haha, hij doet het soms wel, soms niet.. bij sommige servers.. echt heel raar.. drivers zijn up to date.. single player draait perfect
ja idd, dat d8 ik al.. (dat het zoiets was..) kan ik ergens een map update downloaden dan?
ik heb precies hetzelfde
weet ook niet waar het aan ligt. nieuwe drivers, maar op een gegeven moment krijg ik een melding Wolf.exe reageert niet blabl wolf_map_g68.dll geloof ik wat moet ik doen
hoi
het is idd waar, dat het aan de maps licht, bijv Beacht doet het wel... waar kan ik de maps updaten??!
reinstall! als je die error krijgt.., bij mij laadt alleen de map niet, kan gewoon met ~ console openen..Op donderdag 27 december 2001 23:14 schreef Kr44nVogel het volgende:
ik heb precies hetzelfdeweet ook niet waar het aan ligt. nieuwe drivers, maar op een gegeven moment krijg ik een melding Wolf.exe reageert niet blabl wolf_map_g68.dll geloof ik wat moet ik doen
Verwijderd
Hier zijn de nieuwste maps te downloadenOp donderdag 27 december 2001 23:17 schreef GandalfTheGrey het volgende:
het is idd waar, dat het aan de maps licht, bijv Beacht doet het wel... waar kan ik de maps updaten??!
gisteravond deed ie 't ff 2x en nu blijft ie overal weer hangen en kan ik de console oproepen
Pagina: 1