Toon posts:

Mijn nieuwe Laptop -> Andere opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mobile PIII 1.13 GHZ
15" 1400x1050
1 x 256 mb
30gb ultra ata 100
32mb geforce 2 go
8x dvd
8 x cdrw
56k6
10/100 internal netwerk.
Office XP SBE
Windows XP Home
3 jaar onsite next business day garantie
voor FL 7182.84(3259.43 EUR) (incl. BTW)

Iemand een beter voorstel gezien?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op donderdag 27 december 2001 21:25 schreef lisson01 het volgende:
Mobile PIII 1.13 GHZ
15" 1400x1050
1 x 256 mb
30gb ultra ata 100
32mb geforce 2 go
8x dvd
8 x cdrw
56k6
10/100 internal netwerk.
Office XP SBE
Windows XP Home

Iemand een beter voorstel gezien?
Merk ?
Type ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
dell Inspiron 8100

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op donderdag 27 december 2001 21:34 schreef tomsworld het volgende:

[..]

Merk ?
Type ?
Dell zo te zien :)

edit: shit, te laat :P
Die 8100 serie is trouwens errug mooi, ik wou dat ik het geld ervoor had. Ik krijg binnenkort een Toshiba Tecra :)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:17

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ik zou er nog minimaal 256 Mb geheugen bij halen, voor de rest lekker machientje! :9~

https://powershellisfun.com

Verwijderd

kheb de Inspiron 8000
p3-850 256mb
gf2go 16mb tv-out
etc..

echt een supermachine. Scherm is echt ontzettend mooi!

Met een inspiron 8100 zal je zeker geen miskoop doen. mn volgende wordt zeker weer een dell!
(mn vorige was ook een Dell btw :))

Verwijderd

Topicstarter
op gehuegen.com verkopen ze gehuegen voor de dell inspiron 8000 gaat die ook in de 8100

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:09
ik zie het nut van meer geheugen niet echt maar zo te zien speelt de prijs geen rol dus dan zou ik ook alle toeters en bellen die er zijn er aan hangen

verder is het een keigeile bak :9~

Verwijderd

Topicstarter
Maar het kan dus wel?? dat geheugen van de inspiron 8000.

Kent iemand misschien nog een cheap ass laptop zoals bijvoorbeel die van gericom, alleen dan met hogere resolutie en een geforce 2 go

Verwijderd

Wacht nog effe op de radeon mobility 7500 64meg... (nu al te krijgen bij Dell USA en Zwitserland enzo.)

100% performance increase in 3dmark (GF2go 2000 --> Rad7500 3800)

Verwijderd

Als Tweaker kun je 'm toch wel cheaper krijgen zonder al die garantie? GoT is 24/7 geopend hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
is dat de radeon mobility m6-p ofzo???

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 21:51 schreef lisson01 het volgende:
is dat de radeon mobility m6-p ofzo???
Nee, die is al heel oud, de Mobility Radeon 7500 is nog maar een goede week of 2 uit in de US en UK...

De radeon mobility m6-p is nog trager dan de Geforce2GO 32Meg...

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig iedee wanneer deze leverbaar zal zijn

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:24 schreef lisson01 het volgende:
iemand enig iedee wanneer deze leverbaar zal zijn
Ik denk dat niemand dit gaat weten... Dell is vrij onvoorspelbaar. Bv. de PIII-M 1.2Ghz is hier nog steeds niet terwijl hij al heel lang verkrijgbaar is in andere landen.

Ik heb Dell 2 weken geleden een mailtje gestuurd om te vragen wanneer de 7500 binnenkomt, en uiteraard nog steeds niets ontvangen. :Z

Verwijderd

het is mij uit dit lijstje niet duidelijk wat de funktionaliteit van deze labtop is?
Een beetje Office, klantenbeheer en internetten en af en toe een Cd-tje branden....
Of nodig voor echte power-applicaties en moet je een power systeem hebben.
Als 't eerste het is, dan zou ik voor max 4000 piek een redelijke labtop kopen en kun je over een paar jaar met de rest van het bedrag, plsu de rente en wat je er inmiddels al weer opzij gelegd hebt, plus de verkoop van je oude labtop heel eenvoudig weer een vergelijkbare kopen of zelfs beter (voor de begrippen van die tijd uiteraard).

