Toon posts:

liteon 24x,niks geen logo hoor

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik een liteon 24x brander gekocht,op de doos staat mooi liteon op het klepje met blauwe letter,net als mn monitor die ook van liteon is.
maar wat staat er op de brander die in de doos zit??NIKS,hij is precies hetzelfde maar er staat helemaal geen merk op.
in windows ziet hij hem wel als van liteon maar is het normaal dat ze geen logo erop hebben geplakt of zouden ze dit 'vergeten' zijn???

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ikheb ook niks op mn LiteOn 16x10x40

alleen een klein stickertje met liteonit.com.tw erop

PIII 800@804 Mhz

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

staat inderdaad geen logo op :)
alleen wat voor brander b.v: 24x10x40x.
en een stickertje :)
ze zijn het dus niet vergeten.
maar maakt dit uit dan :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Mij maakt het ook niks uit er zit op de retail versie een stickertje met www.liteon.com.tw maar meer ook niet vindt ik net zo mooi staan dan dat er mega groot LITE ON opstaat.

Verwijderd

Topicstarter
elke brander die ik tegenkwam zat altijd wel een logo;tje op ofzo dat ik kon zien wat voor merk het is,dit is de eerst keer dat ik zie dat die liteon niks erop hebt staan terwijl het op de doos wel staat

Verwijderd

Tja, dit is vrij normaal.... Ik heb zelf ook een Liteon 12 speed, en een maat van mij heeft een 24 speed... en allebij geen Logo! Dit heeft alles te maken met de productie-kosten... $$$ Hoe minder werk hoe meer winst :7

Verwijderd

als ik me stikker weg haal hier dan is die ook leeg

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:45
M'n Aopen heeft ook geen logo, met heel leuk de brandsnelheid (RW, leessnelheid ook)aan de rechterkant en aan de linkerkant 'Justlink' dus inruilen die liteon 24x voor een Aopen zou ik zo zeggen haha :P :D

Powered by KPN

Verwijderd

ik heb het juist andersom met mijn philips-brander van de aldi :+ :7 (8>

Verwijderd

zo ziet tie er ongeveer bij mij uit.
http://www.feurio.com/Writerdb/Data/liteon_ltr24102b.jpg

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:31 schreef huppeldepup het volgende:
zo ziet tie er ongeveer bij mij uit.
http://www.feurio.com/Writerdb/Data/liteon_ltr24102b.jpg
idem hier.................

• Sine
  • Laatst online: 21-04 19:45
Op donderdag 27 december 2001 22:32 schreef magical het volgende:

[..]

Tjek ... zelfde (alleen 16x10x40)

Repareren doe je zo.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn liteon 8x4x32 heeft ook geen logo.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Wat boeit nou zo'n stickertje :?

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-04 22:16

QuestGamer

Questje

Heb er ook een, precies zelfde ;)
Heb dat stickertje erafgehaald, nergens voor nodig!

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• syserr
  • Laatst online: 21-04 18:16

syserr

kangoeroe

hehe humor... precies wat ik me afvroeg toen ik et doosje open maakte... dacht dat ik de enige zou zijn, maar nee hoor.. :)

mis trouwens een IDE kabel in de kit (als je d'r een standaard muziek kabeletje bij doet waarom dan geen IDE kabel!?) en uitgebreide manual zou ook niet verkeerd zijn (maar dat lijkt een trend te worden, ook bij games, maunals alleen op de cd mee te leveren?)

oh en nu ik toch bezig ben vraag ik me af wat de combi nero/lite-on aan dit soort geintjes verdiend!? de bijgeleverde cd lijkt heel groot alleen maar nero te bevatten maar met kleinere lettertjes staat er ook op dat er bv die manual op de cd staat... had wel moegn vermelden dat het ook je cdrw software bevat als bv dosdriver etc... voor ons tweakerts natuurlijk geen probleem :) maar wat is nou wel het verschil met de bulk/oem ??? nog minder meegeleverd?

oh en nog wat, heb em via internet besteld en kreeg em geleverd (de dag d'rna, klasse natuurlijk) in de retail doos... vond ik persoonlijk een beetje slordig, of is dat normaal!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

Liteon sux!!!!
dat zijn mn enigste woorden er over...

kheb een liteon gehad
12x/8x/40x
en na 1 maand was ie al brak

PleXtor rulez :7

Verwijderd

Mijn lite-on 16x HAD ook zo'n stickertje, todatie uit de doos kwam ;)

Mijn plexies hebben wel een opdruk, maar ik weet zonder die opdruk echt wel wat voor een brander ik heb. Je koopt een brander toch niet voor z'n uiterlijk? (misschien ook wel *D).

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
mijn 24-10-40 lite-on heeft ook alleen een stickertje met het www adres erop. Die van me pa ook en de branders die ik aan klanten heb verkocht ook. Is normaal. Lite-on erop zal wel mooi staan en is ook nog eens reclame voor lite-on.

Het zijn trouwens perfecte brandertjes.

Enne plextor rules ? Plextor gebruikt precies t zelfde loopwerk dus is net zo goed/slecht !!!

Verwijderd

pff als die em maar in je bios ziet als lite on, anders kan je gaan denken dat je zwaar opgelicht ben :)

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:33

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Geen merkje erop?? Aaaaaaargh!

Ik zou hem direct terugbrengen, als er geen merk op staat zal die vast niet zo goed zijn. >:)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Op donderdag 27 december 2001 22:32 schreef magical het volgende:

[..]

Hier ook, 12-10-24 ook met stikkertje.
Maar is toch niet erg?
Er zijn mensen die niet willen dat iemand anders kan zien wat voor type auto ze hebben, en dan doen ze er alles aan om die kenmerken er af te halen of te upgraden,in dit geval is dat lekker makkelijk, stikker deraf en een andere derop en lekker blitsen. *D

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-03 12:49
hier 't zelfde, ook op m'n lite-on DVD-rom.

nix mis met die apparaatjes trouwens, kosten niet zo veel en doen hun werk prima :)

Haal NOOIT een spookrijder in !

Pagina: 1