Ik ben sinds enkele weken overgestapt van Windows ME op Windows 2000 Professional (met service pack 2), maar ik krijg de printer niet meer aan de praat (deed het wel onder ME). Ik heb al van alles geprobeerd, zoals alle kabels eruit en weer erin, drivers opnieuw geïnstalleerd, help van HP geraadpleegt, help van Windows (ook online) geraadpleegt, andere drivers geprobeerd, instellingen verandert, gecontroleerd op eventuele hardwareconflicten, de search van GoT gebruikt, maar tot nu toe geen resultaat. Telkens als ik probeer af te drukken zet ie het document zoals gebruikelijk in de wachtrij, en staat er bij status "bezig met afdrukken". Vervolgens verdwijnt het document uit de wachtrij en gebeurt er niks.
De standaart HP Deskjet 720C drivers die bij Windows 2000 zaten zijn op het moment geïnstalleerd, en de printer zit op de LPT 1 poort, die goed geïnstalleerd is. In het Apparaatbeheer van Windows staat echter nergens een printer aangegeven. De opdracht dir>lpt1 werkt zowel niet in Windows (via Run) als in dos.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is en hoe ik ervoor kan zorgen dat de printer het weer doet? Bij voorbaat dank.
De standaart HP Deskjet 720C drivers die bij Windows 2000 zaten zijn op het moment geïnstalleerd, en de printer zit op de LPT 1 poort, die goed geïnstalleerd is. In het Apparaatbeheer van Windows staat echter nergens een printer aangegeven. De opdracht dir>lpt1 werkt zowel niet in Windows (via Run) als in dos.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is en hoe ik ervoor kan zorgen dat de printer het weer doet? Bij voorbaat dank.