[project] Webgoeroe oproep & user registratie

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:29
(In overleg en met goedkeuring van het t.net/GoT MT en enkele devschuur MOD's is dit gepost.)

Het heeft even geduurd en verschillende personen hebben hun lippen stijf op elkaar moeten houden, maar sinds een half jaar wordt er in stilte gewerkt aan Webgoeroe.net. Als ik zeg dat dit door o.a. enkele GoT'ers gebeurd dan snappen jullie meteen waarom iedereen zijn mond moest houden. De meeste gezammenlijke projecten die op GoT gestart worden zijn een stille dood gestorven. Daarom hebben wij ervoor gekozen om het stil te houden en het laatste half jaar hard gewerkt aan Webgoeroe.net. De site is bijna af en nu zijn wij hard op zoek naar jou hulp!

** Wat gaan wij doen?:

Webgoeroe.net gaat op dagelijkse basis de professionals die bouwen aan het web voorzien van informatie. Dit betekent concreet dat copywriters, webhosters, administrators, grafische vormgevers, content managers, creative minds, webscripters en elke andere professional die zich met internet bezig houdt op Webgoeroe werkgerelateerde content kunnen verwachten. Deze content zal uiteen lopen van dagelijks nieuws, aankomende evenementen, software updates en nog veel meer.

Naast bovenstaande content is er ook de mogelijkheid tot interactiviteit, met je collega's in discussie te gaan over recente onderwerpen of bepaalde problemen aan je collega's voor te leggen.

Nu zullen sommigen denken "Dat lijkt wel beetje op t.net/GoT?" Nou, qua opzet misschien wel maar qua content en doelgroep totaal niet. We hebben bijvoorbeeld verschillende maanden t.net nieuws geanalyseerd en daaruit kwam naar voren dat ongeveer 12% overeen kwam met het nieuws dat wij gaan brengen.

** Gezocht:

Zoals je hebt kunnen lezen is er al enorm veel werk verzet maar natuurlijk kunnen we altijd meer hulp gebruiken.

Gezocht: Content posters
Om iedereen te voorzien van het dagelijkse content zijn wij op zoek naar content posters. Je zult verantwoordelijk zijn voor het dagelijkse nieuws, software updates, evenementen. De meeste content en informatie wordt je toegeleverd maar diepgaande kennis is wel vereist. Daarna hoef je het enkel met behulp van het CMS in de juiste vorm te gieten en te publiceren op de Webgoeroe.net frontpage.

Gezocht: Forum moderaters
Naast een sectie die de bezoeker voorziet van het laatste nieuws bestaat de site ook uit een forum waar bezoekers van gedachte kunnen wisselen en elkaar problemen kunnen voorleggen. Het forum zal zich op de webprofessional richten en opgedeeld zijn in diverse relevante secties. Elke sectie heeft supervisor nodig om alle discussies in goede bannen te leiden en waar nodig orde op zaken te stellen.

Gezocht: overige hulp
Mocht je geen tijd hebben om als content poster of forum moderator aan de slag te gaan maar wel overtuigd zijn dat je een positieve bijdrage kunt leveren dat kun je je natuurlijk ook altijd aanmelden.

Mocht je op een of andere manier een bedrage kunnen leveren dan kun je via e-mail een mailtje sturen naar julliezoekenmij@webgoeroe.net. Van ons ontvang je dan een mailtje met de te volgen procedure.

** Usernameregistratie / Usersync met GoT en/of t.net:

Omdat wij zelf een hekel hebben aan het feit dat personen overal onder verschillende usernames bekend zijn hebben we daar dan ook wat aan gedaan. Daarom is er een samenwerking met de websites http://www.javahova.net en http://www.gameskool.nl aangegaan. Hierdoor kunnen bezoekers zich tegelijkertijd met de zelfde username zich aan melden bij drie websites. Maar daar houdt het niet op: in samenwerking met GoT hebben we geregeld dat geregistreerde GoT en/of Tweakers.net users hun username kunnen claimen. Daarom is het tot 12-1-2002 mogelijk om je GoT- en/of Tweakers.net username ook bij ons veilig te stellen. Na deze datum wordt de registratie opengegooid voor iedereen. Dus als jouw username dan nog niet is geregistreerd dan kan deze door een ander worden geregistreerd.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Door bij aanmelding gebruik te maken van je GoT username en het e-mailadres dat zich op dit moment in je profiel bevindt wordt, na controle van deze gegevens, de account onder dezelfde naam geregistreerd. Het synchroniseren van usernames met GoT is enkel mogelijk tot 1-12-2002.

