Krijg je punten voor nieuws postings???

Pagina: 1
Acties:

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ik doe dit zeer regelmatig (ongeveer een keer per dag) ze komen ook heel vaak door de zeer strenge Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif controle heen. Maar nu wilde ik nou wel eens weten of je hier ook Tweakotine of Karma voor kreeg. Dit lijkt me eigenlijk wel heel erg logisch... of niet dan! T.net bestaat immers van nieuws dus degene die dat bijelkaar sprokkelen zouden ook wel wat mogen krijgen.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je eens. Zonder de submitters zouden we een stuk meer werk hebben aan het posten van nieuws en zouden veel interessante artikelen over het hoofd gezien worden.

Ik vind dat ook dat je best een karmapunt (of meer) erbij mag krijgen voor het submitten van een link die ook gepost wordt.

Femme wil dit echter niet (een tijdje geleden tenminste, ik weet niet hoe ie er nu over denkt), waarom weet ik niet. Misschien kan hij hier even een reactie op geven in deze thread.

(btw, als je wilt graag nog een nieuwe submit. Queue is bijna leeg en dat stukkie over die opgevoerde pentium vind ik ook niet echt interessant Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif.

Verwijderd

Degene die het nieuws op de frontpage zetten worden met geld betaald, misschien is er nog een baantje voor je vrij?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42
Ik vindt dat het ook wel beloond mag worden als je news submit, maar het risico is dat mensen zoveel mogelijk (troep) gaan submitten om maar een paar karma punten te krijgen.

Maar als je het goed maakt heb je daar denk ik geen last van: als je bent ingelogt wordt automatisch je t.net ID meegestuurd en als je posting geplaats wordt komen er dan een paar punten bij, wederom automatisch.

Verwijderd

En uiteraard krijg je je punten pas als het nieuws ook echt ook T.net gepost wordt. Als je bericht in de trashcan verdwijnt, ook geen karmapunten.

Op die manier gaan bezoekers geen onzin insturen, want dat wordt toch niet gepost en dan is het voor niets geweest.

Oeps, dat schreef Hielko ook al.

Verwijderd

Ik vind ook wel dat mensen hiervoor beloond mogen worden, maar een nadeel dat ik kan bedenken dat mensen zeggen: "Hé, dat nieuws had ik ook gesubmit, en veel eerder". Dit krijg je dan natuurlijk nog veel meer...

Verwijderd

Dat is wel waar ja, maar dan moeten de posters er gewoon goed op letten dat degene die als eerste submitte de karmapunten krijgt.

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
THXZ voor al jullie reacties. Ik hoop dat Femme ook ff reageerd. En inderdaad dat stukje over die opgevoerde Pentium was niet echt interressant maar ja het is zondag en dat betekent, bijna geen nieuws. Wat ik wel een goed idee vind is dat je voor nieuws dat daadwerkelijk op de site komt 1 karma punt krijgt. Maar als het echt super goed nieuws is of er goed lulverhaaltje bij zit 2 of zoiets dergelijks... En trouwens als je iets al veel eerder had gepost weet je dat helemaal niet want (of het moet een paar dagen geleden zijn) het nieuws dat je post komt vaak als je het een beetje aan het eind van de dag post de volgende dag pas op de Frontpage dus.

• Hielko
  • Laatst online: 21:42
Foxs: verschillende hoeveelheden karma voor verschillende posts zou wel leuk zijn, maar dat betekend ook dat het niet meer vol-automatisch kan, en dat is iets wat ik persoonlijk wel erg op prijs zou stellen.

Verwijderd

Op zich is het natuurlijk een kleine moeite voor ons om m.b.v. bijvoorbeeld radio buttons even te klikken of een posting 1 of 2 karmapunten waard is.

Probleem is dan wel dat de ene poster veel vaker een 2 geeft dan de andere. Je krijgt dan oneerlijkheid.

Beter lijkt mij dan toch gewoon altijd dezelfde hoeveelheid punten te geven, dat is wel zo eerlijk.

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Nou nu alleen nog Femme overhalen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Inderdaad, maar ik weet niet of je dat voor elkaar krijgt.

Verwijderd

Probeer Femme eerst maar eens te bereiken Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/devil.gif

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Een van jullie (Mark is toch Moderator op T.net) moet dat toch wel kunnen...

• AntonT
  • Laatst online: 21-02 00:28

AntonT

One Ton!

Foxz>

Zelfs voor de nieuwsposters is het zeer lastig Mr. Femme himself te spreken. (ik weet er alles van)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het idee om karmapunten voor nieuwssubmits te geven, heb ik in januari al aangedragen. Misschien komt het er binnenkort.
Femme wil dit echter niet (een tijdje geleden tenminste, ik weet niet hoe ie er nu over denkt), waarom weet ik niet. Misschien kan hij hier even een reactie op geven in deze thread.
Ik heb ooit een opmerking gemaakt over het feit dat het submitten van nieuwspostings weinig te maken heeft met het posten van interessante/informatief/leuke reacties (waar je karmapunten voor krijgt).
Pagina: 1