3 keer Troll ?

Pagina: 1
Acties:

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:11
Ik heb bij deze software update: http://www.tweakers.net/meuktracker/1437

3 keer een reactie gegeven en alle 3 een troll, het lijkt wel of iemand dat express heeft zitten doen omdat ik alleen behulpzaam wou zijn.. :?

Kan iemand ff kijken ? :)

Verwijderd

Ik wil natuurlijk niet vervelend doen, maar het vier keer exact dezelfde reactie lezen is ook niet erg inspirerend. Verder, onder welke nick post je daar?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:48

botoo

💀 too old to die young

Sir_Killalot post onder 'Alex'

De eerste keer 'helpen' met een e-mailadres mag imho wel op 1 terechtkomen, maar tegelijkertijd twee keer hetzelfde posten -Gepost door -Alex- Donderdag 27 December 2001 - 01:18- is wel wat veel van het goede, en drie keer is flink overdone.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ik moet er wel bij zeggen dat de laatste twee niet van hemzelf zijn, maar kopieën die door anderen zijn geplaatst, die moeten eigenlijk echt gedrukt worden.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:11
Op donderdag 27 december 2001 19:24 schreef botoo het volgende:
Sir_Killalot post onder 'Alex'

De eerste keer 'helpen' met een e-mailadres mag imho wel op 1 terechtkomen, maar tegelijkertijd twee keer hetzelfde posten -Gepost door -Alex- Donderdag 27 December 2001 - 01:18- is wel wat veel van het goede, en drie keer is flink overdone.
Dat zie je verkeerd, de rest van de posters gingen mij nadoen :{

Verwijderd

Dat zegt ik, gamma. Beetje lezen wat anderen schrijven he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troll is wel wat zwaar, Dubbelpost zou beter zijn (in het geval dat -Alex- in herhaling valt), die andere zien de dubbelpost van -Alex- en doen vrolijk mee, zoals iemand verderop in die draad al zei:
Is dat een rage ofzo? Om telkens te zeggen: "stuur een mailtje naar ze! support@hageltech.com"

zo ja wil ik mee doen!
Maar goed, mijn punten zijn weer op :)
Pagina: 1