"Raad" Topics irriteren me mateloos

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De laatste tijd zie ik zoveel "raad" titels waarbij er een halve zin in de titel staat zodat je als je rest van de vraag wilt zien, je weer moet klikken op het topic.'

Voorbeeld is dit topic:
[topic=360287/1/25]

Topic heet dus: Verschil tussen een goed en een slechte...

En dan mag je raden wat het is, oftewel klikken en dan gaat het over DVD's die me dus niet interresseren.

Kan hier geen regeltje voor worden gemaakt ofzo? Dus topics met zinloze titel aanpassen of gewoon een slotje ? Dan leren ze het ook snel af.

Of ben ik gewoon een zeur :P

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Agree!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is 1 van de redenen waarom er in WOS strenger wordt opgetreden tegen onduidelijke topictitels.

Topics met een onduidelijke topictitel, of topics die aan een andere voorwaarde niet voldoen die in de FAQ beschreven staan worden gesloten met een link naar een zogenaamde Warez site [topic=331522/1/100] :? :o >:)

En mocht jij je echt mateloos irriteren aan een topictitel dan kun je dit gewoon melden in SU.

Ik ben het wel met jullie eens dat het nogal irritant is, het schijnt voor sommigen moeilijk te zijn om een beetje creativiteit te tonen in het bedenken van duidelijke topictitels :{

• Fairy
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 17:36 schreef Devil_2000 het volgende:
Dit is 1 van de redenen waarom er in WOS strenger wordt opgetreden tegen onduidelijke topictitels.

Topics met een onduidelijke topictitel, of topics die aan een andere voorwaarde niet voldoen die in de FAQ beschreven staan worden gesloten met een link naar een zogenaamde Warez site [topic=331522/1/100] :? :o >:)

En mocht jij je echt mateloos irriteren aan een topictitel dan kun je dit gewoon melden in SU.

Ik ben het wel met jullie eens dat het nogal irritant is, het schijnt voor sommigen moeilijk te zijn om een beetje creativiteit te tonen in het bedenken van duidelijke topictitels :{
OK, maar als je het steeds in SU meld word het nóg vervelender én het houdt niet op omdat mensen dit dus niet weten en omdat 80% van de mensen (vooral newbies, no off.) de FAQ's en regels niet lezen.

• Roelant
  • Niet online
Dit soort topictitels zijn wat mij betreft net zo irritant en weinig zeggend als de beruchte "Help!!!" of "netwerkprobleem" in network troubleshooting (ja gek hè, daar hebben we er wel meer van ;) daar)

Als ik ze tegenkom pas ik ze meestal aan, en het melden in Su van dit soort dingen is absoluut niets geks aan. Hoe het opgepakt wordt hangt natuurlijk per forum van de moderator af.

Deze is in ieder geval aangepast :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 27 december 2001 17:41 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

OK, maar als je het steeds in SU meld word het nóg vervelender én het houdt niet op omdat mensen dit dus niet weten en omdat 80% van de mensen (vooral newbies, no off.) de FAQ's en regels niet lezen.
Als je geeneens de tijd wil nemen ff de FAQ te lezen is het je eigen schuld als je topic op slot gaat :{

• Fairy
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 17:48 schreef Negotiator het volgende:
Dit soort topictitels zijn wat mij betreft net zo irritant en weinig zeggend als de beruchte "Help!!!" of "netwerkprobleem" in network troubleshooting (ja gek hè, daar hebben we er wel meer van ;) daar)
Dat soort topicnamen ook, precies :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 17:28 schreef prenobe het volgende:
Agree!
agree dat hij een zeur is of agree dat er een regel voor moet komen?
:9 >:)
Pagina: 1