Dit bedoel ik dus (nav UTFS)

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11 16:42
Onlangs heb ik een heel discussie gehad hier over het fet dat tegenwoordig zo makkelijk UTFS wordt geroepen zonder even wat specifieker te zijn.

Over het algemeen vond men dat ik spoken zag, maar als het weer gebeurde moest ik het maar even melden.

BIJ DEZE DUS !!

Open ik vandaag keurig netjes (in mijn ogen dan) een topic met redelijk uitgebreide omschrijving na uiteraard eerst even rondgekeken te hebben of er op GOT iets over te vinden was. Wat is het eerste wat ik om mijn oren krijg?? Een UTFS van de mod die niet eens het fatsoen heeft om het als zodaning neer te zetten.

Nou vraag ik mij dus weer af: "waar zijn we nou helemaal mee bezig?"

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dit heeft er helemaal niks met UTFS te maken. Dit heeft te maken met het feit dat jouw topic niet aan de regels voldoet die met in WOS stelt :{

Dit topic geeft tevens aan dat je niet de moeite heb genomen op die link te klikken :{

• Chemist
Sluit dan maar alles, want als we eerst die hele microsoft kennisdatabase helemaal moeten doorspitten kunnen we wel stoppen met heel dit forum.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Stap 3

Is je vraag niet beantwoord door bovenstaande hulpmiddelen, maak dan een topic aan.

Zet in je subject tussen haakjes "[]" om welke windows het gaat. Een paar voorbeelden:

[winXP] Hoe werkt de activering
[win2k] PC aanmelden op een domein, hoe werkt dit?
[WinME] Mijn control panel geeft een error
[Win95] Hoe stel ik mijn achtergrond in?
[Win98] Hoe krijg ik deze BSOD weg?
[Win98se] Hoe werkt Win98 in een domein?
[DirectX] Ik krijg die en die error

Voor vragen die niet echt met een OS temaken hebben kan je de tag [algemeen] gebruiken.
Waar is die tag???

• OProg

OProg

Molletje

Je hebt dus inmiddels nog niet door waar het om gaat he... :{

[edit]

idd MikeN :)

• Chemist
Tja en het is voor de mod natuurlijk heel moeilijk om dat even aan te geven op een andere manier, zodat ik eerst hier weer schijfruimte moet gaan verspillen om daar achter te komen ..

*zucht*

• OProg

OProg

Molletje

Op een linkje klikken en ff 3 tellen iets doornemen is schijfruimte verspillen :?

• Chemist
Nee : hier naar toe moeten om er achter te komen ...

En die [titel]-regel had ik nooit geraden, want dat wordt absoluut niet consequent gehanteerd ...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is ook een lekkere titel. Dit heeft verder niets met UTFS of wat dan ook te maken.

Lees dat FAQje en open dat topic even opnieuw met een goede titel, dan is het weer klaar (en nee, titel renamen gebeurt niet, dit is omdat er teveel titels waren die nergens op sloegen).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.