Toon posts:

Tweakers Headliner -- Volg tweakers.net headlines

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals belooft en eerder aangekondind in een voorgaand draadje, hier is ie dan echt hor (zo zie je, als ik iets zeg dat ik het doe, doe ik het ook echt hor :P :)): Tweakers Headliner Public Beta.

Het is nog een beta, dus verwacht enkele fouten. Voor die fouten kan je altijd mailen, of hier posten uiteraard :)

Wat is het?
Nou, vrij simpel: een klein programmatje dat laat zien zodra er een nieuwe topic is op tweakers.net (en niet op GoT). Hij doet dat mooi, netjes, en volledig instelbaar. Zit er een optie niet op, die jij er graag op wil? Mail dan! Dan gooien we het erin :)

Hou je kop nou maar, en zeg maar waar die site staat!
Okay okay, kijk hier maar:

http://tweakers.liefdeis.com

Je moet, voordat je het programma kan gebruiken, wel even aanmelden. Maar wees gerust, dit is VOLLEDIG gratis en zitten gaan rare haken of ogen aan. Het is zelfs volledig reklame loos. Ja, noem me gek, of een rare banaan, je ziet maar :)

Ik heb een bug!
Eetsmakelijk. Oh nee :) Mail maar naar:

tweakers@liefdeis.com

dan behandelen we hem zo SNEL mogelijk :)

Wat kunnen we binnenkort nog verwachten?
Nou, eigenlijk, aardig wat:
- Toevoeging van de meutracker en .plan's
- Gewaarschuwd worden als er een reply op een newstopic komt
- Automatisch aanmelden als je je computer opstart
- GeSMSte en gemaild kunnen worden als er een nieuwe topic is
- Ook via de website kunnen zien of er een nieuwe topic is, of een reply op een topic (ik vind dat altijd zo irritant zoeken, jij ook? :))
- Mogelijk toevoeging van GoT, maar dit gaat mij nog IETS te ver :) (serverbelasting gezeik :()
- Sneller bericht worden van nieuwe topics (nu binnen 19 min zie je het, in het SLECHSTE geval :))
- Via een MSNbot bericht worden als er een nieuwe topic is (kleine alpha botje is al in de lucht :))

Wil jij nog iets erbij? Nogmaals: MAIL MAAR! Alle suggesties zijn welkom :) Ook negatieve hor :) Toch liever opbouwende kritiek dan afkrakende :P

-----

Geniet van het programma'tje... en tja... zie maar wat je er mee doet :) Ik vind ut anyway HEEEEL makkelijk :)

Oh wacht, en nou moeten we nog interesant doen: de changelog van Private Beta naar Public Beta... jaja, hier komt ie:

Changelog Public Beta:
- Public beta klaar gemaakt (minor bug fixes) -- 27-12-01
- About goed gemaakt :) -- 27-12-01
- Opmaak goed gemaakt (Tnx GulDan) -- 27-12-01
- Eens in de 5 min wordt de client nou geupdate, ipv 15... om alles iets te versnellen :) -- 27-12-01
- Filter code geoptimaliseerd... -- 27-12-01
- Filter code toegevoegd... werkt as ut mee zit :) -- 27-12-01
- Dubbele klik / Enkele klik in tray toegevoegd (Request) -- 27-12-01
- Eerst poging tot proxy ondersteuning :) -- 26-12-01
- Kruisje en Cancel doen nu hetzelfde in Options... -- 26-12-01
- Rare bug als je teveel popups krijgt solved (Tnx PQ) -- 26-12-01
- Iets aan die maximize knoppen gedaan :p -- 26-12-01
- Je kan nu instellen of je bij een close (het x'je) wil dat hij minimized, of echt sluit -- 26-12-01
- Rare vierkantjes onderaan de lijst zijn nu verleden tijd (hoop ik anyway :p) -- 26-12-01
- Bug bij het updaten van de lijst, als je scroll naar beneden staat opgelosd (tnx PQ) -- 26-12-01
- Vriendelijke foutmelding bij socketfouten :) -- 26-12-01
- Het is net 0:00... ik moet naar bed denk :p :) Happy 2de kerstdag! :) -- 26-12-01
- Op de server wordt nu ook opgeslagen of je een nieuwe IE wil of niet. Dacht dat dat ook wel makkelijk was :p :) -- 25-12-01
- Het is nu mogelijk om er voor te kiezen om alle links in 1 internet explorer te krijgen, ipv elke keer een nieuwe (request Bossel) -- 25-12-01
- Globale bug fixes -- 25-12-01
- Stomme bug eruit gehaald, die het nodig maakte om je overnieuw aan te melden als je tijd/datum niet wilde zien, en waardoor de topicnaam groter en groter en groter werd :p :) (volg je het nog? Stay with me :p :)) -- 25-12-01
- Maximize uitgezet (rare bug met opslaan van width/height) -- 25-12-01
- Happy christmas :) -- 25-12-01

Is ut leesbaar? Vast wel :) Enjoy!!!!