Voor wie is dit nuttig?
Aanmelding bij een van de aangesloten websites heeft natuurlijk enkel nut als je ook van plan bent om deze in de toekomst te gaan bezoeken. Dus als je je niet serieus met web, games of java gerelateerde zaken bezig houdt dan heeft registratie helemaal geen zin.

Als jouw GoT username nu wilt registreren dan kun je dat doen op http://www.webgoeroe.net/registratie/

** Errata

Mocht iemand nog opmerkingen, suggesties, etc hebben dan kun je altijd mailen naar info@webgoeroe.net. Tot slot willen wij het MT en wat modjes van Tweakers.net/GoT bedanken voor hun soepele medewerking

Het Webgoeroe.net team
Afbeeldingslocatie: http://www.webgoeroe.net/registratie/logo_webgoeroe.net.gif

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ja, leuk :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 december 2001 18:28 schreef The Source het volgende:
(In overleg en met goedkeuring van het t.net/GoT MT en enkele devschuur MOD's is dit gepost.)
Wat niet betekend dat dit soort dingen zomaar ineens toegestaan zijn. Een ieder die zoiets wil vragen, zal het toch echt eerst netjes moeten vragen, waarna er nog steeds geen garantie's zijn ;)

En dat heeft The Source het gevraagd en had mazzel dat we in een goeie bui waren :P

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 18:33 schreef ACM het volgende:
En dat heeft The Source het gevraagd en had mazzel dat we in een goeie bui waren :P
Was er ook nog een gegronde reden deze *SPAM* toe te staan behalve het goede humeur van de mods? :?

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op donderdag 27 december 2001 18:33 schreef ACM het volgende:

[..]

Wat niet betekend dat dit soort dingen zomaar ineens toegestaan zijn. Een ieder die zoiets wil vragen, zal het toch echt eerst netjes moeten vragen, waarna er nog steeds geen garantie's zijn ;)

kleine toevoeging:
Ik heb als 1 van de mensen achter www.javahova.net en als /14 mod me niet bemoeit met deze goedkeuring.
Het is dus geen belangenverstrengeling oid.

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
ik geloof ook dat dit al gevraagd was voordat er sprake was van een samenwerking..
maar idd even netjes om te vermelden :)

Succes met webgoeroe..

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als ik het allemaal goed begrepen heb (ik ben niet zo'n GoT-er, meer een T.net-er ;)) dan hebben een aantal initiatiefnemers, de GoT-ers van de webgoeroe-groep, op GoT al een aantal dergelijke ideeën zien komen en vooral gaan. Het is eigenlijk een GoT-project, maar dan buiten GoT gehouden omdat GoT als een garantie voor uitsterven werd gezien. :? Een soort wannabee GoTproject, maar toch weer niet helemaal, geboren op GoT en komt er nu ook weer terug.

Misschien dat als de aanzet er eenmaal is dat GoT toch ook echte projecten kan starten 8-)

Met mijn 20 posts op GoT denk ik dat ik wel mag stellen dat ik geen idee heb wat er allemaal gaande is op GoT, dus ik zou er wel weer eens heel erg naast kunnen zitten :o
(nee The Source, aub niet prikken :Y))

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

Ik wil onder een andere nick reggen maar dat kan niet :(

onder Rayman namelijk....

je hebt geen optie om dat uit te schakelen

• brammetje
Klopt, daarvoor zal je even moeten wachten.

Eerst worden got en t.net users de kans gegeven om hun nick ook te gebruiken op webgoeroe/javahova/gameskool

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Naja, op gameskool en jh ben ik al geregd, dus nu hier nog eventjes :)

Verwijderd

mag ik vragen wie allemaal meegeholpen hebben aan webgoeroe ?

• brammetje
The Source, RolandWitvoet en HGM.

Verwijderd

aha ook niet veel mensen :D .. maar goed de site blijft vrij t.net achtig dus genoeg :D

de nieuwe team :D net als Femme, Daniel en Floris (MT)

EDIT : Btw veel success :)

• chem
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

leuk initiatief :P

en goed idee om dit stil te houden wel...

iig veel succes toegewenst, en misschien tot ziens? :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 23:09
Ik ben al geregd op Javahova én Gameskool. Maakt dat verder nog wat uit qua integratie van de users, of zijn het eigenlijk gewoon losse sites, waarbij je alleen maar samen kunt registreren?

