier 't probleem van kan zijn? danku

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Na ja.. hijs best fijn.. todat je het gemeuk met batterijen krijgt... (het is echt zooo irritant niet vooruit te kunnen omdat je batterijen op zijn :(.. )

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 05:28 schreef digitaldead het volgende:
Na ja.. hijs best fijn.. todat je het gemeuk met batterijen krijgt... (het is echt zooo irritant niet vooruit te kunnen omdat je batterijen op zijn :(.. )
van het toetsenbord valt het wel mee, die heb ik nog niet leeg gehad. Maar voor de muis is het idd wel aan te raden twee paar oplaadbare batterijen te hebben, maar ach, wie heeft er tegenwoordig geen reservemuizen meer?

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:35

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik vind het een superfijn toetsenbordje en muis.

Alleen heel af en toe is de toetsenlayout beetje gaar.

Dan lijkt het net of ik ineens een andere toetsenbord instelling heb (bijv. de / zit ineens onder de ] ). Dit gebeurt dan alleen in de app waar ik op dat moment bezig ben. rest van windows heeft er geen last van. app herstarten lost het op. Ik heb dit al gehad in RTCW, Excell en IE6.

Sys Specs

Verwijderd

Ik heb 'm al een poosje. Fijn setje, maar eveals de Itouch die ik hiervoor had, is wederom de linker shift toets te klein.

• jitze
  • Laatst online: 30-08-2023
Ik ben het helemaal met deze stelling eens,
Ik heb hem al een maandje of 4 / 5 en hij bevalt nog steeds goed ik heb al wel 3 keer de batterijen van mn muis moeten vervangen, en 1 keer die van mn toetsenbord. Maar ja dat moet je er maar voor over hebben.
Oftewel:
Design => Perfect
Werking => Perfect
:) *D

specs

• De_Bastaard
Hmmm ok dan, maarre die batterijen moet ik gewoon in de muis laten toch? ik neem aan dat dat lampje niet te veel stroom vreet hehe. had dus vannacht maar ff me batterijen eruit gehaald maar dacht zo van ... heyy dat doen andere mensen toch vast ook niet he? >:)

• jopiek
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Hij is inderdaad heel goed!!! Ik heb 'm op kamers, zo krijg ik iig af en toe nog heimwee als ik bij m'n ouders thuis been ;)

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

beetje jammer alleen dat ik dat ding dus echt nergens kan kopen omdat ie overal uitverkocht is :(

verder roeleert ie vet, k heb em op me werk ook al gezien/geprobeerd :)

ik hoop em snel binnen te krijgen

Verwijderd

draadloos zuigt! :P

al die vetraging... bah

• jopiek
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op vrijdag 28 december 2001 21:42 schreef ShaDoW het volgende:
draadloos zuigt! :P

al die vetraging... bah
voor gamers is dit waar, voor overigen niet (of dacht je zo snel te kunnen typen ;)

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Bij mij is er een vol glas bier in het toetsenbord gegaan. Heel netjes, geen druppel gemorst.

Even fohnen en een nachtje op de verwarming en hij doet het weer.

Toppertje dus

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

komop zeg, je koopt tog geen logitech? koop gewoon microsoft dat is tenminste goed en valt niet uitelkaar na 3 dagen.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

[b]maar een probleempie .. af en toe dan 'freezed' de cursus (muis en toetsenbord) voor heel ff ..
de "cursus" computers voor beginners
zeker niet afgemaakt?
dan was je waarschijnlijk gezakt op het onderdeel;
"wat is een CURSOR en wat doe ik hiermee"

..... :)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op zondag 30 december 2001 10:31 schreef Petergr het volgende:
komop zeg, je koopt tog geen logitech? koop gewoon microsoft dat is tenminste goed en valt niet uitelkaar na 3 dagen.
eej een tweaker die volmondig M$ aanhanger is ?? nog niet meegemaakt ;)

maar goed, ik hem m ook (om weer ff ontopic te komen) en een te gek wOOOt toetsenbordje is het !! veel design voller om mee te nemen in bed en lekker muziek te luisteren of een filmpje te kijken (met de vrouw ofcourse)

de muis, tja, daar doe ik niet zoveel mee, gewoon mn ouwe muis er weer aangehangen, want hij was na 3 maandjes leeg. tobo gaat btw al wel lekker lang mee. nu zo'n 7 maand

Deze plek is te koop.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

mmz misschien ga ik het nog aanschaffen :)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 10:31 schreef Petergr het volgende:
Zo te zien ben jij nieuwe op hardwaregebied van Logitech is al jaren de marktleider op het gebied van kwaliteit van muizen en toetsenborden. Microsoft heeft nu ook zo'n setje. Wel iets goedkoper, maar komt qua kwaliteit in de verste verte niet in de buurt van logitech. Deze uitspraak slaat dus echt compleet nergens op en zullen we dan ook maar afdoen als een mindburp.

Verwijderd

shit alweer me batteryen leeg :(

Verwijderd

Ik ga em ook kopen, maar een wit muismatje schijnt toch wel heel erg aan te bevelen te zijn?
Pagina: 1