Toon posts:

Mainframemaniac topics gepost door mij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat waren er gewoon een paar, we helpen elkaar om een forum op te zetten (php, dns server enz enz) alleen sommige dingen zijn voor ons allebei niet duidelijk.. die posts zijn dus in overleg maar voor mij dus gepost..

die vorige waren gewoon om hem van z'n ban aftehelpen..
dus ik snap eigenlijk het probleem niet... zoals ik bij die ''help-topics'' gezegd heb kon der een slotje op.
deze posts over forums enz zijn voor MIJZELF.. so tell me what's the problem?? ik snap de boze mail niet...

Confused Norretix :'( (wat doe ik verkeerd) :'(

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

dit moest een reply zijn :?

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Ik weet verder niet wat er is gebeurd, maar zo te horen heb je je niet aan de regeltjes gehouden.. :)

Ik zou gewoon reageren op de mail, en "ons" hier op het forum verder niet lastigvallen... :P

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een mail gekregen van een mod die 't volgens mij zelf niet begrijpt wat er gaande is en mij een waarschuwing geeft en dat vind ik gewoon )*#%*#% minder...

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 21:58 schreef Norretix het volgende:
ik heb een mail gekregen van een mod die 't volgens mij zelf niet begrijpt wat er gaande is en mij een waarschuwing geeft en dat vind ik gewoon )*#%*#% minder...
Ik heb heel goed door wat er gaande is, en als je me op deze manier aanspreekt ben ik niet van plan meer om verder te reageren.

Mail maar naar de bemiddelaar.

Verwijderd

Hij laat MainframeManiak onder zijn account posten als ik het goed heb. MainframeManiak is gebanned en heeft daardoor dus minder rechten (d0h) dan de topicstarter.

Dat valt dan automagisch onder accountmisbruik en dat mag niet, MainframeManiak is niet voor niets gebanned dacht ik zo.

En een ban ongedaan maken gaat altijd via de bemiddelaar, niet via account uitlenen.

Verwijderd

Norretix, volgens mij moet je toch even goed uitleggen aan de mods wat er precies aan de hand is.

Zoals ik het op een afstand kan beoordelen krijg je een onterechte ban vanwege het feit dat je iemand die ( terecht) een ban heeft gekregen, hebt proberen te helpen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Volgens mij is hier van een ban geen sprake :{

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op donderdag 27 december 2001 22:13 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ik heb heel goed door wat er gaande is, en als je me op deze manier aanspreekt ben ik niet van plan meer om verder te reageren.
Dat schiet niet op zo he

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:44 schreef -Rob- het volgende:

[..]

Dat schiet niet op zo he
En terecht.

zou jij wel reageren als je aangesproken wordt met 'hey vuile t*****lijer, het spijt me, dus flikker op mett die k**mails van je" ??

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:41 schreef OProg het volgende:
Volgens mij is hier van een ban geen sprake :{
Daar heb je helemaal gelijk in, maar een boze email van de modjes weegt toch bijzonder zwaar, tenminste als deze onterecht is.

Of deze terecht of onterecht is moeten ze samen maar uitvechten, dan wel graag op een volwassen manier.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Uhm.. het staat duidelijk in de regels dat je niet na een ban terug mag komen zonder dat wij die ban opheffen.
In wezen heeft MainframeManiak dat wel gedaan.

Kijk; als je iemand wilt helpen door voor een keer hier in LA voor de gebande user wilt pleiten of diegene zelf aan het woord te laten, dan doen we daar over het algemeen niet moeilijk over, al rijst dan de vraag waar het fenomeen e-mail dan nog voor nodig is.
Anders wordt het als het stelselmatig gebeurt, en dan grijpen we in; zoals nu.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Op donderdag 27 december 2001 22:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Hij laat MainframeManiak onder zijn account posten als ik het goed heb. MainframeManiak is gebanned en heeft daardoor dus minder rechten (d0h) dan de topicstarter.