Wel leuk, nu snap ik tenminste ook wat die Webgoeroe's deden op Javahova :P

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• brammetje
Op donderdag 27 december 2001 20:14 schreef Taradino het volgende:
Ik ben al geregd op Javahova én Gameskool. Maakt dat verder nog wat uit qua integratie van de users, of zijn het eigenlijk gewoon losse sites, waarbij je alleen maar samen kunt registreren?
Nope, maakt niks uit. Op het moment gaat alleen het registreren nog maar samen. Achter de schermen wordt nog wat meer samengewerkt, maar daar hebben jullie op zich niks aan :)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Heb maar ff geregistreerd, kan wel interessant worden.

Download my music on SoundCloud

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 05:13
Op donderdag 27 december 2001 18:55 schreef wasigh het volgende:
kleine toevoeging:
Ik heb als 1 van de mensen achter www.javahova.net en als /14 mod me niet bemoeit met deze goedkeuring.
Het is dus geen belangenverstrengeling oid.
Er komt dus geen wasigh-approved boven te staan? ;)

Maar wat voor nieuws gaan jullie nou geven? Over de laatste web-technieken ofzo? Het nieuws van T.Net vind ik soms een beetje teveel op hardware gericht (hoort een 7.x koeler nou wel of niet bij dat moederbord? ik koop gewoon een pc bij een goede winkel en dan doet hij het ;) ).

Verwijderd

Het is volgens mij niet de bedoeling dat webgoeroe hardware nieuws gaat brengen.

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is volgens mij niet de bedoeling dat webgoeroe hardware nieuws gaat brengen.
nop, totaal geen hardware nieuws.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:38

TeeDee

CQB 241

Veel success WG-ers (glijk al iets als GoT en T.net :))

Ik heb ook geregd...ben wel heel erg benieuwd. Ik zou graag meehelpen (voor de n00b invulling :)) kheb ut alleen veels te druk.

Denk da'k maar gewoon ga "leechen" daar >:) nee ffies serieus... veel succes!

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• The Source
Om even op elnino te reageren: wij gaan content brengen voor webprofessionals en dat is erg breed maar het zal voornamelijk nieuws voor gevorderde zijn. Ik zeg expres content omdat het niet enkel nieuws zal zijn. Het is onze bedoeling dat onze bezoeker up to date blijft in zijn business. Ik zal een paar voorbeelden proberen te geven:

Nieuws:
- XML-RPC in combinatie met PHP
- C# nu erkende standaard
- Lost Boys overgenomen
- Extreme programming onder de loep

Evenementen:
- Flash Forward /02
- Microsoft Biztalk training
- TV meets the web
- FileMaker meets Macromedia

Interviews:
- Femme Taken - achter de schermen van T.net :)
- Peter Kentie - bergen content @ ilse.nl
- Michael Moore - de puinhoop bij RazorFish Europe
- Remo Jongeneelen - Tridion, de XML succesfactor

Software:
- Adobe illustrator 10
- Sendmail 8.12.2.Beta3
- IIS lockdown Wizard 2.1
- Jakarta Tomcat 4.0.1

Het is onze bedoeling dat wij een site maken voor en door de bezoeker.

Verwijderd

even dom vraagje misschien waarom komt hier wel php maar geen asp in voor??? (ik ben php'er maar dit is voor de asp'ers)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 29 december 2001 15:33 schreef mot het volgende:
even dom vraagje misschien waarom komt hier wel php maar geen asp in voor???
Omdat het een voorbeeldje was :P

C# is van microsoft en wordt ook genoemd.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 13:59

jep

Waarom lees ik dit niet in ANS? Vooral die softwareupdates zijn voor hosters erg handig... ben benieuwd :)

Ik als diehard ANS'r :D

• chem
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

dit kan nog leuk worden :)

Ik hoop serieus dat jullie een mooie aanvulling op GoT en t.net worden...!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 00:09 schreef chem het volgende:
dit kan nog leuk worden :)

Ik hoop serieus dat jullie een mooie aanvulling op GoT en t.net worden...!
/me agrees..

• The - DDD
  • Laatst online: 03-09 16:40
Ik krijg deze melding...
De account kan niet geverifieerd worden bij Gathering of Tweakers (reden: -7)
Zou dat kunnen komen door de spaties in mijn GOT naam?

Het is HET account volgens mij.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

yup het is idd HET account :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The Source
De account kan niet geverifieerd worden bij Gathering of Tweakers (reden: -7)
Da is nie goed...

-7 -> fout in query

Ik zal er een naar (laten) kijken.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:40

Kettrick

Rantmeister!

Op maandag 31 december 2001 01:32 schreef The Source het volgende:

[..]

Da is nie goed...

