Backuppen Lord of the Rings OST

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
Ik weet niet of ik in het juiste forum zit hiervoor, maarja.

Ik heb net de originele Soundtrack van Lord of the Rings gekocht, wil ik een kopietje voor in mijn auto fikken, krijg ik dat ding met geen mogelijkheid gefikt! Mijn hele computer ziet de audiotracks niet op de CD staan (ik kan ze overigens ook niet op mijn computer afspelen).
Ik geef 50 piek uit voor een CD en ik mag opeens geen kopieetje voor in de auto meer maken? Hoe los ik dit op? Zo niet vraag ik morgen mijn geld terug omdat ik als consument recht heb op een backup van een gekochte CD. Is dan meteen ook de laatste keer dat ik een CD koop, voortaan weer lekker morpheus dan. :(

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CloneCD :?.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Tja, zonder (hoorbaar) kwaliteit verlies kun je hem natuurlijk altijd via de home-cd speler afspelen en dit via de digitale-uitgang (of in het ergste geval de tape-out) naar je pc ;-)

En ja, het is kwalitatief gewoon goed....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Waarom download je de mp3's niet van het net??

Gaat makkelijker en beter kwaliteit dat je zelf nu moet doen met extra cd speler analoog uit in pc en dan opnemen op pc. :)

Is maar een idee niet boos worden ;)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op donderdag 27 december 2001 21:29 schreef BOMBER het volgende:
En hoe komen die mp3's op het net dan? Er moet toch iemand die beveiligde zooi rippen :?

Siditamentis astuentis pactum.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
misschien met exact audio copy?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 21:29 schreef BOMBER het volgende:

Gaat makkelijker en beter kwaliteit dat je zelf nu moet doen met extra cd speler analoog uit in pc en dan opnemen op pc. :)

Is maar een idee niet boos worden ;)
dat zal wel zijn, is compleet niet waar!
mp3 heeft heus geen THD van 96dB!
als je geluidskaart een beetje goed is (liefst spdif ingang), moet je toch ver boven mp3 uitkomen!
Pagina: 1