Verwijderd

Topicstarter
suckt ik wil die 7500 ook wel hebben. In UK kopen is ook geen optie want de pond koers is te hoog.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al wel andere merken lappies met de nieuwe radeon??

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 23:06 schreef lisson01 het volgende:
Zijn er al wel andere merken lappies met de nieuwe radeon??
Nope, Dell is de enige...

Owja, om de keuze nog moeilijker te maken, naar het schijnt komt de NV-17M van Nvidia volgende maand uit :P

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
die 32mb geforce 2 go ROELT :)

Verwijderd

Topicstarter
De performace van de nv17m is 3x die van de radeon. Ik denk dat ik nog maar eventjes waacht.

Verwijderd

Topicstarter
Ze zeggen dat de nv17m samen met de mobile PIV uitkomt. En dat kort daarna de mobile athlon 4 uitkomt. Dit combinatie van amd en nvidia is sterk!!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op donderdag 27 december 2001 21:25 schreef lisson01 het volgende:
Mobile PIII 1.13 GHZ
15" 1400x1050
1 x 256 mb
30gb ultra ata 100
32mb geforce 2 go
8x dvd
8 x cdrw
56k6
10/100 internal netwerk.
Office XP SBE
Windows XP Home
Kan er dat tegenwoordig allemaal al in een laptop :? CDRw en een DVD??? Is daar plek voor :?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 21:50 schreef Eggplant het volgende:
Als Tweaker kun je 'm toch wel cheaper krijgen zonder al die garantie? GoT is 24/7 geopend hoor :)
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking. Ik vind het juist erg slim dat hij die xTra garantie pakt. Ik zou in ieder geval nu met een rot scherm hebben gezeten.

Verwijderd

Topicstarter
Als je laptop sherm defect is, dan denk ik niet dat iemand op tweakers je kan helpen.

Ohja, die dvd en cdrw is een combo drive.

• StanTheMan
  • Laatst online: 12-07 07:48
cdrw en dvd in één drive.. samsung sn-308b..
ik heb eigenlijk precies dezelfde laptop sinds een paar dagen..
alleen wel gekocht met 128 mb, en 128 mb ergens anders voor 75 piek.. werkt allemaal prima, scheelt wel 400 piek ofzo..

• StanTheMan
niet slecht.. waar heb je dat plaatje vandaan?

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 11:53 schreef lisson01 het volgende:
http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=138
Die benchmarks zou ik niet vertrouwen, amdmb heeft ze namelijk niet zelf getest, het zijn gewoon gegevens van de fabrikanten... (ik denk persoonlijk dat de NV17M zo'n 50-100% sneller zal zijn als de Rad7500)

Owja, de Mobile P4 zal pas voor maart-mei zijn. (of later, Intel heeft zelf gezegd dat er nogal wat problemen waren met de mobile P4 I.v.m stroom&hitte)

En aangezien ik vermoed dat de Inspiron 8200 een P4 zal bevatten kan het dus nog wel effe dure.

Verwijderd

Dit zijn reacties van mensen die de 7500 hebben (Ik heb ze gevraagd om die benchies te checken en zelf eens Q3 benchmarks te nemen)

"This comparison is wrong. They are comparing the Nvidia chip to the Mobility Radeon NOT the Mobility Radeon 7500. I can tell this because on the key the words Mobility Radeon 7500 200/200. They 200/200 means the clock speed they tested it was 200Mhz and the maximum speed this runs at is 200Mhz. But the Mobility Radeon 7500 runs between 66- 270Mhz. Therefore I conclude, they have got the wrong Mobility Radeon." -kchakkar

"Visit the following link:
http://www.inqst.com/articles/radeon/0826main.htm
The correct fps for quake 3 at 1024x768x32 is 105fps for the Mobility radeon 7500. Therefore beating the NV17M which can only produce 79.5fps. Also the NV17M operates at 250Mhz clock speed, the Radeon 7500 operates at 270Mhz so it is faster." (wat niet volledig klopt want FSAA is bij de eerste benchmarks ge-enabled dacht ik)

conclusie: NV17-M zal echt niet 4 keer sneller zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Als je nu zou moeten kiezen en dan laten we de niet beschikbaarheid van de nv17m buiten beschouwing, welke kaart zou je dan kiezen??

