ben nu aan het bestellen bij www.conrad.nl
oké je moet *helemaal zelluf* een ledje zoeken, lichtopbrengst wordt uitgedrukt in MCD, en hoe meer hoe beter, dus zoek er wat uit zou ik zeggen, let ook op de stralingshoek.
wat is beter en verschil 30graden hoek of 60Op donderdag 27 december 2001 23:01 schreef Bert-Jan het volgende:
oké je moet *helemaal zelluf* een ledje zoeken, lichtopbrengst wordt uitgedrukt in MCD, en hoe meer hoe beter, dus zoek er wat uit zou ik zeggen, let ook op de stralingshoek.
Spreekt eigenljik voor zich: een ledje met een hoek van 30º (º = [alt] + 167) verdeelt zijn licht over een gebied van 30º, en een ledje met een hoek van 60º doet dat over een hoek van 60º. Bij de eerste krijg je dus een kleine, felle lichtvlek, bij de tweede een minder felle, maar grotere lichtvlek.Op donderdag 27 december 2001 23:41 schreef pinny het volgende:
[..]
wat is beter en verschil 30graden hoek of 60
Omdat ik vermoed dat het hier om de blauwe LEDs gaat van Conrad, wil ik je aanraden die van 60º te nemen. Deze zijn namelijk al behoorlijk fel, en ik denk dat die van 30º pijn doen aan je ogen als je er recht in kijkt...
Maareh, iets vriendelijker kan wel, en als je iets toe wil voegen aan je bericht, gebruik dan de edit knop ipv een nieuwe post... de servers hebben het al zo moeilijk...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
thnxOp vrijdag 28 december 2001 00:09 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Spreekt eigenljik voor zich: een ledje met een hoek van 30º (º = [alt] + 167) verdeelt zijn licht over een gebied van 30º, en een ledje met een hoek van 60º doet dat over een hoek van 60º. Bij de eerste krijg je dus een kleine, felle lichtvlek, bij de tweede een minder felle, maar grotere lichtvlek.
Omdat ik vermoed dat het hier om de blauwe LEDs gaat van Conrad, wil ik je aanraden die van 60º te nemen. Deze zijn namelijk al behoorlijk fel, en ik denk dat die van 30º pijn doen aan je ogen als je er recht in kijkt...
Maareh, iets vriendelijker kan wel, en als je iets toe wil voegen aan je bericht, gebruik dan de edit knop ipv een nieuwe post... de servers hebben het al zo moeilijk...
Pagina: 1