Toon posts:

-DC- Grandia 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel al een tijdje liggen hier en ben pas vanmiddag eraan begonnen ;)

Ik ben al aardig ver in het spel gekomen, maar nu heb ik een probleempje...

Als ik Elena uit het kasteel hebt gered, dan kom ik in het bos en dan ga ik met haar naar de kerk toelopen waar "Father" op mij w8, na een lange gesprek, ging ik naar buiten en kom ik Millinea tegen: Dus ik ging tegen haar vechten, ik krijg allerlei spells op me af gestuurd: maar opeens bij het spell: "Zap!" lig ik op de grond met een doods hoofdje boven mijn lichaam. Ik ben niet dood want ik heb nog 302 hp over. Ik kan helemaal niets meer doen, alleen het knopje Y kan ik drukken en dan staat er "Play Fair" maar dat heeft ook geen werking...

Ik heb al bij www.gamefaqs.com gekeken in de walktroughts maar daar zeggen ze dat dit gewoon hoort en dat ik hierna een cut-scene moet krijgen, en die krijg ik niet! :( Wie weet de oplossing, ik wil verder spelen :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
En nu de vraag samengevat, want ik heb geen zin om dat hele verhaal te lezen :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Luie bastard :D

Ik zit dus vast na de 1e boss gevecht tegen Millinea, ze schiet me neer met zap! en ik kan dan nix verder doen, wat moet ik doen was mijn vraag dan :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Het is de bedoeling dat je daar dood wordt gemaakt door haar. Maar ik heb nooit gehad dat je niks meer kon. Probeer anders eens te verplaatsen of te verdedigen. Ik heb er geen problemen mee gehad in ieder geval.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Op vrijdag 28 december 2001 16:40 schreef Dannizman het volgende:
Het is de bedoeling dat je daar dood wordt gemaakt door haar. Maar ik heb nooit gehad dat je niks meer kon. Probeer anders eens te verplaatsen of te verdedigen. Ik heb er geen problemen mee gehad in ieder geval.
Dat wou ik net zeggen :+
/me weet helemaal niks van Grandia 2 * :D

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 16:48 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Dat wou ik net zeggen :+
/me weet helemaal niks van Grandia 2 * :D
Aaaarg heb ik helemaal een samenvatting speciaal voor jou gemaakt, en hij weet er niets van!! :D

Kijk dat is nou het probleem ik kan me helemaal niet verdedigen of verplaatsen, en ik weet dat ik dood moet, ik kan alleen nog maar op het knopje Y drukken waar hij zeurt om fair play en dan krijg ik allerlei verschillende camera standpunten.

Verwijderd

heb je mischien een kopie?
want daar zit die fout in je moet de gefixte cd 1 hebben om verder te kunnen
en zorg ook meteen voor een gefixte cd 2 want anders kom je vast te zitten als je over het bruggetje loopt

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Kopies zuigen. Verkloot geluid enzo. Ik koop altijd origineel. Alleen mis ik Grandia 2 nog.... Lijkt me zooooo vet. Maar ik heb al 64 andere games. Kan ik ook ergens tijd kopen? :)

Sega till I die!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 19:45 schreef RPG_Fan het volgende:
heb je mischien een kopie?
want daar zit die fout in je moet de gefixte cd 1 hebben om verder te kunnen
en zorg ook meteen voor een gefixte cd 2 want anders kom je vast te zitten als je over het bruggetje loopt
Yep ik heb een kopie, hmmm dan weet ik dat ook weer, ik zal wel is naar die gefixte cd zoeken maar ik geef mezelf daar weinig hoop voor :(

Thnx voor je antwoord btw ;)

Verwijderd

er was geen fix voor het gecopieerde spel... je moest een speciaal pad volgen in het spel anders liep hij idd vast..... je kan hem vast wel op internet vinden... ander licht ik wel een maat van me in ;)

maar voor nu denk ik dat zo een nobele mod dit topic sluit :P

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:56
zoek ffies de *REPACK* van Grandia 2 van Echelon.
want der zijn wel een paar files missing in de originele release.
btw voor als je et nog niet had dit moet je doen om van CD1 naar CD2 te gaan >:) :

You must manually swap CD's in this rip. After defeating Valmar's Body, You take off in the Granasaber to St. Heim Holy City. You must visit the Inn in St. Heim Holy City, Save your game, and power off CD1. Then load up CD2, load up your saved game, and continue play. Please note that this CD swap is MANDATORY to progress through the game. If you do not swap CD's at this point, you will face freezes) later in the game

voor de rest isset een keigaaf spel.

nu ik eraan denk ik kga em binnenkort ook maar weer es een keertje uitspelen :) owja en die maat van Reverend ben ik dus >:)

Verwijderd

Topicstarter
Aha nu heb je me zeer zwaar geholpen :P Maarre nu moet ik dus die Repack en heel Grandia 2 zoeken en downen :( [had Grandia 2 ff geleend van een vriend] Dan heb ik nu weer iets te doen vanavond :)

Thnx alot m8 :9 :7

Verwijderd

leuk he dc games downen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog maar een beginner :z

• BDT

BDT

Damn, wat een lamers. Door jullie is de DC dood.

Sega till I die!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 20:17 schreef LaptopDude het volgende:
Ik ben nog maar een beginner :z
ik ben nie meer een beginner na zo'n 200 games :)
Op zaterdag 29 december 2001 20:18 schreef BDT het volgende:
Damn, wat een lamers. Door jullie is de DC dood.
nee de dc is dood omdat er nergens voor geadverteerd wordt door sega zelf

Verwijderd

Topicstarter
Hmm inplaats van Grandia 2 ben ik nu Rez aan het downen, wat is dat voor een spel? Is het nog wel de moeite waard?

Verwijderd

Topicstarter
Het is iets met lasers enzo, wel vaag spelletje, ach voor mijn 1e zelf gedownde dc game moet ik niet zeuren :P

Verwijderd

lol veel succes met branden :P als iets niet lukt mssg je me maar op icq ofzo

• BDT

BDT

Ik heb Rez al origineel. Enne, ik vind hem koel maar niet veel replay value, damn, koop die shit toch.... lamers

Sega till I die!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 20:37 schreef RPG_Fan het volgende:
lol veel succes met branden :P als iets niet lukt mssg je me maar op icq ofzo
Aha, jow thnx voor je hulp en die zal ik nodig hebben denk ik :)

Enne BDT we zijn allemaal niet zo rijk als jij hoor, ik betaal me al scheel aan al die ps2 spellen ;)

Verwijderd

ik ook me ps2 games koste me goud geld

• BDT

BDT

Daarom heb ik ook geen PS2 gekocht :)

Sega till I die!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe dat moet je dat maar eens gauw doen, gta3 en Devil may Cry etc zijn echt gaaf :9~

• BDT

BDT

Weetik ik. Ik heb GTA3 al vak gespeeld :) Moddervet hehe

enne, Virtua Fighter 4 moet ik ook hebben(komt in maart)

Sega till I die!

Verwijderd

Gezellig hier... vreemd dat hij nog niet gesloten is :P

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:56
Op zaterdag 29 december 2001 21:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
Gezellig hier... vreemd dat hij nog niet gesloten is :P
Ga ff snel die moeder van je pesten! >:)
je zit naast me dus een klap kun je zo krijgen ;)

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 21:54 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

Ga ff snel die moeder van je pesten! >:)
je zit naast me dus een klap kun je zo krijgen ;)
Jij moet oppassen mannetje want ik stop zo mijn schoen in je mond :7!
Pagina: 1