Zo, het is vakantie, en dat betekend modden... 
nou kreeg ik van iemand het volgende dingetje:

laat dat paneeltje nou precies de afmetingen van een 5,25" drive-bay te hebben
nou wil ik dat ding dus inbouwen in m'n kastje, allemaal geen probleem, maar: het ding komt dus van een philips woox stereo set, en dan moest je de twee draden aansluiten op de speaker-output van de set, nou zijn dit versterkte uitgangen en de line-outs op m'n SB Live! zijn (dacht ik) onversterkd, dus er komt helemaal geen licht uit dat ding 
dit is het printje dat voor de 'aansturing' van het geheel zorgd:

+ schema:

nou dacht ik: ik verlaag (of verwijder) de weerstanden voor de LEDs, dan gaat er meer stroom lopen en zullen ze sneller gaan branden, probleem is: da's nie genoeg, zelfs zonder weerstanden moet je je speakers zo hard zetten dat je bijna doof bent voordat er ook maar een beetje licht uitkomt
moraal van dit verhaal:
hoe "versterk" ik een audio signaal zover dat ik er LEDs op mee kan laten knipperen??
nou kreeg ik van iemand het volgende dingetje:

laat dat paneeltje nou precies de afmetingen van een 5,25" drive-bay te hebben
dit is het printje dat voor de 'aansturing' van het geheel zorgd:

+ schema:

nou dacht ik: ik verlaag (of verwijder) de weerstanden voor de LEDs, dan gaat er meer stroom lopen en zullen ze sneller gaan branden, probleem is: da's nie genoeg, zelfs zonder weerstanden moet je je speakers zo hard zetten dat je bijna doof bent voordat er ook maar een beetje licht uitkomt
moraal van dit verhaal:
hoe "versterk" ik een audio signaal zover dat ik er LEDs op mee kan laten knipperen??
Radeon X800 kickin' ass!