[XP][IE]Notepad wil geen html src meer laten zie

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:37

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Sinds een paar dagen wil iexplorer 6 onder winXP geen source meer laten zien van html pagina's. En ik duik regelmatig nog in de source van pagina's voor fouten en andere weetjes..

En ik baal er best wel van.. Notepad los werkt als een trein.. En ie6 werkt als een trein..

Maar als ik nu op een pagina de source wil bekijken dan zie ik de muis enkele ms tellen knipperen en dan komt er niets

Nu wil ik eens weten hoe ik dat kan oplossen zonder een totale reinstall van de dingen hier..

Dus welke whizzkid heeft voor mij de oplossing van het probleem wat ik heb

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Geen IE 6 gebruiken ? of zit deze standaard bij XP ?

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 20:02 schreef Lietsj het volgende:
Geen IE 6 gebruiken ? of zit deze standaard bij XP ?
Niet standaard, Maar vast

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Huh, hier hetzelfde, wat is dit?!!

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op donderdag 27 december 2001 21:10 schreef El.Greco het volgende:
Huh, hier hetzelfde, wat is dit?!!
wat dit is??
tijd om te zoeken naar een andere oplossing :P

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• [Jules]
  • Nu online

[Jules]

Confusion in confusion

dat heb ik ook wel eens... meestal na een bezoek aan een wazige site...
Misschien helpt het om je temp inet files leeg te hozen...
kweenie meer hoe ik het weg heb gekregen maar hier werkt het weer normaal...

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hangt er vanaf wat voor source je wilt bekijken.

Pure HTML gaat wel goed, maar PHP enzo werkt niet, vandaar dat je hier op GOT geen source kan zien.

Of zou dit door de crew geblokkeerd zijn?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:22 schreef freakstar het volgende:

Pure HTML gaat wel goed, maar PHP enzo werkt niet, vandaar dat je hier op GOT geen source kan zien.

Bij saven van de pagina en hierna weer te openen en dan view source werkt het wel. Maar dit is denk doordat er .htm achter staat en IE dit niet ziet als een html pagina en dan gewoon geen source laat zien.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik wordt helemaal gek .. Ik kan niet eens mensen meer helpen met hun html problemen :( :( :( :(

AKA Rinkel weblog

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:46

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 27 december 2001 22:22 schreef freakstar het volgende:

PHP zie je nooit, dat wordt geparsed als alle filetypes goed staan in je webserver.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Zit niets anders op dan te wachten op 6.5.. of er moet de install bestaan van IE 6.0 voor XP.. maar dat lijkt me ster omdat het er namelijk al ingebakken zit

AKA Rinkel weblog

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb een install van ie6 gedaan.. Maar er werd maar 0,1`mb binnen gehaald.. Notepad deed het 1 keer.. maar wil nu gewoon niet meer starten.. :( :( :(

AKA Rinkel weblog

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Sinds een dag heb ik weer dit probleem. Ik moet enkele source pagina bekijken. Maar er gebeurt helemaal niet meer als ik "view -> source" doe in IE6.0 in combinatie met winxp SP2.

Is er in de tussentijd een oplossing gekomen voor dit best frustrerende probleem wat optreedt als winxp al enkele maanden op de harddisk staat.

AKA Rinkel weblog

• niwreG
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-10-2024

niwreG

^heeft dat geschreven->

pagina refreshen en nog is proberen dan? ik herken het probleem namelijk en zo los het bij een site op

^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Gooi je hele cache leeg, maar dan bedoel ik ook je hele cache - als blijkt dus dat IE de oude rommel niet helemaal goed heeft verwijderd doe je het dus zelf. Het is trouwens erg verstandig om alle instanties van IE die draaien op je systeem af te sluiten alvorens je dit doet en vervolgens IE opnieuw te starten.

Het is nl. een bekend probleem dat IE met view-source borked als de cache een bepaalde grootte heeft bereikt.

Als je definitief van dit probleem af wil dan zit er niets anders op dan een wat meer radicale oplossing toe te passen tot Internet Explorer 7/de uiteindelijke versie van Longhorn het daglicht ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door mindcrash op 21-10-2004 13:00 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
deleting 33.403 objecten.. Machine staat even een minuut te stampen..

Et voila. Ik kan weer de source code bekijken.. Dank je.. Ik zet meteen even de IE cache van 1024 MB naar 256 MB

AKA Rinkel weblog

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Naar 256MB?? Ik vind IE sowieso al waardeloos met de cache omgaan. Het zal dan ook slechts een tijdelijke oplossing zijn. En sja, het is al veel te vaak gezegd, maar toch: als je serieus met HTML en CSS wilt werken, dan is IE een belabberd kutding.

Komt nog bij dat de source-viewer van Mozilla/FF gelijk syntax-highlighting heeft. Wel zo praktisch.

[ Voor 18% gewijzigd door Fuzzillogic op 21-10-2004 13:41 ]

Verwijderd

had het ook, echter onder firefox geen enkel probleem :S

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

ik heb er onder IE alleen maar last van momenteel als ik probeer de source van deze site te openen.. verders heb ik er nooit last van.. en ook nog nooit van gehad..

en dat het bij php niet lukt das vaag want op het moment dat php door de server naar je pc wordt gestuurd is het gewoon een html pagina met een php extentie..

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

Pagina: 1