[CM] Rubber randje voor plexiglas

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Als je van die setje koopt om een gat in je kast te zagen, en te dichten met een stuk plexiglas, dan zit er zo'n rubberrand bij waar je dat plexiglas in doet. Duidelijk?
Dan is de overgang mooi en heb je geen randjes ed van de kast. Maar nu heb ik geen zin om zo'n hele zet aan te schaffen. Weet iemand waar ik die rubber randjes kan kopen of zijn er ook alternatieven? En heeft iemand misschien ervaring zonder het gebruik van zo'n rubber rand, krijg je dan echt een lelijke rand of kun je dit op de een of andere manier wegwerken?

Verwijderd

in de brico vind je dat wel daar heb ik de mijne ook gehaald

• wmeester
Op donderdag 27 december 2001 19:08 schreef KillerBee het volgende:
in de brico vind je dat wel daar heb ik de mijne ook gehaald
Uh, wat is dat, Brico? Is dat een winkel ofzo, of ben ik nu gek?

Verwijderd

damn ja das juist dat zijn winkels in belgië lolz waarom hebben jullie nu allemaal die goeie en goedkope winkels niet :) is wel fun dan zou ik niet weten waar jullie die zooi moeten gaan halen :D

• wmeester
Oke, bedankt iig voor je reactie maar nog nederlanders die hier een antwoord op hebben? Ik heb het namelijk niet gezien bij de Gamma, Praxis oid

Verwijderd

Zie ook: dit topic

was zelf ook al op zoek naar (volgens mij) hetzelfde als jij bedoelt. :)

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:26

FutureCow

(C) FutureCow

ik heb bij Rubber fabriek(in zeewolde) 3 meter Profiel rubber gehaald werkt PERFECT(PICs coming sooon) je hebt dan enkel(die je dus aan binnen kant van je PC doet) en dubbel daar kun je dus ook plexiglas instoppen maar dan moet ie wel precies goes uitgesneden zijn

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op donderdag 27 december 2001 16:26 schreef Sinlath in een ander topic het volgende:
bij wallabie.nl voor 10,-. per 20cm.

in de search staat ook nog een rubberfabriek die het verkoopt, in eindhoven
de rubberfabriek verkoopt het ook niet kleiner dan 2mm, het kleinste wat je kan krijgen is 2mm->2mm.

min eigen kast is 1,5mm plaatstaal dus dat moet passen.

er zit overigens een pees bij die de ruimte "afknijpt" dus het past bijna altijd.

als het echt niet past dan vul je de mm speling toch op met isolatietape.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

In eindhoven heb je een rubberfabriek die het verkoopt en bij wallabie verkopen ze het voor 10,- per 20 cm, ik heb het zelf bij een caravanshop gekocht in eindhoven werkt prima en is heel erg mooi! :)

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
www.groen-rubber.nl
hoe je linkjes maakt ben k weeral vergeten
als ut al gezegt is, sorry, geen zin om alles te lezen :P

Check mijn knowledge base!

• wmeester
Volgens mij ben ik scheel maar kan die Rubber fabriek in Eindhoven niet vinden. Die shop in Rotterdam heeft inderdaad wel wat maar dat is 150 km rijden :( en ze verwijzen naar de showroom. Dus, wie o wie heeft voor mij een linkje naar die rubber fabriek in Eindhoven?

• wmeester
Rubberindustrie Eindhoven BV
Hg Zyde 25
5626DC Eindhoven
Tel: 040 2904999
Fax: 040 2904995

Oke, heb bovenstaande gevonden, heb ze gebeld, kwartier in de wacht dat alle medewerkers in gesprek zijn. Dat schiet lekker op! :(
Probeer het zo nog ff.
Pagina: 1