Bij deze heb ik een vraag ik heb een Plextor cd rwitter en de software wat ik daarbij heb is Roxio (engels) maar nu had ik graag Nero gehad omdat dat ook in het nederlads is ik heb hem al 5 keer gedownload gehad en geinstalleerd heb zelfs een cd ervan maar hij werkt niet bij mij krijg steeds de melding: "Sorry deze versie van Nero kan enkel worden gebruikt met de recorder waarmee zij geleverd is voor een volledige versie van Nero kunt onze web-site raadpegen" en dat heb ik gedaan maar ik krijg hem niet aan de gang wie kan mij helpen?
Verwijderd
Als je Nero installeert vanaf een CD die bij een andere brander werd geleverd krijg je die melding.
Als je daarna Nero download en installeert blijf je die melding houden.
Dat probleem heb ik nl. zelf ook gehad.
eeen gedownloade versie van Nero werkt alleen als je nog niet eerder Nero op je schijf hebt gehad.
Of als update.
Als je daarna Nero download en installeert blijf je die melding houden.
Dat probleem heb ik nl. zelf ook gehad.
eeen gedownloade versie van Nero werkt alleen als je nog niet eerder Nero op je schijf hebt gehad.
Of als update.
Verwijderd
Je kunt Nero wel uninstallen, maar dan blijft de zogeheten regkey wel staan, je moet dus hardhandig je register afzoeken (ctrl+f) op Nero, en alle keys weghalen, daarna opnieuw installeren... suc6.
Verwijderd
Ooh, ja sorry, ff voor de duidelijkheid, (weet niet of je het al snapte) maar als je Nero installeerd dan kijkt hij in het register naar vorige install's, vind hij die dan installeerd hij gewoon weer zoals hij was. Met verkeerde instellingen dus. Om in de register edit te komen moet je bij de startknop op run (uitvoeren) drukken en dan "regedit.exe" intypen.