-7 -> fout in query

Ik zal er een naar (laten) kijken.
Krijg is ook :(

• Made4U
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik krijg ook de -7 fout... :'(

• The Source
Ik zal het morgen even met ACM bespreken. Wij hebben namelijk geen rechtstreekste DB acces op GoT (logisch lijkt me).

• The Source
Op zondag 30 december 2001 22:54 schreef j3p het volgende:
Waarom lees ik dit niet in ANS? Vooral die softwareupdates zijn voor hosters erg handig... ben benieuwd :)

Ik als diehard ANS'r :D
Tja, crosspost zijn helaas niet toegestaan. En ik dacht dat jij diehard HWS'er was >:)

Maar zoals je al aangeeft is Webgoeroe.net ook interessant voor hosters. Voor professionele webhosters zijn er enkele extra functies aanwezig die we nog niet willen weggeven :) Zo zullen er ook zijn we ook van plan om wat artikelen over server install en security online te gooien. (Misschien iets voor jou? *D ) En een beetje sysadmin moet natuurlijk zijn bak up-to-date houden dus we hopen dat de sectie software updates daartoe kunnen bijdragen.

Misschien een idee omd dit topic over een weekje te verplaatsen naar ANS en/of W&G. Moet ik eerst navragen/regelen met de GoT modjes. We zijn aan hun genade overgeleverd.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 17:03
En wat nou als 2 mensen dezelfde naam claimen, de ene met een t.net account met die naam en de andere met een got account met die naam? :D Niet dat dat bij mij het geval is ofzo...

Maar kan leuk worden, ik kijk eerst ff de kat uit de boom :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 31 december 2001 01:45 schreef The Source het volgende:
Ik zal het morgen even met ACM bespreken. Wij hebben namelijk geen rechtstreekste DB acces op GoT (logisch lijkt me).
ACM is tot woensdag niet online geloof ik. Contact me morgen maar ff op ICQ.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op maandag 31 december 2001 02:44 schreef Ritch het volgende:
En wat nou als 2 mensen dezelfde naam claimen, de ene met een t.net account met die naam en de andere met een got account met die naam? :D Niet dat dat bij mij het geval is ofzo...
Dan is diegene die er het snelst bij is de gelukkige, op het moment niemand dus :'(

Wasigh: je hebt de benodigde info :)

• Ritch
Je zult trouwens mijn emailadres nergens in m'n t.net of got profiel terug vinden, hoe wil je dat gaan doen dan? En wanneer gaat het aanmelden weer werken?

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 31 december 2001 11:38 schreef Ritch het volgende:
Je zult trouwens mijn emailadres nergens in m'n t.net of got profiel terug vinden, hoe wil je dat gaan doen dan? En wanneer gaat het aanmelden weer werken?
Ze connecten naar de DB en checken niet het profiel, in de DB staat je email adres wel :)

• The Source
Op maandag 31 december 2001 11:38 schreef Ritch het volgende:
Je zult trouwens mijn emailadres nergens in m'n t.net of got profiel terug vinden, hoe wil je dat gaan doen dan?
Je e-mail adres zal heus wel ergens in de T.net/GoT database te vinden zijn dus dat komt goed. :)
En wanneer gaat het aanmelden weer werken?
ASAP, er is al contact opgenomen met GoT crew members die het probleem kunnen verhelpen.

We hebben het er intern over gehad om de T.net/GoT check eruit te slopen. De mogelijkheid tot user sync is als service voor de T.net/GoT users gemaakt die graag hun username behoud. Iedereen die het niet doet en straks van mening is dat we wel interessante content hebben die moet maar afwachten of zijn username beschikbaar is. Daarom hebben besloten om nog even te wachten todat het prob gefixed is.

• Ritch
Op maandag 31 december 2001 11:57 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ze connecten naar de DB en checken niet het profiel, in de DB staat je email adres wel :)
ow, wist niet dat ze db access hadden hiero :)

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

:'( Ik besta niet blijkbaar:
Op oudjaarsdag schreef WebGoeroe het volgende:
De volgende fouten zijn opgetreden:
• De account bestaat niet op Gathering of Tweakers
(Zelfs de hoofdletters in mijn naam het ik overgenomen.)

|_____vakje______|

Verwijderd

:'( Ik besta niet blijkbaar:
Ik heb het koud dus ik besta..

• The Source
Het werkt weer :)

RoeLz en The - DDD, ik was zo vrij om jullie usernames te gebruiken om als de test. Jullie hebben een mailtje in je mailbox.

CyberSnooP > Ik hoop dat ook jouw prob is gefixed. Mocht je nog problemen hebben wil je dan een mailtje sturen naar info@webgoeroe.net dan zal ik er eens induiken.

