AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Gaat niet werken. Geen BIOS support, pin-out is anders, misschien dat Powerleap ooit nog een adapter maakt.
Hij heeft wel Celeron 2 support tot 700 Mhz (66 Mhz bus)als je het nieuwste bios installeert. Zie hier: http://www.abit.nl/eng/download/bios/bios-be6.htm
Waarom werkt het dan niet met snellere versies met een 100 Mhz bus?
Waarom werkt het dan niet met snellere versies met een 100 Mhz bus?
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Ik denk dat je hem ff handmatig moet instellen. Dus niet een 'voorgeprogrammeerde' CPU kiezen maar de optie custom.
Dan doe je de FSB op 100, en dan je MP op 10 zetten.
Dan doe je de FSB op 100, en dan je MP op 10 zetten.
zet "speed error hold" eens uit , misschien dat dat de oplossing is
als het dan nog niet werkt, heb je gewoon pech gehad
dan is het omkijken naar een andere cpu of mobo >:)of je wacht tot Powerleap zijn adapter klaar heeft
ik zag nl dat je hier al meerdere topics over hebt lopen
als het dan nog niet werkt, heb je gewoon pech gehad
dan is het omkijken naar een andere cpu of mobo >:)of je wacht tot Powerleap zijn adapter klaar heeft
ik zag nl dat je hier al meerdere topics over hebt lopen
Probeer eens of de processor het doet op 66MHz bus. Ik heb ook al de pc van m'n ouder ge-upgrade met een celeron, en die wilde ook al niet (stabiel) op 100MHz bus draaien. (Abit BH-6).
Het schijnt trouwens dat nieuwere reviesies van dat mobo wel de celeron ondersteunen met 100MHz FSB. En de BE-6 is toch nieuwer dan de BH-6?
Het schijnt trouwens dat nieuwere reviesies van dat mobo wel de celeron ondersteunen met 100MHz FSB. En de BE-6 is toch nieuwer dan de BH-6?
Siditamentis astuentis pactum.
je hebt toch wel de nieuwste bios geinstalleerd hoop ik
Verwijderd
als het een FCPGA2 prcoco is zal het ALEEN werken met de huidige powerleap converter werkt als een trein
zo niet kun je het verhaal vergeten
zo niet kun je het verhaal vergeten
Pagina: 1