Verwijderd

Topicstarter
Mobile PIII 1 GHZ
15" UXGA+ TFT Aktiv-Matrix-Display (1600x1200)
1 x 256 mb
60gb ultra ata 100
64mb ati radeon 7500
8x dvd
16/10/24 x cdrw
56k6
10/100 internal netwerk.
MS office XP professional OEM
Inclusief Verzekering tegen knoeien stoten etc.

voor FL 7058.61(3.203.06 EUR) (incl. MWST)

Wel kopen in duitsland. Dit lijkt me een betere aanbieding.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 22:26 schreef lisson01 het volgende:
Als je nu zou moeten kiezen en dan laten we de niet beschikbaarheid van de nv17m buiten beschouwing, welke kaart zou je dan kiezen??
Gewoon de snelste... Maakt eigenlijk niet uit zolang je maar geen Geforce2GO koopt, ZEER veel mensen krijgen daarmee BSOD's mee, en na vele maanden heeft Dell het nog steeds niet onder controle (na de A08 bios schijnt het al wel iets beter maar deze disabled gewoon veel zoals bepaalde power saving functions).

De Rad 7500 is dus een zeer goede keuze.

Ik zou wel oppassen met het UXGA scherm, vele mensen vinden het irritant omdat deze resolutie gewoon onleesbaar klein zou zijn op 15" (1600*1200), die moeten dan de DPI groote in windows veranderen om het wat leesbaar te maken.

BTW: Kun je gewoon in Duitsland bestellen?

• StanTheMan
sorry, maar ik heb met de geforce2go op inspiron 8100 nog geen bsod gezien.. ok xp start gewoon opnieuw op ipv bsod, maar ook dat heb ik niet meegemaakt ;-)

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 01:24 schreef StanTheMan het volgende:
sorry, maar ik heb met de geforce2go op inspiron 8100 nog geen bsod gezien.. ok xp start gewoon opnieuw op ipv bsod, maar ook dat heb ik niet meegemaakt ;-)
Check het Dell forum dan maar eens :)
Veel mensen worden er gewoon gek met alle BSOD's. Ik volg dat forum al een paar maanden, vele hebben hun Inspiron gewoon teruggestuurd... (sommige mensen krijgen om de 5min BSOD's!)
Bekijk de changelog van de laatste bios ook maar eens, daar staat in dat de BSODs gefixt zouden moeten zijn. (wat niet bij iedereen het geval is)
Ook zijn er met die nieuwe bios nieuwe errors gekomen ;) Zoals het HD activity led dat bij sommige altijd aan blijkt te staan enz...

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat ik die resolutie toch gewoon lager kan zetten als ik dat wil. Bijvoorbeeld 1280x1024, dan heb ik toch geen last van onleesbaare letters ofzo??

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Een echte liefhebber.. dis echt wel een mega geile en goede laptop .. zeker GEEN slechte koop !! :) Veel plezier alvast :) En die service is ook topper :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 09:22 schreef lisson01 het volgende:
Ik neem aan dat ik die resolutie toch gewoon lager kan zetten als ik dat wil. Bijvoorbeeld 1280x1024, dan heb ik toch geen last van onleesbaare letters ofzo??
Als je op een lagere resolutie gaat zitten dan wordt het scherm geschaalt naar 1600x1200 dus het wordt allemaal wat minder scherp.

Ik zit zelf ook te azen op zo'n dell laptop maar weet niet wat ik moet doen. Nu zo'n 8100 inspiron halen of nog even een paar maanden wachten op die P4 of AMD combinaties. Moeilijk, moeilijk....

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 22:29
Op donderdag 27 december 2001 21:48 schreef lisson01 het volgende:
Maar het kan dus wel?? dat geheugen van de inspiron 8000.
Kan dus NIET, geheugen van de I8100 draait op 133mhz.
Stop je een 100mhz module van een 8000 erin dan krijg je geen POST en soms een memory error melding.
Op donderdag 27 december 2001 21:50 schreef Eggplant het volgende:
Ik doe dus Inspiron support en geloof mij maar : je wilt echt 3 jaar garantie.
De kans dat iets stuk gaat is erg klein, maarja, je zal maar net zien dat dat na het 1e jaar gebeurt, ben je dus echt niet blij mee. liever 550 extra betalen bij de aanschaf dan 2000 gulden na 2 jaar omdat je LCD stuk is.

