::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Seamless link is een Burnproof variant..
Van Philips dacht ik...
Van Philips dacht ik...
Zoiets als BurnProof. Als het buffer van je brander leegraakt, stop hij met schrijven. Als het buffer weer voldoende data bevat, gaat hij weer verder waar hij gebleven was.
Volgens mij is het van A-Open. Overigens schijnen de gaten die Seamless Link achterlaat op de CD vele malen kleiner te zijn, dan die bij BurnProof. Maar of dat in de praktijk iets uitmaakt, weet ik niet.Op donderdag 27 december 2001 21:31 schreef Krypt het volgende:
Seamless link is een Burnproof variant..
Van Philips dacht ik...
ik heb ooit eens ergens gelezen dat sommige oude CDspelers moeite hebben met CD's met veel van die gaten. Het klopt idd dat dat met Seamless Link minder is.Op donderdag 27 december 2001 21:33 schreef MarcKonings het volgende:
[..]
Volgens mij is het van A-Open. Overigens schijnen de gaten die Seamless Link achterlaat op de CD vele malen kleiner te zijn, dan die bij BurnProof. Maar of dat in de praktijk iets uitmaakt, weet ik niet.
Seamless link is idd van Philips. Wat een voordeel is tov Burnproof en Justlink: het behoeft geen softwarematige ondersteuning. Als de buffer leeg is, stopt de schrijver automatisch met branden, of de software het nu ondersteunt of niet.
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Pagina: 1