Toon posts:

Cablewanadoo Basic onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de precieze instellingen van Cablewanadoo Basic verwijs ik je naar de casema helpdesk waar het stap voor stap wordt uitgelegd.

http://internet.casema.net/helpdesk/inst_verb_wm_wxp.php

Onderstaande berust op grote stommiteit:

Ik ben nog zo'n Cablewanadoo Basic slachtoffer met het seriële demos modem. Nu werkte dat allemaal onder Win 98 SE naar behoren.
Ik heb nu echter Windows XP Professional geïnstalleerd en krijg het niet aan de praat. Krijg telkens de foutmelding dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet geldig zijn op het domein. Waarbij het connectielampje van de modem heel even gaat branden.
Nu heb ik zoals dat in 98 ging een standaard 28800 modem op com 1 geïnstalleerd. Maar dit werkt dus niet met XP.

Wat moet ik doen om het zootje weer aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:19

Tourniquet

Hiya, fellas!

Het lijkt me dat je dan even de Wizard Nieuwe verbinding moet draaien en daarbij kiezen voor de handmatige instellingen en kiezen voor "verbinding via een telefoonmodem".

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is precies wat ik heb gedaan. Wizzard gevolgd via telefoonlijn. inbelnummer: 4
Heeft een van de medeslachtoffers het wel onder XP aan de praat gekregen?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Probeer even bij de inbelopties een aantal dingen in en uit te stellen... zo kreeg ik hem ook aan de praat

Verwijderd

Topicstarter
I'll try

Verwijderd

wanadoo geeft zelf aan dat dit niet werkt. Dit rechtstreeks gevraagd en ze zeggen zelf dat er nog geen ondersteuning is en komt voor windows xp. Hun duurdere abonement heeft overigens wel ondersteuning onder windows xp

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:19

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 27 december 2001 20:13 schreef goofy71 het volgende:
wanadoo geeft zelf aan dat dit niet werkt. Dit rechtstreeks gevraagd en ze zeggen zelf dat er nog geen ondersteuning is en komt voor windows xp. Hun duurdere abonement heeft overigens wel ondersteuning onder windows xp
onzin, het moet gewoon kunnen.

Kijk eens wat ik vond op het helpdeskgedeelte van http://www.casema.nl/internet :

http://internet.casema.net/helpdesk/inst_verb_wm_wxp.php

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Topicstarter
I'll try

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de gehele helpdeskpagina bij casema (net erop gezet trouwens) afgelopen maar voor mij bood het geen soelaas. Oude P120 laptopje ernaast heeft geen problemen, dus er zijn geen netwerkproblemen.

Wat doe ik fout?

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik jullie bedanken voor de hulp.

Passwords onthouden is een van mijn sterkste kanten alleen was dit nu dus mijn probleem. nog 't oude HCCnet password gebruikt, en dan doet ie 't niet. Tja na 5 keer dezelfde verbinding installeren moet het toch goed staan.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 21:04 schreef Rednasius het volgende:
Mag ik jullie bedanken voor de hulp.

Passwords onthouden is een van mijn sterkste kanten alleen was dit nu dus mijn probleem. nog 't oude HCCnet password gebruikt, en dan doet ie 't niet. Tja na 5 keer dezelfde verbinding installeren moet het toch goed staan.
jeez man en casema blijven blamen ;)
ik ben ook slachtoffer maar het werkt wel in XP.
Pagina: 1