Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Maakt niks uit.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
minimaal 4 Ohm, meer mag.
Dit is al zo vaak langgeweest, maar maakt niet zo veel uit...
Ok, tnx mensen!
Thread mag van mij geclosed worden..
Thread mag van mij geclosed worden..
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
4ohm en 8ohm sucken, neem 16ohm of meer!
* Raymond heeft de pest in dat hij op de eerste dag van zijn nieuwe baantje een eikel moest helpen die 2 woofers en 1 (één!!!!) tweeter kocht, om de beschadigde in zijn speakers te vervangen.
/serieus mode:
bovenstaande posts kloppen
/serieus mode
EDIT: ik mag de dag heugen dat GoT eindelijk eens normaal tekens accepteerd. is GoT eigenlijk al (euro) proof?
EDIT2: nope
* Raymond heeft de pest in dat hij op de eerste dag van zijn nieuwe baantje een eikel moest helpen die 2 woofers en 1 (één!!!!) tweeter kocht, om de beschadigde in zijn speakers te vervangen.
/serieus mode:
bovenstaande posts kloppen
/serieus mode
EDIT: ik mag de dag heugen dat GoT eindelijk eens normaal tekens accepteerd. is GoT eigenlijk al (euro) proof?
EDIT2: nope
Pagina: 1