Zoals belooft en eerder aangekondind in een voorgaand draadje, hier is ie dan echt hor (zo zie je, als ik iets zeg dat ik het doe, doe ik het ook echt hor
): Tweakers Headliner Public Beta.
Het is nog een beta, dus verwacht enkele fouten. Voor die fouten kan je altijd mailen, of hier posten uiteraard
Wat is het?
Nou, vrij simpel: een klein programmatje dat laat zien zodra er een nieuwe topic is op tweakers.net (en niet op GoT). Hij doet dat mooi, netjes, en volledig instelbaar. Zit er een optie niet op, die jij er graag op wil? Mail dan! Dan gooien we het erin
Hou je kop nou maar, en zeg maar waar die site staat!
Okay okay, kijk hier maar:
http://tweakers.liefdeis.com
Je moet, voordat je het programma kan gebruiken, wel even aanmelden. Maar wees gerust, dit is VOLLEDIG gratis en zitten gaan rare haken of ogen aan. Het is zelfs volledig reklame loos. Ja, noem me gek, of een rare banaan, je ziet maar
Ik heb een bug!
Eetsmakelijk. Oh nee
Mail maar naar:
tweakers@liefdeis.com
dan behandelen we hem zo SNEL mogelijk
Wat kunnen we binnenkort nog verwachten?
Nou, eigenlijk, aardig wat:
- Toevoeging van de meutracker en .plan's
- Gewaarschuwd worden als er een reply op een newstopic komt
- Automatisch aanmelden als je je computer opstart
- GeSMSte en gemaild kunnen worden als er een nieuwe topic is
- Ook via de website kunnen zien of er een nieuwe topic is, of een reply op een topic (ik vind dat altijd zo irritant zoeken, jij ook?
)
- Mogelijk toevoeging van GoT, maar dit gaat mij nog IETS te ver
(serverbelasting gezeik
)
- Sneller bericht worden van nieuwe topics (nu binnen 19 min zie je het, in het SLECHSTE geval
)
- Via een MSNbot bericht worden als er een nieuwe topic is (kleine alpha botje is al in de lucht
)
Wil jij nog iets erbij? Nogmaals: MAIL MAAR! Alle suggesties zijn welkom
Ook negatieve hor
Toch liever opbouwende kritiek dan afkrakende 
-----
Geniet van het programma'tje... en tja... zie maar wat je er mee doet
Ik vind ut anyway HEEEEL makkelijk 
Oh wacht, en nou moeten we nog interesant doen: de changelog van Private Beta naar Public Beta... jaja, hier komt ie:
Changelog Public Beta:
- Public beta klaar gemaakt (minor bug fixes) -- 27-12-01
- About goed gemaakt
-- 27-12-01
- Opmaak goed gemaakt (Tnx GulDan) -- 27-12-01
- Eens in de 5 min wordt de client nou geupdate, ipv 15... om alles iets te versnellen
-- 27-12-01
- Filter code geoptimaliseerd... -- 27-12-01
- Filter code toegevoegd... werkt as ut mee zit
-- 27-12-01
- Dubbele klik / Enkele klik in tray toegevoegd (Request) -- 27-12-01
- Eerst poging tot proxy ondersteuning
-- 26-12-01
- Kruisje en Cancel doen nu hetzelfde in Options... -- 26-12-01
- Rare bug als je teveel popups krijgt solved (Tnx PQ) -- 26-12-01
- Iets aan die maximize knoppen gedaan
-- 26-12-01
- Je kan nu instellen of je bij een close (het x'je) wil dat hij minimized, of echt sluit -- 26-12-01
- Rare vierkantjes onderaan de lijst zijn nu verleden tijd (hoop ik anyway
) -- 26-12-01
- Bug bij het updaten van de lijst, als je scroll naar beneden staat opgelosd (tnx PQ) -- 26-12-01
- Vriendelijke foutmelding bij socketfouten
-- 26-12-01
- Het is net 0:00... ik moet naar bed denk
Happy 2de kerstdag!
-- 26-12-01
- Op de server wordt nu ook opgeslagen of je een nieuwe IE wil of niet. Dacht dat dat ook wel makkelijk was
-- 25-12-01
- Het is nu mogelijk om er voor te kiezen om alle links in 1 internet explorer te krijgen, ipv elke keer een nieuwe (request Bossel) -- 25-12-01
- Globale bug fixes -- 25-12-01
- Stomme bug eruit gehaald, die het nodig maakte om je overnieuw aan te melden als je tijd/datum niet wilde zien, en waardoor de topicnaam groter en groter en groter werd
(volg je het nog? Stay with me
) -- 25-12-01
- Maximize uitgezet (rare bug met opslaan van width/height) -- 25-12-01
- Happy christmas
-- 25-12-01
Is ut leesbaar? Vast wel
Enjoy!!!!
