TV-kaart in XP enkel over twee speakers geluid

Pagina: 1
Acties:

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Sinds enige tijd heb ik dus een Pinnacle TV-kaart. Deze geeft in Win ME over vier speakers geluid. Nu echter onder XP krijg ik enkel over twee speakers geluid. Heb de laatste drivers voor mijn Live geinstalleerd en daarnet ook Live ware, maar het wil niet werken. Ook de nieuwste drivers voor de Tv-kaart hadden geen nut. Het enigste verschil in Me is dat onder Audio eigenschappen van de TV configuratie soundblaster vermeld staat als en onder XP; SB Live wave device. Ook heb ik onder XP geen Creative launcher (is die nog ergens te downen?), maar denk niet dat het daaraan ligt. Iemand een oplossing, want ik gebruik ME zelden meer en moet nu wel iedere keer als ik lekker TV wil kijken (en horen) weer ME booten.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Heb je al gekeken onder de audio instellingen van Windows zelf ? daar kun je ook instellen wat voor speakerset je hebt namelijk...

• Daacuso
Met muziek en spellen krijg ik wel geluid over 4 boxen. Allen de Tv-kaart niet.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Daacuso
Niemand een idee?