Verwijderd

Geweldige specificaties (maar dat wist je wel... :Z ) Wat ga je er eigenlijk mee doen? Heel snel in Word typen ? :+

Verwijderd

Topicstarter
De keuze om te wachten op de amd met de nieuwe nv17m of met de radeon (Welke op dat moment het snelst is) is inderdaad wel lastig. Ik denk echter wel dat het de moeite waard zal zijn om te wachten.

Inderdaad erg lastig, maar ik denk dat ik wel wacht.

Ohja, wat doe je met een lappie, zoals gewoonlijk, mijn werk erop proggen en gamen.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 11:24 schreef lisson01 het volgende:
Ohja, wat doe je met een lappie, zoals gewoonlijk, mijn werk erop proggen en gamen.
Yep, dat ga ik er ook mee doen. Ik ga gewoon wachten totdat er een betere kaart dan die GeForce 2 32 Mb beschikbaar komt. Alleen lullig van Dell dat ze die radeon 7500 alleen leveren op het 1600x1200 model en daar zit ik niet op te wachten. Ook lullig dat er geen nieuwere 8100 uitkomt met die Intel 830 chipset. Aan de andere kant, meer dan 512 Mb ga ik er toch niet instoppen en die enhanced speedstep boeit mij ook niet zoveel... Het blijft lastig :)

Verwijderd

Topicstarter
Best vaag ja, alleen met een 1600x1200 15" inch scherm, en je mag niet een 866mhz proc hebben

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 12:14 schreef lisson01 het volgende:
Best vaag ja, alleen met een 1600x1200 15" inch scherm, en je mag niet een 866mhz proc hebben
true, maar blijft de vraag of je 1600x1200 wel wil... Persoonlijk vond ik het iets té klein worden, 1400x1050 is mijn keus. (echt een verademing na jaren 800x600 :+ )

Verwijderd

De compaq 2700Ea is goedkoper / persoonlijk vind ik hem mooier ( zilver e.t.c ) en heeft een mooie brand optie van cd naar cd :-)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 29 december 2001 12:20 schreef marcje het volgende:
De compaq 2700Ea is goedkoper / persoonlijk vind ik hem mooier ( zilver e.t.c ) en heeft een mooie brand optie van cd naar cd :-)
Das ook smaak, ik zou de Dell service echt wel prefereren boven de non-existente service van Compaq :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Die compaq is wel mooi, alleen is een goede vidkaart ook erg aantrekkelijk. Wat betreft van cd naar cd dat doe ik toch niet dus dat maakt geen zak uit. Ook vind ik de resolutie max 1024x786 niet zo leuk.

Verwijderd

Ook ik zit te wachten dat ze dat probleem met BSOD's oplossen. Zijn er hier mensen die problemen hebben met de Inspiron 8100 icm geforce2GO?

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 10:55 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
Ook ik zit te wachten dat ze dat probleem met BSOD's oplossen. Zijn er hier mensen die problemen hebben met de Inspiron 8100 icm geforce2GO?
Heb je die laatste nieuwe BIOS ge'installed? Samen met de nieuwe Nvidia drivers van DELL? Bij sommigen lost dat het probleem op.

Owja, probeer ook eens eerst de computer role op DESKTOP (always on) te zetten i.p.v laptop. Dat disabled speedstep en bij velen lost dat het probleem op. (GF2GO heeft daar blijkbaar problemen mee)

Verwijderd

Even een tip: je kunt nu bij Dell een inspiron 8100 bestellen met die Radeon 7500 kaart. Voor 5000 piek heb je een hele blitse laptop.

Check it out:

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nldhs&l=nl&m=eur&c=2307&n=2314&cu=nldhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=3949&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=-1&demo=&gc=&sbc=nldhsinspn&co=&b=29431

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Die drie jaar gerantie zou ik zeker nemen. Ben ook op zoek naar een nieuwe laptop. M'n vorige twee laptops waren ook DELL systemen. De Inspiron 7000 (PII 366) en de Inspiron 7500 (PIII 650). Het systeem dat je poste lijkt mij ook wel wat. Wat dat geheugen betreft. Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad dat merloos geheugen niet werkte in m'n Inspirons. Je hoeft dus niet speciaal "DELL geheugen" te hebben.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 09:01 schreef MadMax het volgende:
Het systeem dat je poste lijkt mij ook wel wat. Wat dat geheugen betreft. Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad dat merloos geheugen niet werkte in m'n Inspirons. Je hoeft dus niet speciaal "DELL geheugen" te hebben.
Ik ben hem op dit moment aan het bestellen :)

Er zit 256 Mb in en waarschijnlijk ga ik nog een 256 Mb dimmetje bestellen bij crucial.com.