TrueLight out, genoeg voor vandaag :)

edit:

Laat het even duidelijk zijn:

Ik heb GEEN toegang tot de gegevens van Tweakers zelf. Je moet je APART aanmelden op http://tweakers.liefdeis.com voordat je gebruik kan maken van DIT programmatje! :)

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:50 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:32 schreef Slarioux het volgende:
Hadden we zoiets niet al als active desktop?

Geen offence/flame/whatever hoor! Ik ga nu dloaden en testen!

-edit- heb je de source? Voordat mijn user+pass naar jou worden gemaild :+
Ach, in een vorig topic over gehad... er zijn al meer van die progjes, maar ik vond er geen eentje echt makelijk :) Vandaar :P :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:50 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op donderdag 27 december 2001 23:32 schreef

-edit- heb je de source? Voordat mijn user+pass naar jou worden gemaild :+

-edit2- Hij herkent mn naam/pw niet
Uiteraard heb ik de source van het programma :) LOL! Verder kan ik er geen shit mee, ook weinig behoefte aan, wat jij? Passwords worden gecrypt opgeslagen, kan ik zelfs niet uitlezen :) Niemand niet op dat punt :)

En wat bedoel je met edit2? Sorry? :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:50 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO kEIII RELAXED MANNNN net msn alleen dan met die zooi van t.net egt heftig man!!!!
vraagje: met welke taal hebie dit inelkaar geflutst?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:38 schreef Slarioux het volgende:
Plaatje hier...
We gaan lekker verder via mail, gaat wat makelijker :p :) Wat jij? :)

Verwijderd

Hij bedoelt met edit2 dat z'n naam en pw niet bekend zijn volgens progje, dat hij dus niet kan inloggen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:39 schreef THe_PReDaToR84 het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO kEIII RELAXED MANNNN net msn alleen dan met die zooi van t.net egt heftig man!!!!
vraagje: met welke taal hebie dit inelkaar geflutst?
Tnx :) Hihi!

In PHP en Delphi :) Both just RULE!!! :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

Verwijderd

Hij werkt ook niet via je t.net user account

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:41 schreef Slarioux het volgende:
Overigens geen verschil als ik op de FP wel/niet ingelogt ben
Eeeuuuhhhh.... HEB JE JE WEL AANGEMELD? Laat ik het even duidelijk stellen: dit staat los van Tweakers he! Ik heb GEEN toegang tot de data van Tweakers zelf, als je dat dacht. Je moet je APART aanmelden op mijn site wil je het kunnen gebruiken! :) Lol!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 98% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:49 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Nou, is dat tenminste ook weer duidelijk.

Je moet je dus eerst aanmelden bij TrueLight om gebruik te kunnen maken van dit progje.

Ja?
Mooi.

:P

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Aaaargh nee he...wat heb ik toch vandaag...ben netzo blind als Slarioux ;)

Verwijderd

Hier geen problemen om in te loggen. Wordt steeds handiger zoeken en in de gaten houden met al die progjes.

:) :) :)

Nice job.

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:49 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Ik vind vooral de layout en grafische zut erg mooi. Heeft zeker een erg intelligent iemand gemaakt (:P :P :P )

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:50 schreef Gul'Dan het volgende:
Ik vind vooral de layout en grafische zut erg mooi. Heeft zeker een erg intelligent iemand gemaakt (:P :P :P )
Schat, niet teveel opscheppen over je eigen :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:49 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Op donderdag 27 december 2001 23:50 schreef Gul'Dan het volgende:
blaat

Maar het werkt idd goed...alleen de plaatsing van de popups raakt een beetje door de war als ik het aanpas.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:51 schreef Slarioux het volgende:
...

Een situatie als deze zal natuurlijk niet vaak voorkomen :+, maar ik ben gwoon een beetje een mierenneuker :)
Gebeurd alleen als je met testpopup kloot :) Zal ut fixen :) Voor jou doen dan :p :) Tnx!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:49 schreef kluns het volgende:
Hier geen problemen om in te loggen. Wordt steeds handiger zoeken en in de gaten houden met al die progjes.

