Kga morgen een game kopen, denk aan RTCW en mogelijk nog een ander ook. Heeft iemand een voorstel in de FPS klasse?
Niet als het geen gesloten verpakkingen zijn, je weet maar nooit
Verwijderd
dan bestel je hemOp donderdag 27 december 2001 23:51 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Niet als het geen gesloten verpakkingen zijn, je weet maar nooit
Verwijderd
Zomaar ff een game kopen... Nooit doen, wacht op een leuk spel, en koop het als het uit is. Maar koop het maar wel hoor, is goed voor de game-industrie.
MoraalridderOp donderdag 27 december 2001 23:55 schreef 007 het volgende:
is goed voor de game-industrie.
Red Faction?? , maar daar ben je wel vrij vlug doorheen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Civ 3;
hoef je het komende jaar geen ander spel meer te kopen!
Alleen slecht voor je nachtrust en sociale contacten...
hoef je het komende jaar geen ander spel meer te kopen!
Alleen slecht voor je nachtrust en sociale contacten...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Juist niet lijkt me, als hij er een koopt kan ik er weer 1 downloaden met schoon gewetenOp vrijdag 28 december 2001 00:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Moraalridder
Verwijderd
LOp vrijdag 28 december 2001 00:42 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Juist niet lijkt me, als hij er een koopt kan ik er weer 1 downloaden met schoon geweten
Gaat niet. .Heb 2 cadeaubons die op 31december niet meer geldig zijnOp donderdag 27 december 2001 23:55 schreef 007 het volgende:
Zomaar ff een game kopen... Nooit doen, wacht op een leuk spel, en koop het als het uit is. Maar koop het maar wel hoor, is goed voor de game-industrie.
Ik zou als ik 2 spellen ging kopen zeker ook Aliens VS Predator 2 kopen!! Dat lijkt me echt zo vet spel. In bladen krijgt ie een 8,8 8,5 en een 9,1 dus hij is zeker niet slecht
The devil is in the details.
Verwijderd
Dat was niet de gedachte die ik erachter had.Op vrijdag 28 december 2001 00:42 schreef UneXisT het volgende:
Juist niet lijkt me, als hij er een koopt kan ik er weer 1 downloaden met schoon geweten
Ik wacht momenteel met veel ongeduld op Medal Of Honour.... Ligt helaas pas februari in de winkel 
Nog ff wachten maar.
Nog ff wachten maar.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Is het zo erg als je een spel kooptOp vrijdag 28 december 2001 00:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Moraalridder
Yep dat heb ik ookOp vrijdag 28 december 2001 15:25 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Is het zo erg als je een spel kooptik heb liever een legale kopie in men kast staan dan 10 illegaal
Ik heb alleen wel meer dan 10 illegale
Ach ja, heb afgelopen weekeinde een spel gedowndOp vrijdag 28 december 2001 15:35 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Yep dat heb ik ook
Ik heb alleen wel meer dan 10 illegale
Hahahaha lol zou wel beterz zijnOp vrijdag 28 december 2001 15:41 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ach ja, heb afgelopen weekeinde een spel gedownddoe ik anders nooit maar, tja, dat verd*mde abandenware en alles, wat moet je dan
spel nergens in de winkels te krijgen maar nog wel een copyright, waarom kan het niet zo zijn dat spellen ouder dan een 5 jaar de copyright van af gaat
lijkt me een stuk beter, op die oude spellen verdienen fabriekanten toch niets meer, of heb ik het mis
Waar slaat dat nou weer opOp vrijdag 28 december 2001 15:42 schreef Goten het volgende:
[..]
hoe kan je zo'n game leuk vinden?
1. dat ventje loopt langzaam
2. de graphics zien er niet echt mooi uit
Dat ventje loopt langzaam omdat ie zwaar bepakt is en ie dat in het echt ook zou doen en de graphics zijn prachtig en waarom moet een spel er altijd super mooi uit zien?
Dat zijn echt de slechtste minpunten die je kan geven (
IDD voor zijn tijd zag Half Life er ook slecht uit, maar de rest van het spel was wel goed, tochOp vrijdag 28 december 2001 15:45 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
Dat ventje loopt langzaam omdat ie zwaar bepakt is en ie dat in het echt ook zou doen en de graphics zijn prachtig en waarom moet een spel er altijd super mooi uit zien?
Dat zijn echt de slechtste minpunten die je kan geven ()
ja misschien komt het omdat ik een rip heb en het zal wel door mijn videokaart komen --> tnt 2 m64Op vrijdag 28 december 2001 15:45 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
Dat zijn echt de slechtste minpunten die je kan geven ()
maar toch .. ik heb het gezien op een geforce 2 mx 400 en daar zag het er wel aardig uit.. maar toch die gast loopt langzaam en .. never mind
Verwijderd
Ik kan je AvP2 aanraden, is gewoon eng om te spelen, heb ik meteen gehaald nadat ik RTCW had uitgespeeld, met Marine is het echt DOOD eng, helemaal in Hardcore
Yepz, AvP2 is echt supergaaf. Met de Marine en de Predator heb ik 'm al uitgespeeld, nu de Alien nog...Op vrijdag 28 december 2001 10:26 schreef Marc00 het volgende:
Ik zou als ik 2 spellen ging kopen zeker ook Aliens VS Predator 2 kopen!! Dat lijkt me echt zo vet spel. In bladen krijgt ie een 8,8 8,5 en een 9,1 dus hij is zeker niet slecht
Echt een heel spannend spel... als je als Marine in een donkere gang staat en je bewegingsdetector begint opeens te piepen, dan wordt je dus echt wel effe zenuwachtig...
Pagina: 1