Verwijderd

Weer even een dilemma, er zit standaard een DVD speler in het systeem. Echter voor 80 piek kan ik die upgraden naar een CD-RW speler. Zou dit verstandig zijn of ga ik die DVD speler in de toekomst missen?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Oh ja, niet in duitsland kopen, daar heb je een andere toetsenbordindeling

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 08:49 schreef DeadLock het volgende:
Even een tip: je kunt nu bij Dell een inspiron 8100 bestellen met die Radeon 7500 kaart. Voor 5000 piek heb je een hele blitse laptop.

Check it out:

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nldhs&l=nl&m=eur&c=2307&n=2314&cu=nldhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=3949&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=-1&demo=&gc=&sbc=nldhsinspn&co=&b=29431
Waarom krijg je die Radeon 7500 optie eigenlijk niet als je gewoon begint van dell.nl en de links volgt?!

EDIT: Ik zie het al, je moet een bepaalde route volgen :? Eerst naar recommended systems gaan...

Verwijderd

Helaas, ik werd net gebeld door iemand van Dell. De 7500 radeon kon niet in combinatie met een 1400x1050 scherm. Dit was dus niet op de site vermeld.

Verder beweerde men dat die Ati Radeon 7500 niet werkte in combinatie met Windows XP. Dit lijkt me sterk omdat ik dat Delltalk aardig volg en dat iedereen daar Xp gebruikt voor deze kaart.

Ik heb m'n bestelling dus ook gecanceled, helaas.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 15:05 schreef DeadLock het volgende:
Helaas, ik werd net gebeld door iemand van Dell. De 7500 radeon kon niet in combinatie met een 1400x1050 scherm. Dit was dus niet op de site vermeld.

Verder beweerde men dat die Ati Radeon 7500 niet werkte in combinatie met Windows XP. Dit lijkt me sterk omdat ik dat Delltalk aardig volg en dat iedereen daar Xp gebruikt voor deze kaart.

Ik heb m'n bestelling dus ook gecanceled, helaas.
pfff bullshit is dat :(

Ik vrees ook dat een UXGA scherm een iets te hoge resulutie zal hebben om vlot leesbaar te zijn (1600*1200)

Trouwens, ik volg ook DellTalk en in de USA kan je hem alvast wel met XP krijgen...

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 17:45 schreef ForMatPrO het volgende:

[..]

pfff bullshit is dat :(

Ik vrees ook dat een UXGA scherm een iets te hoge resulutie zal hebben om vlot leesbaar te zijn (1600*1200)

Trouwens, ik volg ook DellTalk en in de USA kan je hem alvast wel met XP krijgen...
Yep, ik werd terug gebeld door de Dell persoon, dat met dat XP was een foutje van haar kant, de kaart werkt daar prima onder.

Verder heb ik toch maar voor die 1600x1200 versie gekozen nadat ik op DellTalk in de USA toch nog aardig wat positieve berichten heb gelezen van mensen die ook eerst sceptisch waren en het toch maar gedaan hebben. Die willen nu ook niet weer terug.

Douwe aka Deadlock

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gebeld met dell en de laptop besteld. Ik heb gezegd dat de radeon alleen op 1600 1200 werd geleverd in de uk, usa en de, en waarom dat in nederland dan wel met een 1400 1050 kon. Waarom wist hij me niet te vertellen, maar het kan wel.

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
* bart1234 is jaloers op de jongens die net een nieuwe lappie hebben besteld :9
* bart1234 gaat er na de zomervakantie ook 1 aanschaffen (nouja, krijgen van de baas :P) en dat gaat ook een dell worden (of misschien een sony vanwege de memorystick functie en de digicam :P)

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Waarom neem je niet het 1600x1200 scherm, scheelt maar 100 gulden!. M'n pa heeft dat ding ook, alleen dan de 1,2Ghz en 48 GB 5400rpm schijf en dus ook dat 1600x1200 scherm. Het is een uitstekend apparaat alleen is een 2e accu erbij wel aan te raden (kun je ipv floppydrive neerzetten!), want met die 2 accu's kun je gewoon rustig 5 uur werken is wel relaxed!
Ik zou gewoon dat 1600x1200 scherm nemen!