Dank aan de personen die uit bed zijn gebeld >:)

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:19
Inderdaad, het werkt weer :)

• RobbertC
  • Laatst online: 17:00
Leuk initiatief!

Meteen even registreerd natuurlijk :)

Misschien een rare vraag, maar gaan jullie ook een beetje de zakelijke kant van alles behandelen? Bijvoorbeeld artikelen of PHP voordeliger is als ASP, en wat bedrijven willen enzo.

• The Source
Op maandag 31 december 2001 14:41 schreef RobbertC het volgende:
Misschien een rare vraag, maar gaan jullie ook een beetje de zakelijke kant van alles behandelen? Bijvoorbeeld artikelen of PHP voordeliger is als ASP, en wat bedrijven willen enzo.
Helemaal geen rare vraag. Omdat dit topic nu in P&W staat lijkt het misschien dat we ons gaan richten op de hardcore programmeur. Maar niets is minder waar.

Het is onze bedoeling om een gevarieerd aanbod aan onderwerpen te bieden waar iedereen zich in kan vinden. Uiteraard is de zakelijke kant een zeer belangrijk maar ook zeer breed gebied. In je voorbeeld heb je het over investeringsvergelijkingen maar daarbij kun je ook denken aan bv het opzetten van een sluitend contract, e-marketing, convergentie van media, office automation, etc. Zolang er maar behoefte aan is.

Verwijderd

Geregd, ik ben benieuwd :)

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 01:45 schreef The Source het volgende:
Op maandag 31 december 2001 11:57 schreef wasigh het volgende:

[..]

:?

• HGM
  • Niet online

HGM

Op maandag 31 december 2001 16:23 schreef Zef het volgende:
:?
Dmv van een script zijn we instaat om de opgegeven user + email combo's bij het registreren te controleren. Dit script is door ACM geschreven, door het onderhoud dat Femme afgelopen nacht aan de database van T.net gedaan had, deed het script niet meer wat de bedoeling was :)

• RobbertC
  • Laatst online: 17:00
Op maandag 31 december 2001 16:09 schreef The Source het volgende:

[..]

Helemaal geen rare vraag. Omdat dit topic nu in P&W staat lijkt het misschien dat we ons gaan richten op de hardcore programmeur. Maar niets is minder waar.

Het is onze bedoeling om een gevarieerd aanbod aan onderwerpen te bieden waar iedereen zich in kan vinden. Uiteraard is de zakelijke kant een zeer belangrijk maar ook zeer breed gebied. In je voorbeeld heb je het over investeringsvergelijkingen maar daarbij kun je ook denken aan bv het opzetten van een sluitend contract, e-marketing, convergentie van media, office automation, etc. Zolang er maar behoefte aan is.
Ah, mooi! Dat vind ik namelijk ook erg interessant. Vooral met m'n toekomstige studie (Bedrijfseconomie).

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 16:48 schreef HGM het volgende:

[..]

Dmv van een script zijn we instaat om de opgegeven user + email combo's bij het registreren te controleren. Dit script is door ACM geschreven, door het onderhoud wat Femme afgelopen nacht aan de database van T.net gedaan had, deed het script niet meer wat de bedoeling was :)
dan zou femme dus de hele database om gegooid hebben??!!??
het zou toch gewoon een scriptje moeten zijn die ongeveer dit doet:

select * from users where nick='$nick';

??

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 31 december 2001 17:21 schreef mot het volgende:

[..]

dan zou femme dus de hele database om gegooid hebben??!!??
het zou toch gewoon een scriptje moeten zijn die ongeveer dit doet:

select * from users where nick='$nick';

??
en als je dan de user tabel hernoemt dan doet ie het niet meer ;)

• .oisyn
  • Laatst online: 00:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 31 december 2001 17:26 schreef wasigh het volgende:

[..]

en als je dan de user tabel hernoemt dan doet ie het niet meer ;)
dan ga je je toch afvragen wat de nieuwe naam is van de user tabel... Ik schat een van deze: "sukkels", "n00bs", "lamers", "debielen", "mensen_die_niets_anders_te_doen_hebben"

Dat worden leuke queries
code:
1
select * from sukkels where user_id='9125'

:+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Dit is echt een goed idee! Ik heb zelf ook al eens aan zoiets zitten denken, maar het is er nooit echt van gekomen. Ik heb me geregd, nou is het afwachten...

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 17:30
Lijkt me erg gaaf! :) Vooral omdat je op t.net (bijna) alleen nog maar dingen over hardware leest.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Net me eigen ff aangemeld..

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verder voortgezet (na overleg) in W&G:
[topic=370925/1]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.