zoek eens bij de webwinkels in de sticky topics zou ik zeggen
Verwijderd
zijn dat die dikke schroeven om je case met de hand dicht te kunen schroeven?
edit:
zag het al, je hebt het plaatje van de plycon site, wie weet heeft je plaatselijke pc-boer er wat over. in de winkel waar ik heb gewerkt waren er altijd wel wat van die dingen over.
ze zitten wel bij sommige kasten...
suuk6
zag het al, je hebt het plaatje van de plycon site, wie weet heeft je plaatselijke pc-boer er wat over. in de winkel waar ik heb gewerkt waren er altijd wel wat van die dingen over.
ze zitten wel bij sommige kasten...
suuk6
zo te zien wel, ik heb 2 van dat soort schroeven in 'm kast zitten.Op donderdag 27 december 2001 22:30 schreef roalte.nl het volgende:
zijn dat die dikke schroeven om je case met de hand dicht te kunen schroeven?
Ja onder andere, maar ze zijn er ook kleiner.
Hiermee kun je dan onderdelen in de case zetten!
Ik zoek zowel de kleinere als de grotere.
Hiermee kun je dan onderdelen in de case zetten!
Ik zoek zowel de kleinere als de grotere.
Verwijderd
Ik kan je plaatje helaas niet zien, maar wat jij bedoelt kun je volgens mij bij regenboog computers kopen.
Iemand anders nog een idee??
Ik kan ze bij Regenboog computers niet vinden.
Ik denk haast dat ze wel bij Conrad te krijgen zijn,
alleen kan ik ze niet vinden via de search en het conradboek laat nog even op zich wachten
.
Dus heeft iemand een artikelnummer van Conrad, of weet iemand waar ik ze anders kan vinden of bestellen??
Ik ga straks nog even proberen bij een elektra-schop (plaatselijk).
Ik denk haast dat ze wel bij Conrad te krijgen zijn,
alleen kan ik ze niet vinden via de search en het conradboek laat nog even op zich wachten
Dus heeft iemand een artikelnummer van Conrad, of weet iemand waar ik ze anders kan vinden of bestellen??
Ik ga straks nog even proberen bij een elektra-schop (plaatselijk).
Ik zag ze opeens thuis ergens liggen.. Maar dan niet van die goud-achtige
Daar heb ik wat aan!Ik zag ze opeens thuis ergens liggen.. Maar dan niet van die goud-achtige
Ik heb er een stel legaal uit lampen gedraait. Kom ik thuis blijken ze te groot (schroefdraad afwijkende maat) 
Zit ik dan met 20 van die dingen. Ik dacht ze te gebruiken om de kast mee te openen en te sluiten, of om de kaarten vast te zetten.
Zit ik dan met 20 van die dingen. Ik dacht ze te gebruiken om de kast mee te openen en te sluiten, of om de kaarten vast te zetten.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Ik heb ze bij de Gamma zien liggen hieroo in het oosten. Maar ik was laatst in Arnhem bij de Gamma, en daar waren ze er niet. Dus het kan wel eens schelen als je echt gaat zoeken!!
Bij conrad hebben ze ze naar mijn weten niet... wel slotschroeven om in je kast te draaien
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
kijk eens op http://www.sidewindercomputers.com/Op donderdag 27 december 2001 22:14 schreef Rekkie het volgende:
Wie weet waar ik onderstaande schroeven kan krijgen??
[afbeelding]
daar he bje ook van die dingen en nog meer leuke dingentjes voor je pctje
Verwijderd
het staat bij het kopje: cases & moreOp vrijdag 28 december 2001 23:05 schreef garnage het volgende:
[..]
kijk eens op http://www.sidewindercomputers.com/
daar he bje ook van die dingen en nog meer leuke dingentjes voor je pctje
ze hebben een zoekfunktie bij Regenboog -> schroeviesOp vrijdag 28 december 2001 16:35 schreef Rekkie het volgende:
Ik zocht op schroeven en nooit gedacht aan zoeken op 'screws'!Op zaterdag 29 december 2001 10:27 schreef blimmel het volgende:
[..]
ze hebben een zoekfunktie bij Regenboog -> schroevies
Thanx
tja.. uhm het is natuurlijk wel regenboog met een brakke site.... tip, bestel niet online je kunt beter langsgaan, hier in sittard ligt het dicht bij het station van sittard, als je het echt wil weten vraag je het me maar dan teken ik het wel uit...Op zaterdag 29 december 2001 11:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zocht op schroeven en nooit gedacht aan zoeken op 'screws'!
Thanx
vobis gebruikte ze vroeger in hun kasten, misschien dat ze daar nog een bakkie met die dingen hebben liggen
I'm not as think as you stoned I am
Hoop maar dat je niets vind. Want als wat een k*t winkel is dan is het wel de regenboog. Ik kom er geregeld en laats vreg ik om fingergards ik heb nog nooit iemand zo dom zien kijken. Toen ben ik zelf maar es gaan kijken en toen vond ik ze. Voor 12 piek per stuk geloof ik.Op zaterdag 29 december 2001 10:27 schreef blimmel het volgende:
[..]
ze hebben een zoekfunktie bij Regenboog -> schroevies
Ik heb die screws trouwens van een ouwe vobis pc gesloopt.
Misschien hier wel...
ach...in een volgend leven lach je er om!
nog beter :POp zaterdag 29 december 2001 12:42 schreef 0siris het volgende:
Misschien hier wel...
Pagina: 1