|Specs|

• Korn21
Je krijgt trouwens 2 webcams cadeau bij die Dell laptop (voor 31 januari) das wel cool. Dit wordt aangeboden door dell en ms, en krijg je als je office erbij neemt (sbe zit er standaard bij ;) ). Het gaat om 2x een Intel webcam :)

|Specs|

• Korn21
Over dat XP, dat werkt perfect, geen error met die Geforce II Go gehad en superstabiel. Trouwens dat 1600x1200 is nog wel goed te lezen, is namelijk echt superscherm!! (d'r zijn ook wel mensen met 1600x1200 op een 17" CRT)

|Specs|

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 21:48 schreef Korn21 het volgende:
Je krijgt trouwens 2 webcams cadeau bij die Dell laptop (voor 31 januari) das wel cool. Dit wordt aangeboden door dell en ms, en krijg je als je office erbij neemt (sbe zit er standaard bij ;) ). Het gaat om 2x een Intel webcam :)
soory, maar wat is SBE precies?

• Korn21
SBE= Standard Business Edition
Met Word, Excel, Publisher, Outlook Maar GEEN powerpoint!

|Specs|

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 21:52 schreef Korn21 het volgende:
SBE= Standard Business Edition
Met Word, Excel, Publisher, Outlook Maar GEEN powerpoint!
Zit dus niet bij de 8100 die ik ga bestellen deze maand...
(aanbieding 8100/0102)

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 21:45 schreef Korn21 het volgende:
Waarom neem je niet het 1600x1200 scherm, scheelt maar 100 gulden!. M'n pa heeft dat ding ook, alleen dan de 1,2Ghz en 48 GB 5400rpm schijf en dus ook dat 1600x1200 scherm. Het is een uitstekend apparaat alleen is een 2e accu erbij wel aan te raden (kun je ipv floppydrive neerzetten!), want met die 2 accu's kun je gewoon rustig 5 uur werken is wel relaxed!
Ik zou gewoon dat 1600x1200 scherm nemen!
Jij hebt toevallig geen camera waarmee je die laptop eens kan fotograferen??? Ik wil namelijk eens zo'n laptop met 1600*1200 zien :) (heb heel het net afgezocht en kan nergens een laptop zien met een UXGA resolutie.)

Als het teveel moeite is begrijp ik het :)

Thx

• jbcyber
  • Laatst online: 24-06 19:40
Dat is een heel mooi lappie wat je gekocht hebt. Zpu wel willen ruilen met mijn dell inspirion 4000 :). Maar ja dat zal er wel niet in zitten vrees ik.

Maar ik ben ook super tevreden over dell. De service is perfect. Ik had hem binnen 2 weken als ik me niet vergis en als er wat aan is maken ze het gelijk of ze sturen een nieuwe.

Heel veel plezier ermee :).

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 21:19 schreef lisson01 het volgende:
Ik heb gebeld met dell en de laptop besteld. Ik heb gezegd dat de radeon alleen op 1600 1200 werd geleverd in de uk, usa en de, en waarom dat in nederland dan wel met een 1400 1050 kon. Waarom wist hij me niet te vertellen, maar het kan wel.
Nope, het kan niet. Ik had vandaag dat ding besteld met die 1400x1050 resolutie met die Ati Radeon 7500. Op de website is die combinatie te maken tijdens het bestellen. Ik werd echter gebeld door Dell dat ze het toch niet in die combo kunnen leveren en dus alleen maar op 1600x1200. Toen heb ik dat maar gedaan.

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 00:41 schreef Douwe het volgende:

[..]

Nope, het kan niet. Ik had vandaag dat ding besteld met die 1400x1050 resolutie met die Ati Radeon 7500. Op de website is die combinatie te maken tijdens het bestellen. Ik werd echter gebeld door Dell dat ze het toch niet in die combo kunnen leveren en dus alleen maar op 1600x1200. Toen heb ik dat maar gedaan.
Als je hem krijgt, zou je dan eens je opmerkingen over het scherm in deze thread kunnen posten?? Ben wel nieuwschierig of die resolutie meevalt op 15" :)

Verwijderd

He FormatPro, ik kwam je naam inderdaad al tegen op het DellTalk forum :)

Wat is het toch een kleine wereld....
Pagina: 1