almost killed my pc, maar doet ie het nu?

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
Hey, net wou vriend van me pc stekkertjes van boxjes (fps1000) aansluiten, stopte ze in verkkeerde gat :(
ging door een rond gat.....ik denk usb of muis gat ofzow, naar binnen. (voor de duidelijkheid, gat zat in kast, maar er achter zat lege ruimte, mobo ondersteunde deze usb/muis shit niet)
iig hij raakte iets en een akelig zwart beeld verscheen, reset hielp niet, ouwe pci videokaart er aan, jaha, beeld, daarna mijn gf2tje er weer in, hij doet het weer helemaal!
maar, is er nu niks kapot op mijn mobo? kan ik dit testen, ik denk dat hij mijn mobo raakte, of via kast al mijn kaarten onder stroom heeft gezet ofzowiets.....

ohja, de fps1000set stond aan >:)

best lauw als alles het straks nog blijkt te doen ook

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je gewoon kortsluiting gemaakt, dit heeft vaak geen gevolgen voor je pctje ;)
Gebeurde mij ook een paar keer met een el cheapo kast, kwam er later pas achter dat een onderdeeltje van m'n mobo steeds tegen m'n kast aankwam |:(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd, als ik dit zo hoor denk ik ook meteen aan een kleine kortsluiting. Opzich nog geluk want het komt nog wel eens voor dat na kortsluiting met bijvoorbeeld het moederbord het moederbord gaar is en dat je alleenmaar zwart beeld krijgt.

• mad_dog
fwieuh....ik las namelijk allemaal verhalen in "al je gemolde hardware" ofzoiets, daar stonden best enge verhalen in :+

• mad_dog
maar hij doet het nu, kan ik er dan van uit gfaan dat alllllleeeeeees het nog doet?