Toon posts:

KT266A? of wachter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het slim om nu een moederbord te kopen gebaseerd op de KT266a chipset?, of kan je beter wachten totdat de KT333 eraan komt in januari/februari?

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die redenering consequent volgen, en je koopt de rest van je leven geen hardware meer :)
Met andere woorden: wat je vandaag koopt, is gisteren verouderd en overmorgen nog maar de helft waard.
Hardware is geen goede investering (maar wel :9~ )

Verwijderd

Topicstarter
vertel mij wat :)

maar toch... is het de moeite waard om te wachten? als de KT333 begin januari uitkomt....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Slim? Dan moet je het wel in de juiste context plaatsen; als je nu b.v. een mobo nodig hebt omdat je de overige onderdelen al hebt liggen is het juist dom om te wachten (de onderdelen worden ongebruikt als maar minder waard).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
wil heel nieuw systeem kopen (athans, moederbord, geheugen, harddisk, videokaart, en athlon XP)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Op donderdag 27 december 2001 22:22 schreef -NoName- het volgende:
wil heel nieuw systeem kopen (athans, moederbord, geheugen, harddisk, videokaart, en athlon XP)
In dat geval sluit ik me helemaal aan bij robbb :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik weet niet wanneer die chipset uitkomt, maar misschien kun je wel wachten ja. Je moet gewoon een richtlijst hebben. Je maakt een lijstje en die dingen koop je gewoon :)
Er komt toch elke maand wel iets nieuws.
Pagina: 1