Scroll problemen

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een mouseman optical en i-touch keyboard gekocht , maar nu geeft hij een beetje problemen. De scroll functie werkt en bij de muis niet goed en bij het keyboard niet goed. Hij scrollt maar een klein stukje en kapt er daarna mee. Ik denk zelf dat het een software probleem is , misschien moest hij ook wel bij software algemeen staan b.t.w. De hardware is beide van logitech.

Raku

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
draadloos dus of niet?

alleen probz met je scrollmuisje of gaat ie gewoon helemaal gaar. Verplaats anders je ontvangstkastje eens. Te dicht bij monitor ofzo werkt niet goed. Gewoon eindje er vandaan.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
ik heb het ontvangertje ff verplaatst maar geeft nog steeds hetzelfde probleem Het ene moment scrollt hij wel en het andere moment niet. Keyboard werkt trouwens wel , dies niet draadloos. Maar de muis doet het zo nog steeds niet. Zo nu en dan doet ie het. Ik heb de muis niet gemod met een blauw ledje of zo , is nog helemaal standaard.

Raku

Verwijderd

probleem had ik ook met mijn cordless optical mouse.

opgelost door bij de muiseigenschappen "use ms office compatible scroll only" aan te vinken. :)

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Thanx , dat hielp , alleen moest ik dat vinkje van alleen in actief venster scrollen ook nog aanzetten (aanzetten??) Maar nu doet ie het perfect. Thanx

Raku

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-07 22:16
ik heb het probleem met mijn optical blauwe muis dinges dat met het scrollen hij een beetje vaag reageert. Als ik 1 klikje geef gaat ie niet en na 2 of 3 keer klikken (met de scroll...) dan gaat ie ook 2 of 3 keer
das dus irri :( en met die ms office scroll is het niet beter

GoT a clue? Specs

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 01:40 schreef 007BigHarry het volgende:
ik heb het probleem met mijn optical blauwe muis dinges dat met het scrollen hij een beetje vaag reageert. Als ik 1 klikje geef gaat ie niet en na 2 of 3 keer klikken (met de scroll...) dan gaat ie ook 2 of 3 keer
das dus irri :( en met die ms office scroll is het niet beter
Een goede tijdelijke oplossing tot 'ie het wel doet, is om de functie autoscroll op de duimknop te activeren.

Dan kan je iig nog een beetje scrollen. :)
Pagina: 1