Omdat men tegenwoordig eerder veranderingen ziet dan ik ze heb upgeload zal ik maar alvast zeggen dat de berekening van de scores een kleine verandering heeft ondergaan (bugs voorbehouden).
Situatie eerst:
Reactie heeft bijv. score 1, twee mensen doen tegelijkertijd +1 in de veronderstelling dat de score dan 2 wordt => score wordt 3.
Nu:
De score van de reactie op het moment dat de moderator de pagina lees wordt meegestuurd. De score die de moderator geeft wordt achteraf bepaald.
VB1:
Moderator ziet reactie met score 1.
Moderator wil daar 2 van maken
Voordat de score wordt ingestuurd heeft iemand anders er al 2 van gemaakt
=> Moderator geeft score 0. Moderatie wordt wel meegeteld (dus bijv. +0, grappig => heeft invloed op afvlakking score).
VB2:
Voordat de score wordt ingestuurd heeft iemand anders er al 0 van gemaakt
=> Moderator geeft score +1, eindscore wordt 2 (of anders afhankelijk van afvlakking score bij veel of late moderaties).
VB3:
Voordat de score wordt ingestuurd hebben twee andere moderators er al 3 van gemaakt
=> Moderator geeft score -1 (kan dus ook bij -1, grappig).
Of dit laatste handig is ben ik nog niet helemaal uit.
Situatie eerst:
Reactie heeft bijv. score 1, twee mensen doen tegelijkertijd +1 in de veronderstelling dat de score dan 2 wordt => score wordt 3.
Nu:
De score van de reactie op het moment dat de moderator de pagina lees wordt meegestuurd. De score die de moderator geeft wordt achteraf bepaald.
VB1:
Voordat de score wordt ingestuurd heeft iemand anders er al 2 van gemaakt
=> Moderator geeft score 0. Moderatie wordt wel meegeteld (dus bijv. +0, grappig => heeft invloed op afvlakking score).
VB2:
Voordat de score wordt ingestuurd heeft iemand anders er al 0 van gemaakt
=> Moderator geeft score +1, eindscore wordt 2 (of anders afhankelijk van afvlakking score bij veel of late moderaties).
VB3:
Voordat de score wordt ingestuurd hebben twee andere moderators er al 3 van gemaakt
=> Moderator geeft score -1 (kan dus ook bij -1, grappig).
Of dit laatste handig is ben ik nog niet helemaal uit.