Wie heeft/weet er een programma, waarmee ik vanaf mijn computer (waar het internet binnenkomt) naar de 2de computer (zonder internet) internet kan delen, zodat die computer ook internet aankan?
Standaard in Windows: ICS (Internet Connection Sharing). Zie ook de Help (F1).
Verder: Sygate, Wingate, Winroute, ga zo maar door...
Verder: Sygate, Wingate, Winroute, ga zo maar door...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Gebruik ff de search, want dit staat er zeker weten inOp donderdag 27 december 2001 17:53 schreef Destree het volgende:
Wie heeft/weet er een programma, waarmee ik vanaf mijn computer (waar het internet binnenkomt) naar de 2de computer (zonder internet) internet kan delen, zodat die computer ook internet aankan?
en kijk anders effe op TUCOWS
Op donderdag 27 december 2001 17:57 schreef Tutti-frutti het volgende:
slotje
Zoek idd gewoon ff met google od naar internet sharing er staat trouwens ook een heel verhaal over dit onderwerp in deze FAQ
Verwijderd
SygateOp donderdag 27 december 2001 17:53 schreef Destree het volgende:
Winproxy
All Aboard
......
www.analogx.com
proxy is erg makkelijk om mee te beginnen, en werkt lekker.
dit is nu ook via proxy getyped
succes
proxy is erg makkelijk om mee te beginnen, en werkt lekker.
dit is nu ook via proxy getyped
succes
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Persoonlijk ben ik heel tevreden met Wingate, ik heb geen ervaring met andere...
Kzou natuurlijk liever een Linux firewall opzetten, dat werkt ook wel, maar ja... Nog even geen tijd voor!
Groeten,
Laagvliegerke
Kzou natuurlijk liever een Linux firewall opzetten, dat werkt ook wel, maar ja... Nog even geen tijd voor!
Groeten,
Laagvliegerke
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Is voldoende over te vinden lijkt mij zo ...
Tutti-frutti, hoezeer ik het ook waardeer dat je topics in de gaten houd, stel ik het op prijs als je dit soort dingen in [forum=26] meldt, en niet onnodig alseen wilde SLOTJUH gaat roepen
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Is voldoende over te vinden lijkt mij zo ...
Tutti-frutti, hoezeer ik het ook waardeer dat je topics in de gaten houd, stel ik het op prijs als je dit soort dingen in [forum=26] meldt, en niet onnodig alseen wilde SLOTJUH gaat roepen
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()