Toon posts:

graphix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is deze vraag wel 100 keer gesteld, maar op een of andere manier werkt de search bij mij niet. Wat ik ook intyp en waarop ik ook druk ik krijg altijd 0 results.

Waarom is er geen forum voor graphix. Dat je elkaar elkaars werk kunt laten zien ideeen, commentaar, werkwijze etc kunt geven. Lijkt me wel leuk namelijk.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26

Jaymz

Keep on moving !

Vraag 1:

Vraag 2: webdesign forum misschien (ik kom er nooit, dus weet niet of het wat is.)

Verwijderd

Topicstarter
Het was eigenlijk maar een vraag, maar er zijn altijd mensen die je attenderen op de search functie als deze topic de revu al is gepasseerd. Daarom vertelde ik er dat eventjes bij. Want ik had die andere topic al gelezen.

Dat webdesign forum, ik kom er regelmatig kijken maar dit is niet echt wat ik bedoel, want het gaat hier toch met name om wedesign vraagjes en brouwsels. Ik vroeg me af waarom er niet een apart forum is voor de d3studiomaxers, photoshoppers, rino3ders, carreras, imagecomposers etc etc. Ik ben ook benieuwd of er misschien al aangedacht is. En zo ja waneer komt ie er en zo nee waarom niet.

Thanx in advance

Verwijderd

Helemaal mee eens; webforum splitsen in een puur webforum, html/ frames/ js/ css etc. en een nieuw forum voor Adobe/ MM/ fonts/ dtp/ drukwerktechnieken/ (video)/ Mac (oeioeiwatzegiknu)/etc..

Verwijderd

post gewoon in webdesign

je kan dat niet scheiden want het hangt zoveel samen dat je dan probs kerijge met waar he tnu eig hoort

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar er zijn ook mensen zoals ik die postertjes backgrounds etc, maken en dan is het leuker dat er alleen mensen reageren die dit ook doen want die hebben er zogezegd zelf ervaring mee. Ik maak zelf ook regelmatig een siteje en ik denk dat het wel degelijk te splitsen is

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Graphics horen gewoon in webdesign thuis. Dat het voornamelijk over webdesign gaat, tjaa dat weet ik ook niet. Maar het is al vanaf dag nummer 1 dat dit forum bestaat zo (webdesign en graphics in één forum). Vroeger stonden er trouwens wel wat meer graphics, ik vind het ook jammer dat het nu wat is 'weggezakt'. Misschien moet de naam voortaan zijn: Webdesign & Graphics in plaats van Webdesign (HTML & Graphics).

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou wel cool zijn tom!
Pagina: 1