Toon posts:

[GBC] Zelda Oracle of Seasons, zit vast :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit spel heb ik dus gekregen voor kerst ! JIPPIE !

Ik heb nu level 1 en 2 uit gespeelt. Maar als ik level 3 in ga dan kom ik niet echt ver. Ik kan namelijk niet springen en als ik op die knop sta gaat de deur open maar als ik eraf ga dan gaat de deur weer dicht.

Ik heb trouwens ook nog een iron pot. Wat moet ik daar mee doen?

En ik kan zeker nog geen bell vinden voor die piraat?

Voor de rest lukt het :)
Heb dat ene beest met de fluit.

Wat krijg ik trouwens als ik die dance nog een keer uitspeel??
Want nu word het echt heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moest er een steen of een beeld ofzo opduwen ik weet nie precies war je nu zit maar probeer eens wat dingen te verschuiven.Zoals een pot een beeld of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 02:31 schreef -WestPark- het volgende:
je moest er een steen of een beeld ofzo opduwen ik weet nie precies war je nu zit maar probeer eens wat dingen te verschuiven.Zoals een pot een beeld of iets dergelijks
Jep het was dus een pot.

Alleen ik kan nu wel verder maar ik loop weer vast.
Het lijkt wel of ik wat mis ofzo. Ik kan ook niet springen. Of ik krijg dat of ik mis het.
Wat moet je doen bij dat stukje dat als je op een knop gaat staan dat de rest waar je moet zijn instort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 08:08 schreef jordyb het volgende:

[..]

Jep het was dus een pot.

Alleen ik kan nu wel verder maar ik loop weer vast.
Het lijkt wel of ik wat mis ofzo. Ik kan ook niet springen. Of ik krijg dat of ik mis het.
Wat moet je doen bij dat stukje dat als je op een knop gaat staan dat de rest waar je moet zijn instort?
Tja als ik nou ff verder als mijn neus lang was gekeken.
Dan had ik het level al uit.
Ik ben dus verder.
Maar nu moet ik naar mijn werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat stukje waar de brug instort moet je pas later heen want (hoe verrassend) je krijgt in deze dungeon je powerveer om mee te springen. Als je weer vast zit probeer dan ff wat blokken te verschuiven werkt bijna altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 10:02 schreef -WestPark- het volgende:
Nou dat stukje waar de brug instort moet je pas later heen want (hoe verrassend) je krijgt in deze dungeon je powerveer om mee te springen. Als je weer vast zit probeer dan ff wat blokken te verschuiven werkt bijna altijd....
Ik heb tot nu toe alle Zelda gespeelt. En kan dus alle truckjes wel. Alleen een pot verschuiven ben ik pas hier tegen gekomen. Was dus wat verrassend voor me.
Pagina: 1