Toon posts:

divx op een standalone-dvdplayer????

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allemaal,

Al een tijdje ben ik aan het overwegen om een standalone dvd player te kopen. Op zich geen probleem maar graag zou ik daar ook mijn collectie divx movies op kunnen afspelen.

ik ben al enkele af geweest maar zonder succes, samen met een verkoper heb ik een filmpje afgespeeld maar daar herkende hij de cd niet eens en hij ondersteunde wel cd/cdrw.

Zijn er dvd-spelers die dat wel ondersteunen?
waar moet ik op letten?
Moet hij ook mp3 kunnen afspelen?
De meeste ondersteunen wel mpeg2 is dat genoeg?

Hopenlijk hebben jullie hier meer verstand van.

Alvast Bedankt.

Groetjes,

Cyberace

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er is tot nu toe helaas geen enkele stand alone DVD speler die DIVX kan spelen.

Verwijderd

Welkom hier op het forum maar jammergenoeg kan dat niet, je kan wel je compu op je TV aansluiten.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Zucht :Z :Z :z

Verwijderd

Ik wil niet zeuren, maar......

Ik vindt het wel een beetje vreemd dat je bij meerdere winkels bent geweest en geen enkele verkoper je direct kon vertellen dat dit niet mogelijk is zonder het eerst te proberen.
Een beetje verkoper hoort hier, na mij mening, toch van op de hoogte te zijn.

Verwijderd

mjah, je kan heel makkelijk je divx omzetten naar dvdplayer hapklarebrok. kijk maar eens op www.doom9.net rondsnuffelen.. Daar zal het vast wel staan

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 11:14
In Nero ken je gewoon een DiVX gelijk naar een VCD branden, en deze VCDs zijn wel op bijna elke DVD speler af te spelen.

Ik weet alleen niet of Nero ook grote DiVX files (80 mins+) zelf in stukken hakt of dat je daar een ander proggie voor moet gebruiken

Verwijderd

[search=divx standalone]

En als je een beetje gezocht had kwam je erachter dat divx een soort vorm van mpeg4 is, zeker geen mpeg2.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.