ik ben een compleet Linux-groentje, dus go easy on me 
Het probleem doet zich voor als volgt:
*Ik heb een CD gebrandt met een bootimage....Zie foto(rode pijl) op een of de ander manier lukt het niet om in het boot/installatie menu te komen.

Wat heb ik gedaan?
*ik heb een opstartdiskette gemaak en dat ging ook niet geweldig, (ik kreeg de optie om te installen, tot aan het kiezen van de lokatie van de Linuximage,toen kon ie niet vinden waar.....ach laat maar)
* heb toen op het net gekeken en de installtieGuide van Redhat, kon ook niks nuttigs vinden!
* voor de duidelijkheid de CD boot wel maar blijf bij de eerste melding, niks doet het erna (toetsenbord regaeert alleen op Ctr+Alt+del).... ik weet niet meer wat die melding te zeggen had, maar als het belangrijk is voor het oplossen van dit obstaketje dan zoek ik het nog een keer op.
Wie kan me helpen op weg naar de linuxmaatschappij.
Ik heb ook op got gezcht naar soorgelijke topics, maar had helaas geen suc6
Dus welk van de bovenstaande image moet ik mee branden!!!!
Mijn dank is groot.....
-----------------------------------------------------------
Ok, ik heb het voor elkaar gekrgen om om de CD-bootable te maken maar nu kijg ik dit error:
I could nto find A Red Hat Linux cd-rom in any of your CD-rom drive.
pleur een ander cd erin en probeer het nog eens!!!
Wie kan helpen....Kop op met die replyes, Ik probeer een beetje door windows heen te kijken als je begr.wat ik bedoel
Het probleem doet zich voor als volgt:
*Ik heb een CD gebrandt met een bootimage....Zie foto(rode pijl) op een of de ander manier lukt het niet om in het boot/installatie menu te komen.

Wat heb ik gedaan?
*ik heb een opstartdiskette gemaak en dat ging ook niet geweldig, (ik kreeg de optie om te installen, tot aan het kiezen van de lokatie van de Linuximage,toen kon ie niet vinden waar.....ach laat maar)
* heb toen op het net gekeken en de installtieGuide van Redhat, kon ook niks nuttigs vinden!
* voor de duidelijkheid de CD boot wel maar blijf bij de eerste melding, niks doet het erna (toetsenbord regaeert alleen op Ctr+Alt+del).... ik weet niet meer wat die melding te zeggen had, maar als het belangrijk is voor het oplossen van dit obstaketje dan zoek ik het nog een keer op.
Wie kan me helpen op weg naar de linuxmaatschappij.
Ik heb ook op got gezcht naar soorgelijke topics, maar had helaas geen suc6
Dus welk van de bovenstaande image moet ik mee branden!!!!
Mijn dank is groot.....
-----------------------------------------------------------
Ok, ik heb het voor elkaar gekrgen om om de CD-bootable te maken maar nu kijg ik dit error:
I could nto find A Red Hat Linux cd-rom in any of your CD-rom drive.
pleur een ander cd erin en probeer het nog eens!!!
Wie kan helpen....Kop op met die replyes, Ik probeer een beetje door windows heen te kijken als je begr.wat ik bedoel