:) :) :)

Nice job.
Bloos ik nou? Hihi! Tnx :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:54 schreef Slarioux het volgende:
Idee:

Integratie van Fok!

:D
HEEL goed idee, maar eerst meuktracker en .plan's :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:48 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:55 schreef Slarioux het volgende:
ff opzoeken wat dat is :+

*note to self* ga geen berichten aanpassen als er in zo'n tempo gereplied wordt :7
Vertel mij wat... LOL! :) Gaat mij een beetje TE snel! :) Nou ja, ga maar pitte... zie morgen wel wat voor commentaar er op mij af is gekomen :) Gelukkig heb ik 2 gekken die ook weten hoe of wat het zit, dusseh :) Hihi! Tnx Slarioux, voor je feedback :)

Verwijderd

Meuktracker...lijkt me op zich een beetje veel...maar op zich zou je het onder kunnen verdelen in groepen...

- frontpage
- meuktracker
- .plan

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:48 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 23:58 schreef Gul'Dan het volgende:
Meuktracker...lijkt me op zich een beetje veel...maar op zich zou je het onder kunnen verdelen in groepen...

- frontpage
- meuktracker
- .plan
Schat, dat wordt het dan ook :) Via Filter ofzo kan je dat dan instellen... of op welke manier dan ook :) Ben niet gek :p :)

Enne, voor die andere gek (ben zijn naam al weer kwijt), meuktracker is die software tracker linksonderin de hoofdpagina :) hiih! Ben nu echt weg... zucht :) Bye!

Verwijderd

Meuktracker = die zut met allemaal software updates :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:48 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Deze klopt niet echt, moet zijn:

[i]Volgens Van Dale werd het woord "meuk" ­ verwant aan het Engelse "meek" in de betekenis van "zacht, rijp" ­ al gebruikt in 1567.

Oorspronkelijk was een meuk de plaats waar fruit rijp werd gemaakt.
Later kwam er de betekenis bewaarplaats voor geld, of een hoop rommel, huisraad, vuil goed, enz. voor in de plaats.
[\i]Nog later werd meuk alom bekend via de softwareupdatetracker op tweakers.net
"Veel meuk maken" betekent "alles overhoop halen".
"'t Is daar een erge meuk" staat voor "een ongeordend, ongeregeld huishouden".

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

Verwijderd

Is op zich wel een goed idee ja. Moet niet zo moeilijk zijn om te doen :P

Maar goed, ik ben ook weer slapen, reply morgen wel op uwen posts als toegewijd lid van dit project :P

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 13:38
is heel leuk maar waarom moet er een inlognaam + pw bij want iedereen heeft toch fetzelfde?

• quistnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09-2020
Op vrijdag 28 december 2001 00:21 schreef speedener het volgende:
is heel leuk maar waarom moet er een inlognaam + pw bij want iedereen heeft toch fetzelfde?
Al je persoonlijke instellingen en je laatst ontvangen topics worden opgeslagen en ook eentueel voor toekomstige doeleinden.

Dit zodat je van elke plek op de wereld met een internetaansluiting van je vertrouwde instellingen kan genieten :)

Enige andere know-how-dingetjes kan je misschien in de vorige topic vinden...
[topic=359170]

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 08:46 schreef Slarioux het volgende:
Goeie morgen mede-slowchatters (nou ja, slow :))

Nog wat dingen:

- De 3 nieuwe topics van vanmorgen sprongen tegelijk naar voren (miischien met animatie?). Ze waren ook erg snel weer weg. Misschien een instelbare tijd?

- Misschien een ini ergens met Naam + WW? Da's wel makkelijk, voor mij ieg 8-)

- De kleuren van de popups (rood/zwart), kunnen wel beter IMO... Misschien ook gwoon wit of een leuk tweakers logootje :)

-edit- even afwennen engels te typen :+
De eerste: animatie is slecht, is namelijk traag :P :) Instelbare tijd zal ik maken... :)

De 2de: ja, heb ik aan zitten denken, maar een wachtwoord ongecrypt opslaan levert zoveel gezeik.... maar ik werk eraan :)

De 3de: GulDan zijn schuld :p :) Nee, de kleur geeft aan in welke catogorie hij hoort... maar niet gevreesd, zal een knoppie maken dat je ze ALLEMAAL in dezelfde kleur krijgt :) Of zoiets anyway :) Tnx once again :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 00:03 schreef Slarioux het volgende:
Lightbulb!

De statusbalk zegt 'headlines updated' mar wat d8 je van 'headlines updated @ 12:34' ofzo? Dus de tijd/datum erbij.

