okOp donderdag 27 december 2001 22:08 schreef knarfyboy het volgende:
Nou een mening van iedereen.
.......ik ben tof
dit een goeie mening
aahh durka durka durka
Verder vielen me de graphics ook tegen.. bijna nix bewoog op het scherm en tsja... gewoon een suckspel..
greetz
fly
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Verwijderd
Hopelijk wordt Red Alert 3 ook netzo!
lekker met 50 of 60 karren handel drijven in team DM
Thy will see the light...
Verwijderd
De animaties (de bewegingen van de popkes) vind ik realistisch gedaan; moet je bijv. maar eens naar een paardrijder kijken...
Dus wat wil je verder nog met dit topic opschieten? Je gaat het toch niet minder leuk vinden als andere tweakers dit ook vinden?
Verwijderd
Ik hou het liever op 2d.
Verwijderd
ik heb het met kerst gekregen en ik heb al heel wat uurtjes online gespeeld (north america west) ik vin alleen de europese servers brak maar da komt door de spelers zelf want die maken alleen maar games voor duitsers of fransen dus moet ik op america spelen
BF1: Don-Panio
Je kan trouwens een age verder als je tijdens je huidige age twee buildings erbij maakt (muv house en hospital d8 ik) dan wordt het advance age icoontje beschikbaar dan nog zorgen dat je genoeg resources hebt...
Hopelijk heb je er wat aan.
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd
maar verder gaaf spel NAAST battle realms
ff een nieuwtje dan voor je de maker van de originele AOE heeft EE gemaaktOp donderdag 27 december 2001 22:16 schreef Carlo_666 het volgende:
Ik vond het een beetje te verdacht veel op age of empires lijken (letterlijk dus), de look van icoontjes en menu's en de gameplay enzow (enne AOE is toch van M$ en EE van Sierra???), het ziet er niet uit als je té ver inzoomed, maar het is wel gruwelijk VVETTTT......
hij kon hier veel meer zijn eigen ideeen in kwijt dus dat heeft hij gedaan.
Das wel jammer dat je dan weer niet in kan stellen in hoeverre ze morgen cheaten, want als je het weer uitzet moet je weer heel lang wachten tot ze eens aanvallen, en als ze dat doen zijn het 2/3 poppetjes ofzo. Dus de AI is schijnbaar niet al te best.
Ik zou graag een spel als Total Anhhiliation (zoiets), terug willen zien, maar dn in een nieuw jasje gestoken, daar voelde je gewoon dat je een oorlog speelde, was echt goed!
BF1: Don-Panio
beter dan welke Strategie dan ook imo
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
...
Ik vind em ook erg kewl maar ik heb nog niet zo veel tijd gehad om het te spelenOp donderdag 27 december 2001 22:06 schreef knarfyboy het volgende:
Ik vind het vet rulen. Zoveel beschavingen, en al die units.
Echt een topspel
ben met RTCW bezig
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
http://www.gameforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=11431&FORUM_ID=169&CAT_ID=28&Topic_Title=Age+of+Mythology&Forum_Title=Strategy
Verwijderd
Oh ja de cossacks expansion komt over 3 dagen uit.
Cossacks is ook erg vet vind ik.
Thy will see the light...