Dat valt dan automagisch onder accountmisbruik en dat mag niet, MainframeManiak is niet voor niets gebanned dacht ik zo.
Als hij tijdens het gebruik van andersmans accoutn wat mispueterd is de 'uitlener' ook schuldig.
Maar als de uitlener simpelweg op een gecontroleerde manier toelaat iemand een redelijke post te doen?
Sorry hoor, maar dan moet je eens leren om die regeltjes effe opzij te zetten.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 23:06 schreef Kaj. het volgende:
Uhm.. het staat duidelijk in de regels dat je niet na een ban terug mag komen zonder dat wij die ban opheffen.
In wezen heeft MainframeManiak dat wel gedaan.

Kijk; als je iemand wilt helpen door voor een keer hier in LA voor de gebande user wilt pleiten of diegene zelf aan het woord te laten, dan doen we daar over het algemeen niet moeilijk over, al rijst dan de vraag waar het fenomeen e-mail dan nog voor nodig is.
Anders wordt het als het stelselmatig gebeurt, en dan grijpen we in; zoals nu.
Mijn "pleidooi" gaat in het geheel niet over de ban van MainframeManiak, dat verhaal heb ik niet gevolgd en daar heb ik dus ook geen mening over.

Anders ligt dit met Norretix ( ik ken hem overigens in het geheel niet), dit heb ik wel geprobeerd om te volgens en naar het nu laat aanzien, is er toch iemand die een boze email gestuurd heeft. Deze aktie is m.i. wat te voorbarig geweest.

Overigens had ik in zijn situatie deze email gewoon netjes beantwoord en dit niet hier weer gepost maar dat lijkt mij een vrijwillige keuze.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 27 december 2001 23:15 schreef Evolution het volgende:

[..]

Mijn "pleidooi" gaat in het geheel niet over de ban van MainframeManiak, dat verhaal heb ik niet gevolgd en daar heb ik dus ook geen mening over.
Nee, snap ik. Mijn verhaaltje sloeg ook niet op de ban van MainframeManiak, maar het heeft er wel wat mee te maken.
User A is gebanned, en vraagt user B of hij even zijn standpunt in LA wil zeten. Fine & dandy, al had hij het ook gewoon via e-mail kunnen proberen.
User B werkt daaraan mee, met een duidelijke disclaimer dat hij dit alleen doet omdat hij het met user A eens is dat de ban onterecht was. So far, so good.
Vervolgens post user B vrolijk verder op het forum, maar met vragen waardoor bij ons het sterke vermoeden ontstaat dat user B de vragen van user A stelt, en zo user A in staat stelt om, ondanks de ban, toch antwoord op zijn vragen te krijgen.
En daarom heeft user B een mailtje gekregen met de vraag of hij zo vriendelijk wil zijn om te stoppen met het relayen van vragen van user A.
Volgen jullie me nog? Mooi.

MainframeManiak is gebanned om duidelijke redenen. Norretix pleit voor hem, en gaat vervolgens alsnog zijn vragen doorspelen op de manier waarop ik hierboven beschreef.
Anders ligt dit met Norretix ( ik ken hem overigens in het geheel niet), dit heb ik wel geprobeerd om te volgens en naar het nu laat aanzien, is er toch iemand die een boze email gestuurd heeft. Deze aktie is m.i. wat te voorbarig geweest.
Als Norretix op de een of andere manier aannemelijk kan maken dat dit allemaal op een stom toeval berust; tja... Wie zijn wij dan om de boeman te spelen. Maar over het algemeen zitten we er niet ver naast met dit soort dingen.
Overigens had ik in zijn situatie deze email gewoon netjes beantwoord en dit niet hier weer gepost maar dat lijkt mij een vrijwillige keuze.
Dat ben ik met je eens: als er gewoon even per e-mail gereageerd was, dan had dit niet gehoeven, denk ik zo.

Verwijderd

I agree, rest my case :)
Pagina: 1