...
Consider it done :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 10:26 schreef Slarioux het volgende:
:D :D

[afbeelding]

De extra ALT-text lijkt me hier een beetje overbodig :+

En verander 'Overig' naar 'Extra' oid.

-edit- smilies spatietje tussen gezet :)
Die ALT is ervoor, als je je venster HEEL klein maakt :) Dan is het ECHT nodig nl :) En daar heb ik geen controle over, dusseh :)

En Extra, dat is de naam die ik zocht :s :) LOL! Call me stupid :P :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:47 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 11:30 schreef Slarioux het volgende:
Stupid! ;)

Maakt niet uit, ik ken het gevoel... Je zoekt dat ene vanzelfsprekende woord maar je kan er niet opkomen... *zucht*

ALT text misschien optioneel? :+
Ik zal er ook zo'n PRACHTIGE checkboxje van maken :) Waarom ook niet, tis toch feest :p :)

Verwijderd

Leuk proggie!

Vraag, kan het zijn dat ik het niet kan gebruiken via een andere poort dan poort 8080 op de proxy?

Anders gezegd: fout bij aanmelden, lijkt erop dat het proggie wil kletsen met de liefdeis server en dat zal wel weer niet kunnen hier.

Uiteraard ga ik het thuis ook nog wel testen!

Keep up the good work!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:30 schreef TgF het volgende:
Leuk proggie!

Vraag, kan het zijn dat ik het niet kan gebruiken via een andere poort dan poort 8080 op de proxy?

Anders gezegd: fout bij aanmelden, lijkt erop dat het proggie wil kletsen met de liefdeis server en dat zal wel weer niet kunnen hier.

Uiteraard ga ik het thuis ook nog wel testen!

Keep up the good work!
Tnx, dat voorop :)

Maareh, proxy werkt als ut goed is wel :) Je moet alleen een account aanmaken he! NIET je tweakers account!!! Misschien dat dat helpt :)

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 22:03
Heel goed ideetje:

Een samensmelting van dit en HotTopic.
Dat lijkt me helemaal relaxed.
1 proggie voor de headlines en het GoT forum !!!!

WoW wat zou dat makkelijk zijn :9~ >:)

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 16:11

bitflusher

flushed die *** pc

keep op the good work :)

maar wanneer denk je dat de meuk verwacht kan worden ?? dat vin ik bes wel belangrijk (anders had ik dip proggie ook nooit opgemerkt *D

edit
komt hij al automatisch met een popup, ik heb een nieuwere versie van mijzelf wil je die ook installeren ?
/edit

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 19:27 schreef bitflusher het volgende:
keep op the good work :)

maar wanneer denk je dat de meuk verwacht kan worden ?? dat vin ik bes wel belangrijk (anders had ik dip proggie ook nooit opgemerkt *D

edit
komt hij al automatisch met een popup, ik heb een nieuwere versie van mijzelf wil je die ook installeren ?
/edit
Als ut goed is werkt dat laatste... en dat eerste... ach, pas in 2002, dat hoe dan ook... of ik moet me van het weekend HEEL erg vervelen :P :) Ook nog een social life om te onderhouden, dusseh :) Nee, volgende week ergens kan je het verwachten :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:43 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
IK WIL EEN CDKEY VAN TRIBES 2! :) Oh wacht, sorry, offtopic (frustraties) :)

Wow, het werkt zelfs onder een 3d spel... :) Dat zie je niet vaak :) Hihi!

• quistnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09-2020
Misschien moet je maar de popup optioneel maken, bij sommige progjes en games zou et misschien fout kunnen gaan of irritant kunnen zijn... En nee dan zet je em niet gewoon uit :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 15:28 schreef quistnet het volgende:
Misschien moet je maar de popup optioneel maken, bij sommige progjes en games zou et misschien fout kunnen gaan of irritant kunnen zijn... En nee dan zet je em niet gewoon uit :P
Ik zal nog werken aan alternatieve middelen om aan te geven dat er een nieuwe topic is (geluid, knipperende icoon, zo'n beetje wat ik van iemand heb gehad waar ik de naam al hopeloos kwijt ben (ik moet eens de zooi gaan ORDENEN hieroh))... maar ja... dan moet ik iemand hebben die een leuk geluidje in elkaar kan zetten en iemand die een leuk alternatief tray icoontje kan maken... voor die laatste: GulDan???? :) Voor die eerste: wie biedt? :P

Verwijderd

Salarioux, wat bedoel je nouw weer??? :P Maarre, top proggie!!! Heel handig! Wij zijn weer blij :D

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

wreed man.. ik heb uhm net gedownload.. nu ff w88 totdat er een nieuwe topic komt :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:41 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 17:06 schreef Slarioux het volgende:

[..]

