Gravis Xterminator + XP :(

Pagina: 1
Acties:

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:01
Ik heb een probleempje.....toen ik windows XP geinstalleerd heb, werd mijn Xterminator meteen herkend en hij werkte meteen. So far so good zou je zeggen.

Maar toen ik eens een keer wat buttons wilde programmeren, moest ik dus de Xperience software downloaden.

Dat heb ik dus gedaan, geinstalleerd en zo, maar toen kreeg ik het probleem, dat ik de Xperience software niet kon starten, omdat mijn Xterminator niet aangesloten zou zijn, terwijl dat dat wel zo is. Ik kom dus absoluut niet in het programma.

Ik heb dus xperience 4.5 beta r2 geinstalleerd.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

kheb hetzelfde met de gravis gamepad pro, onder win2k... zegt de hele tijd dattie niet aangesloten is enzo.. :?

• CypherMK
Op donderdag 27 december 2001 20:10 schreef MrFreeman het volgende:
kheb hetzelfde met de gravis gamepad pro, onder win2k... zegt de hele tijd dattie niet aangesloten is enzo.. :?
Hopelijk weet iemand er wat op

• CypherMK
Iemand?

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Ik heb ook de Xperience software voor XP gedwonload en geinstalleerd, maar ik heb geen problemen! Ik heb de XP versie 4.50 B4 van de gravis site. Deze werkt super!

May the force be with you!!

Verwijderd

moet je nou eerst de xterminator installeren of eerst de xperience software ?

Eerst werkte het prima maar nou lukt het me niet meer ... als ik de gamepad installeer komt ie onzichtbaar tussen de devices (afwezig dus) :?

Verwijderd

up ^^^^

Verwijderd

Heb ook de Xterminator en met de XP45r2 Driver en deze werkt perfect. (Windows XP)

Had eerst de drivers uit XP gebruikt. Om de knoppen in te stellen op die Xteminator is natuurlijk die software van gravis nodig, dus maar ff gedown en geinstalled.

Toen ik de software op wou starten werd de Xterminator ook niet herkent. Toen heb ik wat zitten te klooien in Controlpanel->Game controllers (Advantage). Toen werkte ie als een tiet, nergens problemen mee.
Pagina: 1