Zonnet problemen, wie nog??

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
hallo,

heb nu al een paar jaar verschillende abo's bij zonnet en ben er altijd tevreden mee geweest (voor de dial up shit) nu heb ik al 3 a 4 maanden ADSL via zonnet en dat gaat lekker maar de laaste tijd zijn ze me toch aan het k*tten met die mail servers, ken geen mail meer verzenden, ontvangen en opeens zou mijn wachtwoord niet meer kloppen :S wie heeft hier nog problemen mee? of ligt dit aan mij?

greetz

• OGangstah
iemand

Verwijderd

affirm...hiero ook problemen met mail ontvangen. Versturen geen probleem. Heb van andere mensen ook al meer klachten gehoord wat betreft mail dan ;(

• OGangstah
hallo?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ja ik ook problemen het is wel gewoon een Gratis dial-up acount maar het is wel kut.

Verwijderd

Gangstha, gaat het je alleen om het aantal reply's ofzo?
Want, je schopt je topic wel vaak omhoog en als er mensen reageren dan reageer je daar niet op :? . (niet verkeerd bedoeld btw :) )

Verwijderd

OGangstah >> Wat minder vaak je topic schoppen mag best hoor

Verwijderd

hoor overigens dat het versturen van mail vanaf een planet internet account naar een zonnet account helemaal klote/traag gaat, als het al aankomt...

Verwijderd

Ik heb ook een mail-adres bij Zonnet. Verder nternet ik via Chello. Om te zeggen dat zonnet echt slecht is...nee valt mee, maar supergoed is het nou ook weer niet; de mailserver wil idd nog weleens traag zijn.

• OGangstah
ik houd van schoppen :) maar uhh nu zijn de problemen weer opgelost, verzenden gaat weer lekker, maae wilde gewoon weten of dit nou aan mij lag, of aan zonnet! thnx anyway

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
je kan nu weer wel je mail ophalen
Pagina: 1