1) Schrijf mn nick goed :+

2) :?
Gelukkig weet ik hoe je je nick schrijft en wat je bedoelt, dat is het belangrijkste niet? :) Hihi!

Effe een update wat je in versie 1.0.00 kan verwachten (ChangeLog dus :P Tot nu toe dan... is niet FINAL!):

- Je kan nu kiezen of je de kleur van het type wil in je popup, of lekker gaaf het tweakers logo -- 29-12-01
- Automatisch inloggen werkt nu ook... password wordt gecrypt opgeslagen, dus dat is ook geen probleem :) -- 29-12-01
- Hij slaat nu hoe dan ook je laatst gebruikte username op... wachtwoord komt zo :) -- 29-12-01
- Heb eindelijk door hoe ik ESC en Enter goed kan laten werken :) (Toeval btw :p :)) -- 29-12-01
- Programma kan je nou laten opstarten bij windows boot -- 29-12-01
- Eerste poging tot beginnen met minimize... werkt geloof ik :) (Requested) -- 29-12-01
- Tijd van hoelang popups te zien zijn is instelbaar (5 tot 60 sec)(Requested) -- 29-12-01
- Achter: Headlines Update in de status bar staat nu: @ <tijd van update> (Requested) -- 29-12-01
- Als je een andere plek van popup drukt, verdwijnen de huidige popups van ut scherm (Requested) -- 29-12-01
- We beginnen met lichte bug fixesjes (maximize buttons die aan staan e.d. shit) -- 29-12-01

Verwijderd

Het werkt fantastich, alleen nog automatisch inloggen, dan ben ik een tevreden werker..

Keep up the good work. :)

Verwijderd

GeSMSte en gemaild kunnen worden als er een nieuwe topic is..

Slecht plan.. weet je hoeveel topics der worden gestart p/m.. ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 20:06 schreef GDOG het volgende:
GeSMSte en gemaild kunnen worden als er een nieuwe topic is..

Slecht plan.. weet je hoeveel topics der worden gestart p/m.. ik niet
Op tweakers.net? We mogen blij zijn als we er 10 hebben op een dag!

(Leer lezen mensen, LEZEN! Niet eerst blerren, dan lezen. Want jij hebt het over een GoT dingetje, en zoals DUIDELIJK uit het topic blijkt, heb IK het daar niet over, en het programma'tje al helemaal niet :P)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 19:54 schreef Roundabout het volgende:
Het werkt fantastich, alleen nog automatisch inloggen, dan ben ik een tevreden werker..

Keep up the good work. :)
Tnx :) En dat kan je in 1.0.00 verwachten :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:39 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 04:25 schreef Slarioux het volgende:
Ik kan niet wachten!

(geen sarcasme! :+ )
Ik zelf eigenlijk ook niet :) Hihi! Affijn, programma upgrades zijn eigenlijk zo goed als af... nu alleen nog de belofte nakomen om de meuktracker er in te gooien... en die heeft wat meer complicaties dan gehoopt :( Maar ach, we komen er wel hor :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:38 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Hihi! Dan moet je hem niet een dag uitlaten :P :P :P GNA! :)

Anyway, er zit al een limiet op... zo hoog als je scherm is :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:38 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zat een klein bugje in het update script... stond er spontaan een topic op donderdag bij, van 1970/01/01 :) Foutje, bedankt :) Hij komt nu NOG een keer langs, de oude is weg... en nu werkt ie wel goed :) Sorry :P

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 17:09 schreef Slarioux het volgende:
Spontaan idee... Wat d8 je van een knopje om met de hand te updaten?
Aan zit denken, maar wat krijge je dan:

Iemand ziet op Tweakers.Net een nieuwe topic en begint als een GEK OP DIE KNOP TE HAMEREN en te SLAAN en te RAMMEN en maar SLAAN en SLAAN en DRUKKEN en PERSEN (hmmz, ahum) en hij ziet hem toch pas na 15 min, omdat mijn server pas na 15 min update... daarom staat nu de update van de client op 5 min, en die van mijn server op 15 min, zodanig dat je binnen 19 min (UITERLIJKE tijd) de topic wel ziet verschijnen... :) Daarom denk ik zelf dat zo'n knop alleen maar frustrerend werkt... het helpt nl toch echt niet of je er op ramt of niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Browsers zijn klote dinge... ik kan niet de default browser openen EN zeggen of hij een nieuwe moet openen, of in de huidige moet doorgaan... iemand suggesties??? :)

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 08:03 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Pagina: 1