TrueLight out, genoeg voor vandaag
Het is nog een beta, dus verwacht enkele fouten. Voor die fouten kan je altijd mailen, of hier posten uiteraard
Wat is het?
Nou, vrij simpel: een klein programmatje dat laat zien zodra er een nieuwe topic is op tweakers.net (en niet op GoT). Hij doet dat mooi, netjes, en volledig instelbaar. Zit er een optie niet op, die jij er graag op wil? Mail dan! Dan gooien we het erin
Hou je kop nou maar, en zeg maar waar die site staat!
Okay okay, kijk hier maar:
http://tweakers.liefdeis.com
Je moet, voordat je het programma kan gebruiken, wel even aanmelden. Maar wees gerust, dit is VOLLEDIG gratis en zitten gaan rare haken of ogen aan. Het is zelfs volledig reklame loos. Ja, noem me gek, of een rare banaan, je ziet maar
Ik heb een bug!
Eetsmakelijk. Oh nee
tweakers@liefdeis.com
dan behandelen we hem zo SNEL mogelijk
Wat kunnen we binnenkort nog verwachten?
Nou, eigenlijk, aardig wat:
- Toevoeging van de meutracker en .plan's
- Gewaarschuwd worden als er een reply op een newstopic komt
- Automatisch aanmelden als je je computer opstart
- GeSMSte en gemaild kunnen worden als er een nieuwe topic is
- Ook via de website kunnen zien of er een nieuwe topic is, of een reply op een topic (ik vind dat altijd zo irritant zoeken, jij ook?
- Mogelijk toevoeging van GoT, maar dit gaat mij nog IETS te ver
- Sneller bericht worden van nieuwe topics (nu binnen 19 min zie je het, in het SLECHSTE geval
- Via een MSNbot bericht worden als er een nieuwe topic is (kleine alpha botje is al in de lucht
Wil jij nog iets erbij? Nogmaals: MAIL MAAR! Alle suggesties zijn welkom
-----
Geniet van het programma'tje... en tja... zie maar wat je er mee doet
Oh wacht, en nou moeten we nog interesant doen: de changelog van Private Beta naar Public Beta... jaja, hier komt ie:
Changelog Public Beta:
- Public beta klaar gemaakt (minor bug fixes) -- 27-12-01
- About goed gemaakt
- Opmaak goed gemaakt (Tnx GulDan) -- 27-12-01
- Eens in de 5 min wordt de client nou geupdate, ipv 15... om alles iets te versnellen
- Filter code geoptimaliseerd... -- 27-12-01
- Filter code toegevoegd... werkt as ut mee zit
- Dubbele klik / Enkele klik in tray toegevoegd (Request) -- 27-12-01
- Eerst poging tot proxy ondersteuning
- Kruisje en Cancel doen nu hetzelfde in Options... -- 26-12-01
- Rare bug als je teveel popups krijgt solved (Tnx PQ) -- 26-12-01
- Iets aan die maximize knoppen gedaan
- Je kan nu instellen of je bij een close (het x'je) wil dat hij minimized, of echt sluit -- 26-12-01
- Rare vierkantjes onderaan de lijst zijn nu verleden tijd (hoop ik anyway
- Bug bij het updaten van de lijst, als je scroll naar beneden staat opgelosd (tnx PQ) -- 26-12-01
- Vriendelijke foutmelding bij socketfouten
- Het is net 0:00... ik moet naar bed denk
- Op de server wordt nu ook opgeslagen of je een nieuwe IE wil of niet. Dacht dat dat ook wel makkelijk was
- Het is nu mogelijk om er voor te kiezen om alle links in 1 internet explorer te krijgen, ipv elke keer een nieuwe (request Bossel) -- 25-12-01
- Globale bug fixes -- 25-12-01
- Stomme bug eruit gehaald, die het nodig maakte om je overnieuw aan te melden als je tijd/datum niet wilde zien, en waardoor de topicnaam groter en groter en groter werd
- Maximize uitgezet (rare bug met opslaan van width/height) -- 25-12-01
- Happy christmas
Is ut leesbaar? Vast wel
TrueLight out, genoeg voor vandaag
edit:
Laat het even duidelijk zijn:
Ik heb GEEN toegang tot de gegevens van Tweakers zelf. Je moet je APART aanmelden op http://tweakers.liefdeis.com voordat je gebruik kan maken van DIT programmatje!
Laat het even duidelijk zijn:
Ik heb GEEN toegang tot de gegevens van Tweakers zelf. Je moet je APART aanmelden op http://tweakers.liefdeis.com voordat je gebruik kan maken van DIT programmatje!